1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Samsung Syncmaster 226BW 22" widscreen is ook 2ms.

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rond dat segment misschien wel ja, maar no way dat je een HDTV (26/32" of groter) gaat krijgen met een responsetijd van 2 ms. Trouwens, veel mensen staren zich blind op die responsetijden....tis moeilijk te bewijzen of ze kloppen aangezien elke fabrikant die waardes weer anders meet. LCD's/TFT's van tegenwoordig zijn allemaal snel zat.

3. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad. Meer marketing dat nuttig, die responsetijden. Het heeft mij wel weten te lokken :9 Mede door de goede naam van Samsung + looks van het scherm. Zolang de responsetijd niet hoger is dan 8ms (volgende is dan toch direct 16ms?), heb je voor gaming, wat dat betreft, een goed scherm.

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 8 ms hoeft niet direct 16 ms te komen. Mijn scherm heeft volgens de officiƫle specs 10 ms responsetijd....maar geen spoortje ghosting te bekennen hoor. Tis natuurlijk idd wel zo dat een lage responsetijd meer mensen naar het scherm zal lokken, in ieder geval binnen de doelgroep die weet wat responsetijden zijn.

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    De LG L204WT is ook errug phat! Heb ik staan om te gamen.
    Ik kocht hem in oktober nog voor 330, maar zag dat hij nu alweer 230eu is!
    Een 20" widescreen, 5ms en een contrast ratio van 2000:1.

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
  8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Vandaag m'n 226bw geannuleerd bij de winkel waar ik hem besteld had. Konden hem niet snel genoeg leveren :9 Toen maar even naar Arnhem gereden om bij de MM te kijken. Helaas was ie ook daar uit verkocht, en slecht leverbaar. Daarnaast zat de Dynabyte. Ook daar zag ik hem zo snel niet staan, en de verkoper zei dat ie uitverkocht was. Toen hij controlleerd wanneer dit scherm weer verwacht werd, kon hij mij mededelen dat er vananochtend toch 1tje binnen was gekomen \o/ Ik gelukkig *)

Scherm naast m'n 15,4" laptop:
    En alleen het scherm:

Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  9. JeePee

JeePee Guest

Niet doen! Je bent volgens mij wel een fanatieke gamer, dus ik zou zeker geen scherm nemen met 16 ms! Neem die syncmaster van Samsung (waar je een paar posts hierboven de link van gaf) die is velen malen beter.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jun 2007
  10. FalconQ

FalconQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Zojuist heb ik van Microsoft een originele VGA HD AV Cable ontvangen, ik heb hem aangesloten op mijn Samsung LCD HD TV aangesloten.

Het resultaat was wazig en onscherp beeld, alsof je de scherpte van je TV op 0 hebt staan.

Ik hoor vaak dat als je HD kwaliteit wil hebben met je games je een VGA HD AV Cable moet hebben, dit valt dus zwaar tegen.

Beneden hebben wij een Sony HD TV staan en ik heb hem ook daarop aangesloten, maar ook hier was het veeld onscherp en wazig, alleen stukken minder dan op mijn TV, maar dit kan misschien ook aan de grootte van het scherm liggen.

Kortom ik vraag jullie hulp om erachter te kunnen komen waarom het beeld zo onscherp en wazig is op mijn TV. Is het de console, is het de TV of is het de kabel?

Overgens hiervoor had ik een B merk kabel van MadCatz deze had precies het zelfde alleen was deze vele male onscherper en waziger dan die van Microsoft zelf.

Bedankt

PS: Ik heb ook geen geluid met de VGA HD AV Cable, ik heb de VGA stekker aangesloten en dan houd ik nog 2 component stekkers over, een rode en een witte deze heb ik aangesloten alleen ik hoor niets.

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doe je hem niet een gewone Kabel? Als je hem op een tv hebt..
    Dit is voor een PC monitor he (LCD of TFT scherm ofzo), je TV heft toch wel een VGA ingang?

12. FalconQ

FalconQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk ik hem gewoon een Samsung HDTV LCD. Met een VGA ingang.

De kabel zit dus nu vast aan mijn xbox en mijn HDTV alleen ik heb onscherp beeld.

13. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep ik heb de Samsung SyncMaster 940 BF super scherm maar ik ga binnenkort toch een HD TV Kope

14. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zojuist m'n LG 22" widescreen ontvangen, maar ik heb geen idee hoe ik die aan moet sluiten op mijn 360. Er zitten twee ingangen op, namelijk D-SUB en DVI-D. Zoiets in ieder geval :9 Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik deze monitor op mijn 360 aansluit?

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    D-SUB = VGA

VGA kabel kopen dus :)

16. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En dat is gewoon de 360 VGA kabel?

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep :)

Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  18. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hartstikke bedankt! Dan race ik nog even snel naar de Intertoys :9

19. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Is geschikt :) Moet je er wel rekening mee houden dat daar misschien geen gender changer bij zit. Die heb je nodig om de kabel aan je monitor te koppelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina