1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Hoeveel p?
    Je bedoelt de p in de zin van 720p?
    De native resolutie van jou scherm is 1280x1024 dus 720p moet hij aankunnen. Ook kan hij 480p afspelen, maar dat is niet HD. Een 1080p resolutie is met jou TV/monitor niet mogelijk.

2. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat kun je tog niet instellen bij display ?
    of doet hij dit automatisch

3. JeePee

JeePee Guest

Dit stel je in op je 360. De monitor doet niks anders dan ontvangen.

4. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik maar als ik die vga kabel erin hebt kan ik aleen resolutie instellen en widecreen of normal

5. JeePee

JeePee Guest

Ja, je kan widescreen of normal instellen, en je kan ook de resolutie kiezen. Het hele menu gaat er anders uitzien als je er een VGA kabel in doet.

6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    maar stel dat het beeld uitgerekt wordt, dan kan je toch in het menuutje van je beeldscherm (waar je ook contrast enzo kan instellen) de hoogte minder uitgerekt maken? dan kan je de vervorming ongedaan maken denkt ik!

7. ozcar

ozcar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou al 2 tv's naar de klote geholpen (doorgebrand)en nu heb ik het gehad met tv's dus het wort tijd voor een pc monitor in de hoop dat deze niet doorbrand en betere beeld kwalitijt maar nou is mijn vraag hoe sluit je je monitor aan op je 360

en een VGA kabel dat zit toch al bij je 360 ???en als die kabel het dan is kan ik hem niet aansluiten op mijn monitorkan het zijn dat mijn monitoer niet geschikt is??

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2016749&postcount=7

zie deze reactie ;)

9. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook zo'n scherm kope voor de 360 maar wat raden jullie aan voor een scherm als ik het zo door lees is de samsung Syncmaster 940MW wel erg goed. Maar kun je er ook echt goed tv op kijken?

10. JeePee

JeePee Guest

In elk geval een breedbeeldmonitor.

Ik ga zelf voor de Iiyama E1900WS-B1, een 19" scherm met een native resolutie van 1440x900. Je kan er alleen geen TV op kijken. Ik hoop dit scherm vrijdag binnen te hebben. De levering van m'n schermpie is al erg vaak uitgesteld.. helaas :'-(

11. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 'm ondertussen al een paar daagjes en is eeeerg relax \o/
    Over 2 of 3 dagen komt ook de VGA HD Cable voor de 360 en dan lekker spelen! \o/ *)

12. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    VGA HD cable is dat nog iets anders dan VGA kabel die nu al lang te koop is...

13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Oke, maar het is deze (nedgame.com):

Verbazingwekkende haarscherpe graphics van de Xbox 360 op je computermonitor of HD-tv dankzij de VGA-invoer. Speel perfecte audio af met de meegeleverde stereoaansluiting of gebruik de Optical Audio-poort voor digitaal geluid.

- DV-15S standaard-VGA-connector

- Video-uitvoerinstellingen van 480p, 720p of 1080i

- Dolby Digital 5.1 Surround Sound-uitvoer

- 2,4 m lange afgeschermde kabel

14. JeePee

JeePee Guest

De VGA HD-AV kabel en de VGA Kabel zijn exact hetzelfde ;) De een is alleen iets luier dan de ander, en heeft geen zin om HD-AV ertussen te zetten :9

Maar goed om te horen dat het schermpje lekker werkt :) Heb je hem nu aangesloten op je PC?

15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk dat tv kijken op een lcd tv zowieso niet mooi is.
    Mijn ouders hebben een 83 cd philips ambilight, nou het ziet er echt niet uit.
    Korrelig en lelijke kleuren.
    De nieuwe plasma tv's van philips die zijn pas mooi.
    Moet je die eens naast een lcd tv zetten nou dan zie je pas echt verschil.
    Maar goed dat is mijn mening.

16. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Tv kijken de 940mw gaat echt heel goed. Alle kanalen worden automatisch voor de ingesteld op goede volgorde. Het beeld is zeker wel te doen. En de beeldkwaliteit van de xbox 360 is fenomenaal (vooral icm met een vga-kabel) :thumbs:

17. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    miss is dit een domme vraag, maar krijg je op een tft scherm met die speciale kabel nou ook hd-kwaliteit beelden of is het iets minder?

18. JeePee

JeePee Guest

Als de resolutie hoger is of gelijk aan 1280x720 dan heb je een HD resolutie ja :)

19. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ff een vraagje/probleempje

ik heb de samsung syncmaster 940MW maar sinds vanavond kan ik hem niet meer aan doen vanuit de monitor zelf.(dat power knopje) en die knopjes daarnaast werken ook niet meer:confused:. maar de afstandsbediening wel. opzich niet zo'n groot probleem maar wil wel dat alles doet.

ps: heb hem atijd netjes behandeld.

dus kan 1 van jullie mij helpen\o/

20. JeePee

JeePee Guest

Helpdesk bellen en inruilen voor een nieuwe zou ik zeggen. Lijkt erop dat het chipje achter de knopjes kapot is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina