1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    HEY GUYS, sorry dat ik er niet was, omdat de monitor van mijn oude pc kapot is en naar de hp service is gestuurd heeft mijn zus maar een nieuwe pc gekocht, lol. Maare de foto's heb ik al gemaakt, alleen kan iemand mij vertellen hoe je ze erop zet ;).

2. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uploaden op Bv. Imageshack en dan in het volgende venster de onderste URL kopiëren, en die hiet op het forum plakken als plaatje.

Ontopic: Hier de foto's van mijn scherm met de 360 in actie. Ik heb wel al het omliggende, dus ook de rand weggeknipt omdat de bestanden anders niet op m'n webserver passen.

3. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie foto's Forza. Probeer de kleuren in het menu van je scherm wat hoger te zetten. Op het hoogst geeft vaak het mooiste resultaat met de vga-kabel ;)

4. keepvogel

keepvogel XBW Fan

Leuk Bevonden:
    0
    ER KOMEN nu ook diverse breedbeeldschermen met een standaardresolutie van
    1680 x 1050 in de verkoop .
    Word deze resolutie ook ondersteunt door de 360 .
    of blijf je op 13??x 768 "hangen" .

5. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt volledig aan de skin en aan de foto. in real life, en op de standaard skin is het verbluffend mooi.

6. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op welke resolutie speel je het best... ?

Ik heb de acer AL1916WS gekocht ;) super scherm.

7. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5

op 13.. x 768 speel ik en het is super dus ik raad je aan om ook op die resoltie te spelen :thumbs:

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik heb de acer al1916w voor de nieuwe computer en battlefield 2 op de com. ziet er fantastisch uit op high

9. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Forza mMooie foto's:thumbs: _O_ , dus met die acer AL1916WS krijg je ook deze vette beelden:9?!!

10. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dit scherm heeft toch 1 vga-ingang? Hoe combineer je pc met xbox?

11. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    KVM Switch? Anders steeds kabels wissellen. Dat is echt waardeloos was de Acer schermen. Ze geven fantastisch beeld maar ze hebben 1 VGA aansluiting.

12. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eerst van plan om de Acer te kopen, maar die heb ik dan in real-life gezien, en ik vond hem niet echt overtuigend. Vooral het contrast vond ik niet echt denderend, en ook het feit dat hij maar één VGA ingang heeft hielden me tegen. Dan zag ik voor een beetje meer geld dus mijn LG met een contrast van 2000:1 en een VGA en DVI ingang. Ik kan je wel verzekeren dat het beeld op de Acer ook erg mooi zal zijn, zeker tegenover een gewone crt tv, maar ik vind de LG net iets beter.

Wel iets waar je op moet letten: De DVi ingang van de LG is enkel DVI-D, wat wil zeggen dat hij geen analoog signaal kan ontvangen. Je kan dus geen VGA-to-DVI converter gebruiken voor je 360 of PC. Aangezien ik nog met een verouderde videokaart zonder DVI ondersteuning zit moet ik dus voorlopig steeds kabels switchen. Ik ben nu dus nog aan het rondkijken voor een deftig tweedehands videokaartje, want zo'n KVM switch is ook niet bepaald goedkoop.

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    LUISTER ;)

Ik heb een samsung mw940 voor de xbox 360 en ik heb voor de pc alleen een acer 1916w. Dus dat acer scherm gebruikt ik niet eens voor de xbox 360, maar de samsungmw 940 wel ;)

14. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Ow je hebt ook een 940mw. Dan behoor je tot de elite vga-gebruikers vriend ;) Ik raad je wel aan alle kleuren op 100 te zetten en bij geluid bass op 100 en treble op 90 (en Dolby Surround moet natuurlijk aan) :b:

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    rijke ouders? :b:

16. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 monitoren 1 voor pc en 1 voor xbox;)

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Het is maar een samsung mw940 die ik van mijn ouders kreeg. Het is geen bmw auto ofzo. Maar hoe moest je nou de foto's uploaden.

18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Via www.imageshack.us Dan kan je ze daar uploaden, link hierzo in een post plakken.

19. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha :lol:

20. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben ik zelf lekker rijk8) want ik moest mijn samsung 940MW toch echt zelf betalen:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina