1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hunterr

Hunterr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik ben weer aan het twijfelen geraakt.. heb nu een samsung 23 lcd hd tv op het oog. De LE23R71B (23") 16:9 beeld, dus geen vervormingen. En een 720 p resolutie als native. mja 500 euries...

De vormingen maken me niet zoveel uit, ik zie het zelf niet op de screens. Het grootse punt waar ik me twijfels over heb zijn de niet ondersteunde native resoluties van de tft monitoren :mad: Als ik bijv bij de mm kijk, super strak beeld op een tft in zijn native resolutie. zet ik hem lager bijf 1378x word de kwailiteit veel slechter. Hoe is dit dan met de 360?

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Kan iemand mijn vraag beantwoorden over dat gedoe van 1080i

3. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    heb dat scherm ook en zie ook geen verschil niet dat mij het iets boeit van vindt het toch een top scherm

4. mars15

mars15 Guest

Heb weer een oud monitor aangesloten. Helaas maar 15 inch. maar krijg misschien binnenkort nieuwe pc + 19 inch scherm. Dat lijkt me wel tof op de 360 aan te sluiten :)

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk kunnen beide monitoren niet native 1080i weergeven, maar wel het signaal ontvangen. 1080i wordt dan gedownscaled (aangepast zegmaar) aan de max resolutie die je monitor wel native kan weergeven.

6. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na het doorlezen van alle 67 pagina's heb ik nog 1 vraag overgehouden.... ik hoop dat iemand die kan beantwoorden.

Ik heb vanaf vorige week een Samsung 940BW en die bevalt goed. Alleen vind ik de kleuren op de 360 een beetje wazig behalve als ik via de monitor naar "Magiccolor" ga en daar aangeef "full" (dus op de monitor zelf).... het probleem is echter dat als ik de xbox360 uitzet en weer opstart dat die instelling niet bewaard is gebleven.

Weet iemand hier een oplossing voor?

ik draai trouwens op 1280 x 720 (xbox 360 en 1440*900 pc)...... zou ik de resolutie hoger moeten/kunnen zetten of zou dat weinig uitmaken?

Dank je voor jullie hulp!

JohnnyBT

Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  7. Steef101

Steef101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Mensen ik ben net nieuw hier maar heb wel al jullie verhalen gelezen en ik heb sinds een maand een xbox360 en had hem beneden staan op me ouders phillips hd tv (106 cm):) maar omdat zei het nieuws niet meer kunnen kijken doordat ik de heltijd zat de xboxen moest ik naar boven. ik heb daar een 930bf staan en had 2 dagen geleden een vga kabel gekocht en ik kreeg natuurlijk balken. Wat ik zag was niet echt superbeeld beetje wazig en veel kartels dus ik zat te kijken naar een breedbeeld tft scherm ik zag hier vaak de 940bw een goeie was maar ik wil zoiezo zwart en toen zag de 931bw net nieuw en Specs zijn (2000:1 contrast 2 ms en reso van 1440x900) hier is linkhttp://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGNkbJiXmJLK/viewproduct/Samsung_SyncMaster_931BW/ maar ik wil zoiezo ckr weten of het goed scherp beeld is. Dus graag nog wat pics van de 940bw met Cod3 zou leuk zijn en een andere optie was Deze samsung hdtv http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le19r71b.asp hd Ready en 19inch ik wil deze ook voor me pc gebruiken dat kan, maar de 931bw kost 230 en de samsung hd tv kost al 400 euro nou wil ik weten is de 931bw gewoon echt goeie kwaltiteit beeld(feite zelfde als de 940bw alleen beter contrast) want ik wil niet dat beeld wat ik nu heb met me 930bf want dat was echt niet fijn beeld, of vinden jullie toch dat ik beter voor de Samsung Hdtv kan gaan
    Alvast bedankt voor antwoorden van me vragen. (en zal volgende keer me berichten inkorten):p

Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Degene die dit in 1x kan oplezen zonder adem te halen (de leestekens missen) krijgt van mij 100 euro.

9. Hunterr

Hunterr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leestekens zijn handig!

Tft
    Voordelen:
    -Goedkoper als een hd tv

Nadelen:
    -heeft een beeldverhouding van 16:10. De 360 zend uit in 16:9, hierdoor heb je een klein beetje vervorming. het is minimaal, check screens in voorgaande hoofdstukken.
    -De native resolutie
    De native resoluties van widescreen tftsword niet ondersteund door de 360. Dus je moet op een andere resolutie spelen. Hierdoor heb je niet het optimale beeld, aangezien een andere resolutie als de native slechtere kwaliteit heeft.

HD lcd tv
    Voordelen:
    -Je kan er tv mee kijken :9
    -Beeldverhouding 16:9, dus geen vervorming.
    -De resolutie (1366x768 720p) word ondersteund door de 360, dus optimaal beeld(native resolutie)

Nadelen:
    -Prijs

ik twijfel zelf ook nog wat ik ga halen. Ik heb dezelfde als die van jou op het oog maar dan 23 inch, die is 500 euries.

10. mars15

mars15 Guest

Bijf FIFA heb ik grote zwarte vlakken boven en onder me scherm. Kan ik dat nog aanpassen ?

11. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Is het alleen bij FIFA het geval? zo niet dan is je scherm niet helemaal jofel.. Om wat voor scherm gaat het trouwens?

12. Steef101

Steef101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Hunterr ik had even op kieskeurig gekeken en daar waren ze totaal niet tevreden met deze tv het gaat hier wel om de 19icnh hd tv van samsung dus ik hoop dat de 23inch een beter beeld heb want die 19inch valt zo goed als af bij mij.

13. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Naja een 7,2(gemiddeld) geef je niet als je "totaal niet tevreden" bent..

Maar de 23" versie is iig wel een stuk beter! De contrast ratio is een stuk hoger en de resolutie is gangbaar voor een HDTV.. Ook heb je veeel meer aansluitmogelijkheden:)

14. Steef101

Steef101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar weet je wat het is de 100 euro extra wil ik best betale maar ik wil hem ook voor pc gebruike en 23inch is tog al best groot terwijl die gewoon op me bureau komt staan. En die 7.2 is niet slecht maar als je het allemaal lees dan is die contrast ratio gewoon veels te laag dus ik ga denk tog voor 931bw. maar heeft iemand screens voor mij met de 940bw met Cod3?

15. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    23" voor de pc vind ik persoonlijk wel te doen.. De 23" versie is btw echt een STUK beter dan de 19" variant!!

16. Steef101

Steef101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk wel even iedegeval bedankt voor alle info en ik laat je weten welke ik neem en ik maak uiteraard pics als ik het dan heb

Cod3 screens op 940bw asjeblieft

17. mars15

mars15 Guest

Alleen bij Fifa ja, is een oud scherm ;)

18. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik een tip: Zoek een mooi schermpje op internet, bestel deze, doe je raam open en gooi je oude scherm eruit:+

Maar ff serieus, misschien zijn het ouderdoms verschijnselen..

19. mars15

mars15 Guest

Nee, ligt denk aan de resolutie gewoon

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke resolutie speel je ? Als het een widescreen reso is en je hebt geen widescreen monitor dan krijg je zwarte balken onder en boven namelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina