1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Zo dat is idd een erg mooi scherm, maar hoe doe eigenlijk je eigenplaatje als Wallpaper zetten ?

2. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0

gewoon media connect gebruiken en dan een walpapper zetten in de mappen die je deelt!

3. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Even op alternate kijken. Daar zijn er genoeg en volgens mij ook gewoon van 10 meter en meer!

4. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat scherm heb ik ook, ook heel tevreden mee dus kopen maar ;) Ik had hem voor 777 euro.

Je eigen plaatje als wallpaper: zet een plaatje op een usb memorystick bijvoorbeeld en plug die in je 360 dan kan je hem kopiëren naar je 360 en als achtergrond gebruiken.

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Heb ik al gekeken ;). Geluidkabel hadden ze wel, vga kabel ook, maar alleen van Oehlbach, ofterwel voor 65€. Heb nu ergens anders een vga kabel bestelt voor 23 €.

6. JeePee

JeePee Guest

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een plaatje te posten van een monitor met een native resolutie van 1440x900 met een Ferrari F50 GT van PGR3 op het scherm? Al die verhalen over wel/niet beeldverworming... ik zou het graag zelf willen aanschouwen :)

7. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry heb geen foto heb zelf een 16:9 televisie maar ik had eerst op 16:10 monitor/lcd combi gespeeld en ik vond het zelf niet mooi. Mijn richtkruis in Ghost Recon was meer een "ei" dan een rondje en alles is dus verticaal uitgerekt. Ik vind het niet mooi, sommigen kunnen er blijkbaar mee leven maar ik heb gewoon een Hd Ready LCD TV gekocht (ff doorsparen).. optimaal is dat gewoon.

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd jammer dat je met X360 games niet de mogelijkheid hebt je aspectratio te veranderen, waardoor een 16: 9 verhouding op 16:10 verticaal enigszins wat uitgerekt zal worden. Bij PC games kan dit veelal wel, daarom doet een 16:10 verhouding niet onder voor 16: 9, mits je dus veel met een PC werkt.

9. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  10. JeePee

JeePee Guest

Echt bedankt man! :)
    Op de cockpit screen lijken die uitrekkingen te verwaarlozen, maar op de photoshot niet, maar dat kan aan het shot zelf liggen :) Het gaat me vooral om de cockpit (race zelf 3rd person) maar dit geeft een goede (positieve) indruk. Thanks!

ps: Op wat voor resolutie speelt ie daar?

Bedankt voor die 3rd person screen :) Daar is goed te zien dat het ietswat hoger is, maar daar is binnen 10 minuten aan te wennen schat ik zo :) Echt bedankt, je hebt me overtuigt zo'n scherm meteen te halen *)

Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2006
  11. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Je zal er geen spijt van hebben :) Ik zou wel voor een monitor gaan met iig 2 aansluitingen, altijd handig als je em als 2e ( of 1e) monitor voor je pc wilt gebruiken.

12. JeePee

JeePee Guest

Nee, ik gebruik hem puur voor het gamen. Hij komt ook op een plek te staan waar geen muis/toetsenbord bij kan. Ik ga waarschijnlijk voor een Iiyama 19" breedbeeld scherm, met dus ook 1440x900 pixels en 5ms responsetijd.

Edit:// Net een email ontvangen van de Iiyama helpdesk, en zij weten mij te melden dat dit scherm geen balken heeft maar dat het beeld verticaal uitrekt. Door de foto's van Nexi lijkt mij dit niet zo'n probleem, dus ga ik deze zo spoedig mogelijk aanschaffen :)

Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2006
  13. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    en hebbie um?

14. JeePee

JeePee Guest

Nog niet. Ik ben zelf niet erg mobiel (geen auto e.d.) en m'n pa heeft een druk beroep, en aangezien ik in een dorp woon waar deze monitor niet te koop is zal ik er op uit moeten rukken wanneer mijn pa vrij heeft. Ik hoop hem deze week te hebben :)

15. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week (30 aug) de Samsung 205BW besteld bij euromaxi. Ik kreeg vandaag een mailtje dat ie klaar ligt. Als ik morgen heb opgehaald zla ik wel ff wat foto's maken en hier neer zetten.
    Al met al heb ik maar een weekje hoeven wachten. Ik vind dit best meevallen als je al die doem-verhalen op tweakers hoort.

16. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Vervormingen bij een 16:10 aspect ratio? Waar zien jullie hier vervormingen? (940MW/VGA/1360x768 )

*)

Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  17. JeePee

JeePee Guest

De rondjes zijn kleine eitjes, en de vierkantjes zijn rechthoeken (moet je goed kijken) ook op jou vergelijking met de component vs. vga zag je dat de objectives met de component vierkanter waren. Het is minimaal, maar het is er wel.

18. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie vierkanten en cirkels, maar misschien komt dat omdat ik een breedbeeld monitor heb. Iig, ik denk dat we erover eens kunnen zijn dat de 'vervormingen' te verwaarlozen kunnen zijn

19. JeePee

JeePee Guest

Ja, wel breedbeeld, maar de 360 stuurt een 16:9 signaal naar een 16:10 monitor. Die 16:1 die dus overblijft moet gevuld worden. Dit gebeurd dus of door balken, of door vervorming. In de meeste gevallen door vervorming. Het is maar heel weinig, maar het is er wel, en met die screen van die F50GT is het (voor mij) goed te zien. Maar alles wend.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2006
  20. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook de samsung 940MW

en zie het ook niet dus ben er wel blij mee::);)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina