1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Alles hoger dan 1280x720 is HD, heb hem zelf daar ook op omdat mijn monitor 1366x768 niet pakt ofzo.
    Ik vind het wel een beetje vaag als ik mijn 360 op 1920x1080 zet kan mijn monitor het gewoon weer geven :+

2. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    dus het beste is hem gewoon op zo hoog mogelijke resolutie zetten (1280x 1024)?

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd altijd het beste, de native reso van je monitor/TV gebruiken. Dan is het geheel op zijn scherpst :)

4. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat als je monitor 1680*1050 ondersteunt, 22" widescreen dus. De dichtst-bijzijnde resolutie met dezelfde verhouding? Of gewoon de hoogste(zodat het beeld een klein beetje wordt uitgerekt?)

5. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    en speel ik dan op 720p?

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee want 720p (1280x720) is een breedbeeldresolutie zoals ik daarstraks al zei, en je hebt geen breedbeeld monitor.

@ TheProf82 : Gewoon de resolutie kiezen die daaronder zit. Je beeld wordt sowieso verticaal iets uitgerekt omdat het bronsignaal van de games 16: 9 is en je op een 16:10 monitor speelt. De X360 kan er geen 16:10 signaal van maken. Wat ik persoonlijk een beetje krom vind zoals ik op de vorige pagina al zei, maar goed tis nie anders....

Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  7. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft gaat er vanuit dat je op een tv speelt (16 : 9) daar is dus niets kroms aan.

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens deze beredenering vind ik het wel krom. Mijn mening hoor.

Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  9. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook wel dat het jouw mening is, het is niet nodig om dat extra te vermelden.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je die beredenering van mij op de vorige pagina over het hoofd gezien had, zodoende quote ik die even en benadruk ik gewoon nog een keer waarom ik dat vind. Dat jij het niet krom vind is prima, maar ik vind dat dus wel. Als jij mag zeggen dat er niks kroms aan is, mag ik gerust zeggen waarom ik dat wel vind....toch ?

Case closed ? :)

Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  11. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand screens van gow op de 940bw of mw zodat ik t ff kan vergelijken ?

12. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik krijg wel 2 zwarte balken.

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dan speel je wel op 720p

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
  16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is prima, maar let erop dat ook hier de native reso van 1680x1050 door de X360 niet ondersteunt zal worden. Maar je kunt hem natuurlijk ook voor je PC gebruiken eventueel, dus gewoon een reso daaronder kiezen voor de X360. Van het geluid wat eruit komt zou ik alleen niet te veel verwachten....

17. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    hij kan m toch gwn downscalen?

18. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    als ik mijn beeldscherm op een tv en op de 360 aan wil sluiten is het dan wel handig om een breedbeeld scherm te nemen(vind ik mooier) of is het handiger om een 19inch normaal scherm te nemen:eek:

19. Sjoerdvddonk

Sjoerdvddonk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    17inch monitor mogelijk ? syncmaster 710V..? ik heb namelijk geen zin als hij niet heel het beeldscherm benut.
    Gr

20. JeePee

JeePee Guest

Als je de Xbox 360 op je beeld aan wil sluiten zou ik echt zeker een breedbeeld nemen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina