1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarop?
     
  2. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    idd op monitoren kun je niet op Interlaced spelen want die hebben altijd progressive als ik het goed heb :)
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij geldt dat alleen voor de LCD-monitoren. De CRT's kun je als het goed is gewoon interlaced draaien.
     
  4. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik draai op de hoogste reso die maar mogelijk is. 1370xnog iets. Weet het ff niet meer. Probleem alleen is de brightness. Hier word ik zwaar chagrijnig van.

    In alle spellen behalve Oblivion zie je bijna geen moer. Is er een andere manier om je brightness om hoog te gooien? Manueel op de monitor heb ik dat al ingesteld. In spellen heb ik de brightness ook op z'n hoogst gezet. Dit heeft allemaal geen zin.

    IS er nog een andere manier om dit omhoog te gooien? Zit net te likkebaarden bij de gfx blijkt het te donker te zijn |:-
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk kan je vast nog wel op je monitor je helderheid verhogen. Zo niet, dan heb je een kut monitor en kan je hem beter uit het raam werpen. Normaal zou je, waneer je de helderheid op je monitor en in games op het hoogt hebt staan, een wit scherm hebben.
     
  6. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles staat al op z'n hoogst ingesteld op m'n monitor. En een kutmonitor is het zeker niet (Liyama VisionMaster Pro 411 17'')
     
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje raar. Heb je niet het verkeerde ingesteld? Kijk anders even in je handleiding!
     
  8. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0


    qoute mezelf even kan iemand mij helpen/advies geven! _O_ _O_
     
  9. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    De acer is erg goed voor gebruik met de xbox 360. Ik heb hem zelf ook al bijna een jaar in gebruik.
     
  10. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zien jullie dat, de topic titel is aangepast. Hoewel dit allemaal niet veel met HDMI te maken heeft, denk ik.
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom niet dan? Er komen straks steeds meer monitoren die over een HDMI ingang beschikken i.p.v. DVI :).
     
  12. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja? Sorry, dat wist ik niet. Maar wel vet, welke monitoren krijgen HDMI? Worden dat ook monitoren die 1080p gaan ondersteunen?
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De Samsung SyncMaster 244T heeft geen HDMI, wel DVI....maar ondersteunt ook al 1080p hoor :)
     
  14. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal niet anders verwachten voor een monitor van +1000 euro
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is de bedoeling dat zoveel mogelijk fabrikanten de overstap maken van DVI naar HDMI. 1080i/p is zoals Zero al zegt ook mogelijk via DVI. Mja, HDMI zou de toekomst moeten hebben :).
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk gelijk even hoe dit monitor eruit ziet.

    Zie nu ook op de amerikaanse Samsung site de eerste Blue-Ray spelers. Voor een kleine 999 dollar heb je er al een.
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe zit het dan precies met HDCP ondersteuning ? Dat hoeft dus niet altijd gecombineerd te gaan met een HDMI aansluiting, aangezien de SyncMaster 244T geen HDMI aansluiting heeft maar wel HDCP ondersteund ?
     
  18. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je monitor dat ondersteund kan, bijv. een DVD speler met een HDMI-DVI kabel toch op 720p/1080i weergeven. Dan moet je wel zo'n upscaling DVD speler hebben.

    Mooie monitor trouwens die 244T. Zeker erg prijzig.
    Is er al iets bekend over TV's met 1080p?
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    HDCP is gewoon een digitale encryptie, die zowel door DVI als HDMI wordt ondersteund. De overgang van DVI naar HDMI heeft volgens mij niets te maken met HDCP. Qua bandbreedte e.a. technieken zou deze aansluiting de voorkeur genieten.

    Zal zo even opzoeken hoe het precies zit :cool:. Twijfel zelf ook nu :+
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, ik snap um volgens mij al. Dan is zo'n HDMI naar DVI (of andersom) kabel idd een oplossing. Dat levert overigens geen kwaliteitsverlies op neem ik aan, aangezien het signaal gewoon digitaal blijft ?

    Niet dat ik dalijk weer met een nu al verouderde monitor zit te kijken, beetje dure grap dan 8) :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina