1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwil geen spelbreker zijn maar back on topic plz?

Show wat foto's van je monitor + 360 in actie!

2. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, en als het even kan niet alleen het scherm maar ook een klein beetje omgeving. Dat geeft IMO een beter beeld van het scherm.

3. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel k*t als je met een dilemma zit.

Huidige situatie: Breedbeeld TV 100 hertz van 70 cm en een 15 inch TFT scherm voor PC.

1) Ik koop me een grote LCD tv van 66 of 82 cm en mijn breedbeeld verhuist naar de woonkamer (zullen mijn ouders blij zijn ;)) of later voor de uitzet ;).

2) Ik koop me een 19" widescreen TFT scherm voor de PC en de 15" verhuist naar mijn zusje haar PC en sluit daarop de 360 aan en hou ook de breedbeeld...

Zucht... heb er zo het geld voor klaarliggen ( Rond de 1000 euro), maar weet niet wat ik moet.

Je ziet nu namelijk de LCD tv's enorm in prijs zakken... en wil niet nu een mooie van 66 cm gaan kopen van 999 euro, als deze over 2 maanden tegen de winter aan opeens 699 gaat kosten want dat zie ik gebeuren...

Jullie denken wat een zever... maar ik wil dus graag van HD beeld met de 360 gaan genieten. Daarvoor is ie tenslotte gemaakt en haal je alles uit de games.

Dilemma zucht...

4. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb een vraag?? Wie kan mij helpen?

Als ik mijn 360 wil aansluiten op een monitor hoe doe ik dat?
    1. Koop ik gewoon die vgaHd kabel en plug ik hem dan gewoon aan mijn 360?
    Ik hoef hem toch niet via een pc aan te sluiten en dan naar mijn 360 toch?

2. Ik zag bij de mediamarkt een Haier 19 inch widescreen TFT-monitor,responsetijd 8 milliseconden contrastratio 500:1 voor 200,- euro
    en die wou ik misschien kopen! Is dat een goeie?? Weten jullie dat misschien??

Welke andere goeie monitors raden jullie mij aan van rond de 200 euro??

Alvast bedankt!!!

5. ThE - DuTcHiE

ThE - DuTcHiE Xbox 360 _0_

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje over het Xbox Live, niet precies over het abonnement maar over de aansluiting.
    Hoe gaat dit?
    Via USB of kan er een NET-Kabel in?

Laatst bewerkt: 17 aug 2006
  6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon het ene uiteinde van de VGA kabel in je X360 pluggen, het andere uiteinde in je monitor....it's as easy as that :)

7. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk alles wat je op dit moment of op een later moment koopt zal na een paar maanden in prijs zakken, omdat het een snel groeiende markt is.

In jouw situatie moet je kijken naar de afstand van waar je de games gaat spelen. Als je het achter een desk gaat spelen (0,5m afstand) dan kan je voor de TFT monitor gaan. Al wil je het van wat verder af spelen ( >2m), dan raad ik ga aan voor een grote lcd tv te gaan.

:b:

8. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik vanaf mijn slaapbank game is het zo'n 2,5 meter ;)
    Via buro is het zo'n 50 cm van scherm, dus voldoe aan beide ;)

9. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Okay dan is de vraag waar zal je het vaakst gamen? Als ik jou was zou ik gaan voor een grote hdtv sinds je met 1000 zeker iets aardigs kunt kopen. Of je koopt een redelijke tv en een mooie 5.1 setup. Maar dat is aan jou ;)

10. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch maar voor een 19" Widescreen TFT scherm 8).

Zo'n grote LCD HD TV komt later wel. Moet komend studiejaar veel werkstukken etc.. maken en dan is groot pc scherm wel handig.

Ik vraag me het volgende af: Je sluit de 360 aan op dat scherm. Hoe kan je dan geluid krijgen? Ik wil dan mijn computerboxen (JBL Creature II) erop aansluiten.

11. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een 940mw koopt (wat ik je hierbij ook aanraad om te doen, sinds het scherm precies A3 formaat is) kan je de tulpstekkers via de tulp naar mini-jack (dat bij de vga-kabel zit inbegrepen) in de achterkant van het scherm steken. Ook kan je de mini-jack in de audio-in van je geluidskaart of van je speakers steken ;)

Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  12. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de acer AL1916Ws voor 199 euro 19" is dat een goed scherm ?

13. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Ja :)

Ik ben eruit mensen ;)

Ik ga zometeen de Iiyama E1900Ws 19" kopen. Kost € 209,-.
    Tevens ook een VGA kabel van Microsoft + play en charge kit.

Vanaf vandaag dus eindelijk in HD gamen \o/ :thumbs:

14. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2

Is een erg mooi schermpie, volgens mij een van de laagst geprijsde schermen in de 19 inch breedbeeldklasse. Ik zit op zn broertje (de normale versie), in Januari voor 250 gekocht (aanbieding), maar als ik had geweten dat de widescreen versie zelfs goedkoper zou worden had ik misschien wel gewacht. Ik denk dat het grootste minpunt voor velen is dat er geen DVI ingang op zit.

Groetjes Sjoerd

15. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dat er op de IIyama geen DVI zit?

Ik wil VGA gebruiken voor de 360 en dan een andere kabel voor pc.
    Nou ja, dan maar omswitchen :)

/edit: zie dat die alleen D-Sub heeft. Is dat zelfde als VGA??

16. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn reactie was gericht op de Acer, sorry.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    yep, is hetzelfde als VGA :9

op dit moment switch ik dus ook nog tussen kabels voor de pc en de 360 (gaat toch lekker simpel O-)) maar je kan altijd later nog een KVM switch kopen :)

(ik heb dus ook die iiyama ;))

18. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Is een responstijd van 8 miliseconden voldoende of moet die nog lager Want je ziet ze ook van 4 miliseconden? Wat is eigelijk de beste responstijd/miliseconden?

En welke zijn beter van acer of samsung??Ik wil er 200 of iets meer voor uitgeven!
    Voor die prijs kom ik dan dicht in de buurt voor HD gaming ??
    Welke raden jullie aan??Ik ga er volgende week 1 halen!HELP ME PLEASE!!

19. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thx gasten , ik zit nu in andorra daar is alles goedkoper :) 199 euro voor die acer, kga het strx gaan halen ;)

20. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    voor +-200 kan je de acer al1916WS kopen geweldig scherm ik heb hem ook en ben er dik tevreden mee er zijn hier ook zat mensen die raden je die samsung aan maar die is wel duurder en je moet kijke wat je zelf t mooist vind
    (ik ben b.v voor de acer gegaan omdat in alle winkels de samsung schermen de minste kwaliteit hadden zowel TV als monitor)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina