Ik ken de 230B niet maar ik heb de 940MW gekozen, omdat het gewoon dé perfecte monitor is voor de 360. Je kan er echt alles op aansluiten (component, scart, dvi, vga, tv, rgb), het geluid is uitmuntend (virtual dolby surround), je kan er tv op kijken (met picture-in-picture), de beeldkwaliteit van de 360 (via vga) is ongeëvenaard...en zo kan ik nog wel ff doorgaan. En die ene inch boeit me verder niet zoveel. Achter een bureau merk je daar niet zoveel van 
Volgens mij kan dat nog wel wat problemen veroorzaken. Ik weet niet of er garantie is dat je je monitor terug mag sturen bij 1 of 2 dode pixels. Dat is ook de reden waarom ik mijn 940mw in de winkel (MediaMarkt) heb gekocht.
Alles zit inbegrepen (ook een tulip-to-mini-jack voor bij je pc). De resoluties via vga zijn anders dan die van component. Zo is de maximale resolutie via vga 1360 x 768 pixels. Verder is het zeker wel een verbetering tov een tv mits je een geschikte monitor hebt/kiest. 'Geschikt' is hier dus widescreen en een 8ms of kleinere responstijd :b:
Laatst bewerkt: 31 aug 2006