1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    En wanneer je de kabel van Microsoft koopt, weet je zeker dat hij het goed doet. Heb al verschillende keren gehoord van 3rd party kabels die niet goed werkten..

2. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat las ik ook inderdaad. Ik heb ook besloten morgen gewoon naar de intertoys te gaan voor een officiele VGA kabel van MS.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb een 3rd party kabel, en daar is niets mis mee. Had heb op de bazar gekocht, en dan heb je weinig keuzen ;) Bleek er geen gender changer bij te zitten, waardoor de totaalprijs net zo hoog was als de kabel van MS :) Als je een nieuwe kabel koopt, is het verstandig om die van MS zelf te nemen.

4. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat dat die 6 ms heeft.
    Hier ook.
    Op een andere site vond ik: 16ms( 6ms GTG) / 12ms (MPRT) voor die Monitor.

Maar deze Monitor leek me wel wat omdat er een HDMI aansluiting op zit, handig als ik de Elite heb. En ik kon geen andere monitors vinden met HDMI.

5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat dat die 6 ms heeft.
    Hier ook.
    Op een andere site vond ik: 16ms( 6ms GTG) / 12ms (MPRT) voor die Monitor.

Maar deze Monitor leek me wel wat omdat er een HDMI aansluiting op zit, handig als ik de Elite heb. En ik kon geen andere monitors vinden met HDMI.

Kick?

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dubbelpost je .. Dat lezen ze wel.
    Kweenie man, je moet gwoon kijken op de officiele site.
    Dat HDMI is wel handig.. Maar ik snap het niet precies, waarom zou je niet gewoon met VGA HD AV kabel?
    Ik vind dat ding pokkeduur. Hijs 800eu! Koop dan gwoon een HDTV ofzo..
    Kan beter een iets kleinere monitor van 20" ofzo kopen, dan ben je maar 200-300 eu kwijt. De monitor die ik heb stond er nu voor nog maar 230eu, dies echt superrlaxt om te gamen!
    Ik zit niet zo ver van mn monitor, dus kan het prima met deze 20" doen.
    Je kunt natuurlijk ook in de toekomst kijken, en alvast een HDTV aanschaffen. Ik doe dat bewust nog niet. Nu zijn ze duur, en heb hem niet écht nodig. Als ik op mezelf ga wonen misschien.. Over 2-3 jaartjes (blijf nu zitten, en ga zowiezo nog een jaar reizen ;) )

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik iets wil rond 22'' en 24''. En een monitor kan Full HD veel goedkoper dan een TV. Die zijn pas vanag 1000 euro ofzo.

En volgens mij kan die VGA HD AV kable niet op de Xbox, en als je HDMI heb is het volgens mij nog mooier.

Een omdat ik best wienig TV kijk, kan ik dat gewoon op mijn oude TV doen.

8. cabrinhaboy

cabrinhaboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

ben al enkele maanden in stilte aan het meelezen, maar nu doorbreek ik de stilte :emo:...

ik zit dus met een probleempje: heb sinds kort een samsung 931BW waar ik zowel men x360 als men pc op aansluit, omdat ik nog niet over de juiste vga-dvi adaptor beschik wissel ik voorlopig nog van kabels op het scherm.

Nu heb ik ontdekt dat ik bij het gamen via xbox toch nog last heb van ghosting, alhoewel dit normaal niet mag gezien de reactietijd van 2ms :confused:. dit verschijnsel heb ik zowel in Kameo (mindere mate) als in dead rising (ongelooflijk veel). Ligt dit enkel aan men scherm of kan ik de oorzaak ook ergens anders zoeken? (vga/dvi, resolutie, contrast, frequentie,... ???)

Wat googlen heeft slechts één filmpje opgeleverd waarin iemand met een 931BW last heeft van ghosting, maar voor de rest ziet het er naar uit dat ik de enige ben...

Daarmee mijn vraag (en nu komt het :emo:): zijn er mensen die dit nog hebben? zoja is het echt aan men scherm gelegen? en kan ik dit nog op een andere manier oplossen?

Mvg

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je de link naar dat filmpje es kunnen posten?
    Als het goed is zou je er geen last van moeten hebben..Misschien iets niet goed met je kabels?
    Je kunt trouwens ook zo'n VGA splitter kopen he, is echt niet zo duur.
    Hier sluit je vanuit je PC en vanuit je Xbox een kabel op aan. Daarna sluit je de 'main' kabel gewoon op je monitor aan.
    Dan kan je door simpelweg 1 knopje om te duwen switchen tussen PC/X360.
    Kheb wel een adresje waar je ze heel goedkoop kan krijgen (ook digitale kabels die normaal 50eu zijn krijg je dar voor 15-20).

10. JeePee

JeePee Guest

11. cabrinhaboy

Leuk Bevonden:
    0
    ok, het filmpje, dit is wel ghosting (tenminste dat denk ik toch) als de pc is aangesloten op het scherm, bij mij is het met de xbox.

een vga splittertje had ik trouwens ook al aan gedacht, maar ik dacht ja: 2 aansluitingen op het scherm, dan zal ik die maar benutten :)...

ivm met de kabels...heb de VGA HD kabel van xbox zelf, nu moet ik er wel bijzeggen dat de afstand scherm <-> pc niet al te klein is en dat het kabeltje volledig uitgerokken is doordat men geluid langs de pc gaat....

12. JeePee

JeePee Guest

VGA - DVI adapter gaat niet werken op dat scherm!
    Het is namelijk DVI-D en dat kan alleen digitale signale ontvangen. Geen analoog dus wat VGA is. Je zult echt een splitter moeten kopen en ze allebei op dezelfde ingang van het scherm aansluiten.

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
  14. cabrinhaboy

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt JeePee voor de hulp, ik dacht echt dat het mogelijk ging zijn...

is dat dan een kvm switch dat je bedoeld? of een echte vga-switch (die trouwens precies wel wat duurder zijn).

voor de rest al iemand enig idee ivm het ghosting probleempje?

15. cabrinhaboy

Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws: ghosting probleem opgelost :emo:... hoe en waarom, geen idee.

heb alle stekkers nagekeken, uit-in gestoken en geen last meer van, wel raar eigelijk :confused:...

@ RedDevil: kun je me dat adresje eens pm-en aub?

16. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Het was www.mdm-elektronica.nl
    Maar ze zijn nu tijdelijk offline.. In de vakantie gaan ze hard bezig, maar ze hebben allemaal van die Inkoop Actie dingen ofzow..Daarom is t fokking goedkoop :)

17. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar

Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga een 940bw of een 931bw kopen. ik ben er nog niet helemaal uit. de 931bw is wel beter, maar ook een stukje duurder.

19. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    de 931bw, daar zitten toch dvi én vga kabels bij!? DVI naar je pc en dan de xbox microsoft vga kabel in de vga sluiting pluggen!

Tenminste zo heb ik het gedaan! Nooit geen kabels wisselen, je drukt gewoon op source en hij switched 'm om.

BTW ik heb helemaal géén last van ghosting!

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou het verschil tussen 500:1 en 2000:1 in de praktijk?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina