1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fireblock

    Fireblock Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is gewoon die van MS.
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke resolutie gebeurt dat?
    Probeer de kabel er anders even op nieuwe er in tedoen.
    Als dat niet werkt moet je even de kabel ruilen in de winkel.
     
  3. bubu

    bubu Guest

    Ik heb die van joytech, ze hadden er geen meer van ms ik heb er geen problemen mee, maar verschilt die van ms veel dan kwa beeldkwaliteit??
     
  4. Fireblock

    Fireblock Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    @LeZe

    Hij doet het op alle resoluties. Ik kan idd ff proberen de connector los te halen en weer aan te sluiten.
     
  5. Fireblock

    Fireblock Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    @ BuBu

    Of het scheelt qua beeldkwaliteit weet ik nie want heb die van Joytech nog nooit gehad.
     
  6. bubu

    bubu Guest

    oke, bedankt maar leze reageert meteen met is het zeker die van joytech dus vandaar dat ik eigelijk aan leze vraag of het veel verschilt,

    Toch bedankt voor je reactie ;)
     
  7. Fireblock

    Fireblock Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    your welcome:)
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Klopt het dat op een LCD monitor 20,1" Samsung Syncmaster 205BW de kwaliteit van het beeld minder is dan op een philips HD ready beeldbuis tv?? Het ziet er hier op de monitor namelijk veel minder mooi uit dan beneden op de tv.
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier wel eens vaker gelezen dat die kabel van Joytech vaak problemen geeft.
    Zoals strepen in het beeld, geen beeld enz..

    :)
     
  10. Skoudogg

    Skoudogg Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je besteld eerst een monitor om vervolgens daarna te vragen of ie goed is ? 8)

    Maar om even een antwoord te geven op je vraag : ja die is prima geschikt ;)
     
  12. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0


    De resolutie 1680 x 1050 is alleen (nog) niet ideaal, de 360 kan dit niet uitsturen.. helaas want veel van dit soort breedbeeld schermen hebben deze resolutie (mijne ook)

    Verder een heel mooi schermpje, alleen vind ik het scherm maar magere aansluitmogelijkheden hebben voor die prijs (ik heb een 20" dell met vga, dvi, composite en s-vid)
     
  13. Skoudogg

    Skoudogg Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb eerst niet echt de intentie gehad om mijn xbox op de monitor aan te sluiten vandaar. Maar die aansluitingen vallen toch wel mee, er zitten 2 vga poorten op, dvi en die composite en s-vid waar je het over hebt weet ik niet, daar staat nog geen info over bij progress en bij xerox zelf is die info ook nog niet beschikbaar (althans niet op de website), ik heb ze al gemaild. Die composite en s-vid aansluiting leken mij niet bepaald van belang dus vandaar dat ik het scherm maar gewoon besteld heb. Eerder wou ik de samsung 225 bw bestellen maar vanwege de looks en de mogelijkheden met het scherm zelf ( je kan hem bijvoorbeeld ophangen) heb ik toch voor deze gekozen. Ik hoop een goede keus maar dat zal blijken\o/
     
  14. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de 360 later met een DVI of HDMI kabel komt is dat toch wel een vooruitgang tov VGA, composite en s-vid is leuk als je nog een oude xbox ofzo hebt staan.

    Xerox is gewoon een degelijk merk dus daar heb je zeker geen verkeerde koop aan gedaan.

    Elke TFT kan je ophangen volgens mij, zo'n VESA standaard steun kopen hangen maar :)
     
  15. Skoudogg

    Skoudogg Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dankje voor je uitleg:) die dvi aansluiting zit er wel op naar mijn weten. Alleen ze tonen te weinig specs bij progress...
     
  16. Artoch

    Artoch Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt het uit welk soort gender changer ik gebruik?

    ik weet dat ik voor 15 pin moet hebben. is er dan nog verschil?
     
  17. bubu

    bubu Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2006
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ie maar 19 inch is en enkel over VGA beschikt denk ik.
     
  19. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik hier mee in herhaling val maar de samsung 940 MW is ook een goede keuze 19" breedbeeld veel aansluitingen onder andere component kortom cool schermpje:+
     
  20. bubu

    bubu Guest

    en bijna 2 x zo duur

    Ik denk eerder dat je deze bedoelt.

    samsung 940 BW dus
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina