1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft alleen een vga en Dvi aansluiting.

    Volgens mij is het enige verschil dat de 226 2" groter is als de 206.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  2. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hier ook de Samsung 931 BW?
    errug vet schermpie.. heb hem net in bezit :D

    hoop dat iemand me kan vertellen hoe ik windows op 16:10 kan zetten, heb hier ergens over gelezen op een forum.. lukt me niet met de drivers van ATI (9250 kaart)
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey speelt er iemand met zijn xbox 360 op de de samsung syncmaster 226 BW? Ben erg geinteresseerd in dat schermpje. Graag info :)
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Ik speel op z'n kleinere broertje van 19". Werkt uitstekend met de Xbox 360 :)
     
  5. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Dames,

    Ff een vraagje. Ik heb nu een Samsung SyncMaster 151s, maar vind dat het tijd voor een nieuwe. Ik zoek iets waarop mijn PS2 aangesloten kan worden en later ook nog een next gen console. Wat moet ik dan hebben voor iets? Of met andere woorden, welke beeldschermen vallen in deze categorie?
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Voor de PS2 heb je composiet nodig en voor een next gen console VGA/Component of HDMI.

    Samsung SyncMaster 940MW heeft volgens mij composiet en component, met ingebouwde speakers.
     
  7. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik nog extra kabels nodgig naast mijn xbox premium kabels?
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, de VGA HD AV Kabel.
     
  10. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een half jaar zoeken ben ik ook op de 226 BW uitgekomen. Ik denk dat er geen beter scherm is voor dezelfde prijs. :)
     
  11. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van plan dit scherm te kopen vooral door contrast en 22''. Maar omdat hij widescreen is heb ik dus geen last van uitgerekte beelden?
     
  12. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik wilde eigenlijk ook voor die 226.. maar ik denk dat ie een beetje te groot is voor in de woonkamer.. dus bij ons word t of de 930/940 of de 206.
    Iig breedbeeld, en 1600x1080 én 2ms.

    Maar ik dacht dat de 206 meer aansluitmogelijkheden had, waaronder 1x componenten zodat ik geen extra kabel setje hoef aan te vragen..., zoals ik hierboven hoor is dat toch niet t geval.. of zijn er meerdere 206 versies??
    Ff op alternate.nl checken...
    edit// HEY! toen ik een paar dagen geleden hier boven een reply had gepost, had ik daar de specs gepost die op Alternate.nl stonden over de 206. Daar stond toen, zoals in die reply vermeld, toch echt dat de 206 beschikte over een component aansluiting!! en nu is die info op Alternate.nl weggehaald! Stel je besteld hem JUIST voor die component aansluiting!! edit//

    mmm... ach ja.. maakt ook nie zo heel veel uit, toch!?
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man :b:

    Ok mooi ik ben overtuigt ik ga hem halen thnx :)
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Alle games op de 360 zijn voor breedbeeld gemaakt, breedbeeld films etc, zie niet in waarom het dan uitgerekt zou worden. Alleen jammer dat de 20' en 22' 1660x1024 hebben, dit wordt niet door de xbox ondersteunt dus zal je je 360 op 1366 hebben staan, wat toch wel zonde is als je scherm hoger aankan. Snap niet waarom samsung niet een 23' ipv een 22' heeft uitgebracht. Een 23' kan full hd aan, beetje zonde:)

    Wel mooi scherm though, maat van me heeft em ook staan, helaas niet zo'n mooie laag over het scherm, vindt zwart niet echt mooi zwart, met zo'n glimmende laag erover lijkt het zwarter, maja heb je ook meer last van de zon op je scherm.
     
  15. The gamer

    The gamer Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort een 360 halen met de VGA-HD kabel van microsoft. Maar ik wil mijn speakers er ook op aansluiten, en die werkt via hetzelfde soort kabeltje als bijv. oordopjes. Weet iemand hoe ik dit kan doen? M.v.g Jorrit
     
  16. Y.O.N

    Y.O.N Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een week trotse eigenaar van een samsung syncmaster 226bw en gamen op dit scherm is echt super...
    Je zet de xbox 360 op 1366 x 768 en de 226bw doet de rest...
    De 226bw zet het scherm automatisch op 1280 x 768, omdat 1366 x 768 16-9 formaat is en de 226bw een 16-10 scherm is...
    Je hebt totaal geen last uitgerekte beelden...
    Als je er vlak voor gaat staan is het beeld nog steeds goed...
    De beeldkwaliteit is echt heel goed en als hij te licht of te donker is, is dat makkelijk in te stellen... Magic Bright maakt het beeld heel levendig... Alles is goed in te stellen... Als je meer over dit scherm wilt weten kun je zoeken naar een review over dit scherm... Tweakers.net heeft een paar goede reviews, hier is er 1 van: http://tweakers.net/productsurvey/survey/4252
    Hij kost maar 339 euro op de goedkoopste site's, zoals www.cool-prices.nl...
    Het is echt een top scherm en de prijs-kwaliteit verhouding vind ik erg goed...
    Wel jammer is dat hij geen 23 inch is, dan kon hij full-hd weergeven, maar dit werd al eerder gezegt...
    Zoek je een goed hd scherm voor je xbox 360 voor niet al te veel geld, dan zou ik voor dit scherm gaan...
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    De post boven mij maakt het weer een beetje goed maar let op:

    Ik ging naar de media markt om een kabel te kopen voor mijn bestelde 226 bw (die ik op mijn 360 ga aansluiten) ik vroeg aan zo`n medewerker waar die kabels lagen en hij zei dat ik mijn 360 niet op een monotir moest aansluiten. Hij zei dat ziet er niet uit man ik heb het geprobeerd en je moet het niet doen hij zei ik kan je die kabel meegeven maar je hebt er toch niks aan...

    Nou ik had echt zoiets van damn ik heb dat scherm al besteld enzo... maar ben zonder vga-hd kabel naar huis gegaan...
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij overdrijft die kerel een beetje. Ik heb vorige maand de 360 eens aangesloten op m'n SyncMaster 940BW met de VGA kabel, en 't beeld ziet er gewoon top uit! Lijkt me sterk dat het dan op de 226BW niet om aan te zien is :eek:
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er ook eerst niet bij gezegt welk scherm hij zei standaard dat het er niet uitzag. Misschien dat hij het op een heel oud scherm heeft gedaan. :) ik ben iig weer wat zekerder van mijn bestelling ^^
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Beeld ziet er echt top uit hoor, gewoon HD!! De verkopers van de Media Markt willen wel vaker iets uit hun nek lullen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina