1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    VGA heeft ook niet High-end kleuren, Componenten wel :D
     
  2. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed Bubu ^^. Ik wacht met smart op je foto's :p. Kheb namelijk nog ff zitten na te denken of ik maby niet beter een 27'' LCD scherm van Samsung kan kopen. Een maat van me wilt dat namelijk doen, dus ik heb wat rondgevraagd voor hem en het klinkt ook wel interessant voor mezelf :p. Kost wel weer 550 euro ofzo. Dus ffies naar jou foto's kijken en dan goed nadenken hehe. :{
     
  3. bubu

    bubu Guest

    naja hier komen de foto's de foto's zijn niet zo mooi genomen met mijn telefoon, alleen in het echt ziet het er echt goed uit (y)
     
  4. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Bubu, niet gelukt volgens mij :p
     
  5. bubu

    bubu Guest

    nee ff wachten, moet ze nog even uploade =P

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Zo 5 plaatjes =) hoop dat je er wijzer van wordt! als je geld hebt voor een 27" hdtv kun je die natuurlijk ook kopen maar 27'' voor 550 :/ weet niet of dat wel zo'n beste hdtv is.

    Naja. suc6 verder ;)
    de 940BW is iig een goede aankoop!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2006
  6. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met die rode kleuren hoger zetten ik zit nog te klooien met de instellingen van de monitor maar welke settings zijn nou het mooiste ?

    is het normaal dat ik niet widescreen of normal kan selecteren ?
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  7. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    mooie foto's, thx :). Het gaat om deze LCD die ik mischien wil: http://www.pczaak.nl/catalog/product_info.php?products_id=10121

    Een Samsung LE-27S71B, LCD-TV, 27", breedscherm, 720p, HD-Gereed. Geen slecht schermpje volgens mij:p Maarja 550 euro is toch een smak geld.

    Ik zal dr eens goed overna denken, iig bedankt voor je foto's en veel plezier ermee \o/

    EDIT: Tis natuurlijk geen HD-TV maar een HD-ready.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Jij hebt lef om je subwoofer zo dicht naast je 360 te zetten :eek:
     
  9. bubu

    bubu Guest

    is al verplaatst =P hahaha
     
  10. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis met je subwoofer naast je xbox?:p Niet dat ik het heb, maar mischien in de toekomst ^^
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je game kapot gaan als de ding een 'trilling' laat :)
     
  12. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    goed om te weten maar wel geinig :p
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook van plan om de 940BW te kopen! het lijkt me een prachtding.
     
  14. bubu

    bubu Guest

    volgens mij is dat niet de reden,, er zit ook iets van een magneet in dat ding, heb ik gehoord van iemand uit mijn friendlist, en dat is nou niet zo (y) goed voor je 360 =P zeker niet voor de hdd, =P dan is hij zo kapot/leeg. teminste dat is wat ik ervan mee kreeg, ik weet iig wel dat je een magneet niet bij een opslag ding moet houden of bij een monitor, als je dit bij een monitor doet zit er een grote vlek op je monitor, op de plek waar je de magneet dan houdt, =P toch maar even de subwoofer op de grond gezet =)
     
  15. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ben nu toch hard aan het twijfelen welk scherm ik zou kopen. Samsung 940BW of Samsung 205BW... Vraag me af of die extra inch wel nodig is, en heb ook al wat gehoord over dat de resoluties van een 19inch WS dichter bij de optimale resolutie van 360 in de buurt komt?

    Btw, nog iets dat ik me afvraag. Is het mogelijk om met een VGA kabel en een monitor toch nog games die pal50 vereisen te spelen?

    thx
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Sommige wel en sommige niet. Dat is vrij raar:

    Forza: Is alleen speelbaar in 640x480 NORMAL (dus een 4:3 beeld op een 16:10 scherm, waardoor je enorme horizontale uitrekkingen hebt). Bij elke andere reso krijg je een 50Hz foutmelding.
    Richard Burns Rally: Elke resolutie is bruikbaar, todat je online wil. Als je op Xbox Live drukt krijg je de 50Hz foutmelding, welke reso je ook gebruikt. Forza kan wel online.

    Is dus per game anders. Best vaag, maargoed.
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat het HD tv's of monitoren helemaal niet meer over pal. Nu ik mijn 360 op een samsung 225BW heb kiest hij automatisch HD instellen. Daar is helemaal geen instelling voor een pal versie. Je kiest gewoon de hoogst mogelijke resolutie uit die het scherm ook aan kan. Dat is bij mij iets van
    1024*1280 (wel breedbeeld).
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Dat is niet waar. Sommige oude Xbox games zijn namelijk 50Hz only. Daar kan de VGA kabel nogal wat moeite mee hebben. Alle Xbox 360 games zijn speelbaar, maar met de Xbox 1 games kan je problemen tegen komen.
     
  19. bubu

    bubu Guest

    ik heb toch maar even alles anders neergezet, een stuk relaxter, en rustiger als je het mij vraagt, neem zelf een kijkje ;)

    [​IMG]

    Ps.. hoe presteert de 360 beter, plat of staand??
    bijv, dat als hij plat of staand een betere framerate heeft.?

    of maakt dit geen R*k uit?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2006
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Het beste blijft een DVD speler erop aansluiten voor 5.1 DS
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina