1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik moet zeggen dat ik niet zo'n zeikerd ben, en niet zoveel eisend. Op tweakers.net (zeikerds.net als je het mij vraagt) zijn er zeer gemengde meningen over dit scherm. Kleurenverhoudingen e.d. zouen niet goed zijn. Nu zijn er 3 verschillende versies op de martk, waarvan er 1tje goed is en 2 matig.
    Omdat ik gewoon tevreden ben, heb ik geen nader onderzoek gedaan welke uitvoering ik heb :)
    Anyway, check deze draad even.

2. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Hey thanks. dat maakt het weer een stuk lastiger. je kan zeggen dat je de doos open wilt hebben en wilt zien of er een S, een A, of een C in zit. Maar ook dat zegt weer niet alles omdat er in het service menu bij sommige waarvan de sticker een S laat zien, er dus in het service menu gewoon blijkt dat het een A versie is.. bummer.......

Bedankt voor de tip iig. Ik ga dit in de gaten houden. En ik ben ook geen grote zeikerd, maar als ik €350 uitgeef wil ik wel zeker weten dat ik dat uitgeef aan de beste versie die er is, en niet een één of andere kloon.

Peace,
    Rich_Art. ;)

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 20.1" scherm, de LG L204WT.. Die is nu nog maar 230eu zag ik, scheelt je toch weer 100eu! Misschien ook even waard om naar te kijken, hier heb ik nog geen slechte verhalen over gehoord :)
    Edit: Die van jou heeft wel een 1080 resolutie, mijn monitor moet het met de 1280x1024 op de Xbox doen..
    Edit2: Huh wat lul ik nou.. Bij de specs staat dat die 226BW als max resolutie 1680x1050 heeft :9

ff ander vraagje: Ik heb mn Xbox gewoon met die D-Sub aansluiting aangesloten.. Waarvoor/wat is het verschil met die DVI-D ?

Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  4. Rich_Art

Leuk Bevonden:
    1
  5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Weet niet of je doos mag openen, en of je mag checken welke versie je hebt. Bij mijn scherm staat het volgens mij niet eens meer op de sticker :eek: Service menu is niet meer zichtbaar, nadat dit "probleem" bekend werd :) Iig succes met je aankoop!

Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  6. Rich_Art

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks.. Als ik de doos niet mag openen, dan koop ik hem daar niet. Dan ga ik wel ergens anders mijn Poen uitgeven, als ze willen verkopen, dan zullen ze mij tevreden moeten stellen, zo niet, dan niet, dan doen ze maar geen zaken met mij. Ik ben de Klant. LoL.

Peace,
    Rich_Art. ;)

7. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik wel een beetje spijt dat ik mijn monitor voor 330eu gekocht heb.. Terwijl die 226BW voor 350eu er is!
    Ik had liever op de resolutie van 1920x1080 gegamed..

8. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    22BW heeft geen 1920x1080.

9. JeePee

JeePee Guest

D-Sub is analoog en DVI-D is een digitale ingang. Daar kan je bijvoorbeeld een PC of een PS3 op aansluiten. De 360 is niet mogelijk om op DVI-D aan te sluiten, tenzij je de Elite hebt met een HDMI uitgang.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kleine correctie wat betreft dat vetgedrukte : het is ook wel mogelijk met huidige versies van de 360 (VGA > DVI blokje) alleen heb je er niet zoveel aan aangezien het bronsignaal analoog blijft :)

11. Rich_Art

Leuk Bevonden:
    1
    Nou heb hem net gekocht (226BW), geen id welke het is, S, C, R, of A. Ze zetten er dat na het hele verhaal er dus niet meer op.
    Ik ben bij 3 zaken geweest, geen van alle hadden er opstaan wat het nu daad werkelijk is. Maargoed, toch maar gekocht bij de MM was het goedkoopst. En ik moet zeggen, geweldig beeld, of het nu een S C R of een A is. Het beeld is mooi, genoeg intell mogelijk heden enz.
    Bedankt voor de tips iig. Straks even de 360 er aan hangen, en kijken hoe het beeld daarmee is.

Peace,
    Rich_Art. ;)

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Congrats met je aankoop! :thumbs:
    Denk dat je er veel plezier aan gaat beleven *)

edit:/ We willen natuurlijk ook foto's ;)

Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  13. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad foto's, ik ben namelijk heel erg geneigd deze te orderen ipv de 20'' variant :)

14. Rich_Art

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks.. Ik zal zsm mijn digi cam opladen en een paar foto's uploaden..
    Ik ben nu bezig om de 360 er ook aan te hangen, het voordeel van deze monitor is dat je met 1 druk op de knop kan overschakelen van digitaal naar analoog.
    Dus ik kan computeren en als ik games wil spelen even de 360 aanslingeren en overschakelen naar analoog en spelen maar. (tenminsten ik hoop dat het zo werkt. LoL, ik heb er geen ervaring mee iig.)

Peace,
    Rich_Art. ;)

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Werkt precies zo! Heb het op dezelfde manier aangesloten :) Voorwaarde is dan natuurlijk wel dat je pc over een DVI poort moet beschikken :) En dan is het kwestie van de "sourceknop" gebruiken.

16. Rich_Art

Leuk Bevonden:
    1
    Jaja, ik heb een NVidia Geforce 7900GTX videocard, dus die heeft 2 DVI aansluitingen.
    Het werk idd prima zo.
    Nu alleen nog even kijken hoe ik het geluid aansluit. Ik hoef geen Dolby surround. Ik heb hier bij mijn comp de cambridge 4.1 sound setje van Creative, al een oudje maar daar zit heel prima geluid in. Alleen heb ik als ik de 360 aansluit, geen mogelijkheid om het geluid te regelen.
    Normaal loopt het via de computer en zit er een speciaal volume knop tussen het draad van de boxen naar de comp.
    Dus ik zou aan het eind van die draad een vrouwje-vrouwtje moeten hebben.

Peace,
    Rich_Art. ;)

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Zelf heb ik een 7800GT, die ook 2 DVI poorten heeft :) Met geluid moet je zelf even oplossing zoeken. Heb zelf een z-5500 die zowel op mijn 360, als op m'n pc zit.
    Foto's al gemaakt? :9

18. Rich_Art

Leuk Bevonden:
    1
    LoL, nee nog geen foto's.. Ik zit nog een oplossing te bedenken voor mijn geluids probleem. Ik ben dus opzoek naar een audio kabel. Het moet een dubbele mini jack female naar dubbele tulp female zijn. female->female dus...
    Ik heb er nog geen kunnen vinden op het net. ik weet niet eens of dat bestaat.

Peace,
    Rich_Art. ;)

19. Rich_Art

Leuk Bevonden:
    1

Op de eerste pagina staat deze afbeelding, maar de link die er boven staat is dead. Ik zou met 2 van deze kabels geholpen zijn denk ik.
    Iemand een idee waar ik deze kan kopen....?
    Op allekabels heb ik het niet kunnen vinden.

Peace.
    Rich_Art. ;)

20. Rich_Art

Leuk Bevonden:
    1
    Hier de beloofde foto. Geen Hightech foto maarja onze digicam is een beetje op.
    ook geen foto van een Xbox game. Gewoon even een foto van mijn desktop.

Peace,
    Rich_Art. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina