1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Een plasma maakt gebruik van subpixels. Drie subpixels vormen daar één pixel. Een LCD TFT scherm heeft dat niet en kan het ook niet krijgen. Wat je bedoelt is een dode pixel. Bij aanschaf van mijn 940BW had ik er ook één, en dat heb ik na lange tijd nog steeds. Er zijn er geen bij gekomen. Als je binnen 2 jaar van aankoop drie of meer dode pixels hebt zit er garantie op het scherm ;)
     
  2. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb een vraagje.

    Ik heb al een tijdje mn 360 aangesloten op een TFT monitor. Gaat helemaal goed, ubergeile graphics, helemaal top. Nu heb ik ook nog een computer die hier normaal gesloten op aangesloten staat. Nu wordt ik af en toe een beetje moe van dat gerotzooi met die kabels.. dus is hier een oplossing voor? Een blokje ofzo, dat je met één druk op de knop kan switchen tussen de twee?

    Bij voorbaat dank.
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat je hem met een vga kabel hebt aangesloten. Dan is het gewoon een kwestie van even googlen :b:
    Ik geef maar even de algemene link kan je zelf kiezen waar je em zou willen bestellen. Het bestaat in elk geval genoeg.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  4. Gertjan4

    Gertjan4 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

    Ik heb de oude xbox beneden staan aangesloten op een tv maar ik wil graag op me kamer kunnen spelen. Alleen heb ik alleen maar een pc,Ik zou hem hier graag op willen aan sluiten.

    Ik heb verschillende dingen gelezen maar snap nog lang niet alles, ik heb gelezen ergens op een forum een uitleg over dat je het xbox spel kan omtoveren tot een bestandje dat je op een pc kan afspelen.

    Ze doen het dan ongeveer zo je moet dan het xboxbestandje op je pc hebben staan en dan wat dingen downloaden en dan kon je het overzetten(ik zal de link nog efe zoeken)

    Als je dit dan hebt kan je dan ook xbox controllers heb je pc aansluiten zo kan je xboxen op je pc



    Ook heb ik ergens gelezen dat je je xbox via een beplaat kabeltje kan kopelen aan je pc-scherm zodat je ook kan xboxen




    Kunnen jullie me helpen/aanraden

    ik hoop dat jullie me serieus nemen


    Groetjes

    Edit: http://www.psp-media.nl/tutorials/8594-tut-xbox.html Dit is die link waarover ik het had
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  5. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben ook een nieuwe lid, heb sinds 2 weken namelijk een 360 in huis. Echter zit ik nu met een probleempje en als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag.

    Mijn Mirai 32" LCD-TV heeft, ondanks dat die HDMI en HD Ready is geen component ingang, waar ik pas later achterkwam. Moest dus mijn 360 via de VGA ingang aansluiten met een VGA HD kabel om toch nog HD kwaliteit te kunnen krijgen. Echter had ik mijn PC al aangesloten op de TV via VGA, dus nu zit ik met 2 apparaten die beiden de VGA poort moeten gebruiken, en gezien ik er maar eentje heb heb ik liever een oplossing waardoor ik niet telkens de VGA kabels eruit moet trekken en weer erin moet doen, gezien ik evenvaak op de 360 zit als ik de PC gebruik op de TV.

    Iemand een suggestie? Bij voorbaat dank.
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0

    Daar zijn prima switchboxjes voor te koop. Ik had het hierboven al aan iemand anders geantwoord maar nog maar een keer de link. Moet je zelf maar kijken van welk merk je er één zou willen.

    Niet getreurd dat je geen componenten ingang hebt btw, de meeste mensen vinden vga veel mooier \o/
     
  7. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Dell 2407WFP. Deze heeft VGA DVI Composite Component en S-Video ingangen. De native reso is 1920x1200.

    Als ik hem via VGA aansluit kan ik niet de native reso selecteren wat resulteerd in een zeer jaggy beeld. Als ik hem via component aansluit is het beeld ook erg jaggy (720p).

    Bij het aansluiten via VGA kan je meerdere reso`s selecteren maar ze zien er allemaal niet uit. De hoogste reso die ik kan kiezen is 1920x1080.

    Iemand bekend met dit probleem? Is er bv. een HD-kabel met DVI die wel tot 1920x1200 wil...? (Zal wel niet he...hehe 1080 maximaal :mad: ) Maar ja misschien is er een oplossing ;)


    Normaal gesproken speel ik gewoon op mn 42" Pioneer plasma en dan ziet alles er super strak uit. Nu wil ik echter FM2 met stuur gaan spelen maar dat gaat natuurlijk niet al zittend op de bank. Wil dus het stuur aan mn buro bevestigen en op mn Dell monitor spelen. Maar niet als het beeld er zo bagguh uitziet.
     
  8. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een laptop en ook zo´n kabel van logic 3 ik weet alleen niet waar ik die rode en witte component kwijt moet?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je moet een verloop stukje kopen, zodat je hem in de audio in ingang kan doen
     
  10. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat dat verloop stukje op de begin post?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja


    De 2x tulip naar 3.5mm Jack: [​IMG]
     
  12. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt!
     
  13. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    En die is overal verkrijgbaar ? ( Zoals media markt )
     
  14. Raska

    Raska Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Hopenlijk kunnen jullie mij helpen met mijn probleem.

    Ik heb een VGA kabel aangeschaft

    Dat heb ik dus gedaan op mijn Samsung Syncmaster 931c. Een supergoede game-monitor zullen jullie wel weten?

    Alleen nu geeft hij horizontale strepen door het beeld heen, wanneer ik de Xbox aanzet.

    Kent iemand deze klachten? Het is echt supervervelend, want het neemt veel grafische hoogstandjes weg. en gewoon irritant om naar te kijken.

    hopenlijk hebben jullie een oplossing.

    bedankt
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    @Raska: Dit hoort absoluut niet het geval te zijn.
    Kijk eventjes of je de kabels helemaal goed bevestigd hebt! Met een computer doet hij het wel? Anders zou ik terug gaan met je kabel.. Waarschijnlijk ligt het dan daaraan.
    Je hebt toch wel de VGA HD AV kabel van Microsoft gekocht toch?

    Wel mooie monitor, al zou ik liever voor een breedbeeld gaan.
    PS: Heeft iedereen met een VGA HD kabel dit al gelezen?
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je je resolutie ingesteld? Als het een resolutie is die niet door het scherm ondersteund wordt kunnen er rare dingen gebeuren. Ook even kijken of je hem op breedbeeld hebt. De beschikbare reso's van je scherm staan in (online) gebruiksaanwijzing.
     
  17. Raska

    Raska Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    resolutie staat net als mn windows resolutie...ik heb ookal geprobeer om hem lager en hoger te zetten...maar dit werkte ook niet...

    Wide-screen of ''normaal''.....ookal geprobeerd....werkt ook niet :mad::mad: help help...
     
  18. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit ook zoiets gehad met mijn monitor. Ik had een niet officiele VGA HD kabel en hij was ook nog eens tweedehands. Later heb ik een nieuwe microsoft kabel op die monitor aangesloten en de strepen waren weg. Bij mij waren het echter hele brede strepen, weet natuurlijk niet hoe het er bij jou uitziet maar je zou eens een andere kabel kunnen aansluiten, weet je tenminste dat het daar niet aan ligt (of wel).
     
  19. dikki dik

    dikki dik oranje is mooi

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is onzin.
    subpixels zijn heel goed mogelijk op een tft. De pixels bestaan namelijk uit drie subpixels rood, groen en blauw.
     
  20. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens paarse strepen gehad op mijn TFT scherm, maar dit probleem was bij mij in één keer weg toen ik de Xbox 360 heb herstart plus alle kabels heb gecontroleerd en vastheb gedrukt. Aangezien je dezelfde resolutie gebruikt als op je PC hoor je zeker geen problemen te krijgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina