1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet alleen dat het kan, heb het ook wel eens zo hangen. Kwaliteitsverlies weet ik niks over omdat dit de enige manier was die ik heb geprobeerd. Beeld wa s iig gewoon erg goed.
     
  2. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Specs zien er goed uit.. leuk voor aan je 360 en pc:)
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  3. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand??

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  4. ins

    ins Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb halo 2 eindelijk aan de praat gekregen via vga. Maar halo krijg ik nog steeds niet aan de praat. De update wat in de startpost over gepraat word krijg ik maar niet. Iemand een oplossing?
     
  5. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het geen widescreen is krijg je dus balken onder en boven.. (Of is er ook een 4:3 resolutie voor de 360 beschikbaar?) De resolutie op dit scherm is hoger dan op een "normale" crt tv en het beeld is dus veel scherper:)
     
  6. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok. bedankt iig.
    Misschien wordt het toch tijd om mijn screen in te ruilen voor een widescreen.

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  7. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje al mijn 940BW. Pc en X360 zitten beide aanvast.
    nu heb ik thuis ook een geluidssysteem liggen. ( 2 speakers en een ontvanger zeg maar ).

    Op dat ontvanger heb ik maar 1 tulp-Input. ( 1 rode en 1 witte ).
    Maar ik wil beide systemen kunnen gebruiken ( zoals me PC en X360, zodat ik niet iedere keer achter dat ding hoeft te staan)

    hoe zorg ik ervoor dat ik niet van kabel hoeft te verwisselen ? dus dat beide systemen gaan werken?

    ( Van Xbox naar geluidssysteem een tulp kabel rood en wit )
    ( Van Pc naar geluidssysteem ook een tulp kabel rood en wit )

    alvast bedankt,

    Ibrahim006
     
  8. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou ingangen kunnen opsplitten..
     
  9. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe hoe xD
     
  10. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft geloof ik maar 1 aanstluiting maar er zijn 2 types van deze monitor, 1 met DVI en 1 met D-Sub, gewoon kiezen dus welke aansluiting je wilt dus uiteindelijk vrees ik voor je (vandaag gehoord bij de Mycom dus weet het niet 100% zeker).

    Ik had vandaag dezelfde keus maar ging uiteindelijk voor de Mirai die bijna dezelfde specs heeft en toch beide aansluitingen heeft. Zelfde grootte en prima / Uitstekend beeld al zeg ik het zelf.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  11. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoi Allemaal,

    Vandaag heb ik mijn 360 aangesloten op mijn syncmaster 940n (19inch) dit is geen breedbeeld.
    Nu lees ik overal dat je onder en boven zwarte balken krijgt.
    Maar wat ik ook probeer met de instellingen, ik krijg geen zwarte balken.
    Ik heb de xbox op alle hande instellingen gezet, maar ik blijf een volledig beeld krijgen.
    Ik neem aan dat je de 360 op een res van 1280X720 moet zetten en een 19:6 beeld verhouding.
    Maar ik kan nog veel meer opties kiezen, bv 1280X1024 (de max res dat mijn monitor aankan) Nu is dit geen breedbeeld formaat en daarmee snap ik dat er geen zwarte balken te zien zijn, maar dan is het beeld ook wel uitgerekt.
    Als ik de 360 gewoon op 1280X720 zet, wat naar mijn mening het juiste formaat is, krijg ik ook geen breedbeeld op mijn monitor.
    Ik zal vast wat over het hoofd zien ben ik bang.

    Wie kan mij vertellen hoe en wat...

    Bedankt alvast.

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  12. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is een grote kans dat je monitor automatisch het beeld stretcht of indrukt naar de native resolutie van je monitor.
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige spellen krijg je balken, en je krijgt ook geen balken in het dashboard.
     
  14. PDClone

    PDClone Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een Samsung SyncMaster 960BF monitor staan en zat erover te denken om een xbox 360 te gaan kopen, maar kan ik deze hier wel op aan sluiten en zoja, hoe zit het dan met de beeldkwaliteit?
     
  15. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat doe hij zeker. Maar ik dacht eigenlijk dat de 360 een breedbeeldformaat uitzend. Dus zou mijn monitor dat moeten detecteren.
    Nouja iig bedankt voor de reactie.
    Ik zal toch maar een breedbeeld monitor moeten aanschaffen....
    Dat zijn de kosten tegenwoordig ook niet meer.

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  16. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo heren,

    Ik wil ook een breedbeeld tft halen omdat een hdtv te duur is voor mijn doen. Ik heb dit topic doorgespit. tft's hebben dus 16:10, ipv 16:09 bij hdtvs. hierdoor heb je dus een beetje uitrekking, maar dit neem ik voor lief.

    Ik heb zo'n +/- 300 te besteden. Ik gebruik hem alleen voor me 360 en pc. Ik hoef er geen tv mee te kijken, en geluid regel ik via de stereo. Ik zit te denken aan de 205BW. 20 inch, en hoor hier veel goeds over.

    Het enige punt waarmee ik twijfel is de native resolutie. Deze is vrij hoog en komt niet in de buurt bij de resolutie's van de 360. De 19 inch versie van samsung komt hier beter bij in de buurt, maar ik heb toch liever een 20 inch. Heeft iemand hier een 205BW? Heb je er goede ervaringen mee? Is het kwaliteits verlies bij 205bw veel groter als die van de 19 inch versie?

    Ik hoop dat iemand mij een goed advies kan geven.
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0

    De resolutie hoeft niet persé gelijk te zijn aan 720 of 1080P, de 360 ondersteunt nog meer resoluties die je bij de setting in kan stellen. Ik heb nu het zelfde scherm als die jij wilt maar 1 maatje groter. Deze heb ik nu op 1024x1280. Dit lijkt een rare resolutie maar het is haarscherp breedbeeld en de hoogste resolutie die zowel door het scherm en de 360 ondersteunt wordt.

    Bij elk scherm wat je ziet op internet staat de hoogste res. weergegeven, meestal kunnen ze met wel meer overweg. Je moet eigenlijk even de gebruiksaanwijzing van het scherm downloaden (staat er naast) voor alle info.
     
  18. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mortalexe_29 Thx voor je reply

    ik weet dat een tft idd veel meer resoluties ondersteund. maar ik was vandaag bij de mm, stond een 205bw. Super strak beeld(in zijn native resolutie) als ik de resolutie dan op bijf 1280x768 zet werd de kwaliteit een heel stuk minder, beetje wazig zeg maar. Als je xbox360 dus op bijf zo'n resolutie zet heb je dan ook slecht beeld?

    Is er geen tft die een native resolutie heeft die ook ondersteund word door de 360? Of kom je dan op een dure hd tv uit?

    1024x1280 hehe idd vage resolutie :) Mja als dat full hd is en super strak beeld why not. welk model heb jij de 225BW? bevalt die goed? Heb je mischien pics met 360 in action?

    gr
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Hunterr, 1024x1280 is geen full hd maar 1920x1080 is full hd ;)

    Heeft hier iemand de Samsung 940MW en daar zijn 360 met componenten op aangesloten?
    Mag ik dan even je settings voor het beeld?
    Want bij mij is het gewoon mega vel als ik hem er op aansluit.
     
  20. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een 20" lcd monitor native= 1650x1050 als ik 360 instel op 1368x780 of 1280x768 zegt me monitor dat het 1024x768 is, alle overige resoluties kloppen wel met wat m'n monitor zegt, heeft geloof ik te maken met de native resolutie en 16:10 verhouding van m'n scherm, speel overigens ook op 1280x1024 widescreen (terwijl het eigenlijk een 4:3 resolutie is lees ik op het net) merk nagenoeg niks van stretching e.d. het ziet er erg goed uit!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina