1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    1280x1024 wordt dat dan ;)
     
  2. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen,

    Mijn neef heeft net een 19 Inch breedbeeld TFT beeldscherm gehaald. De resolutie is 1440 x 900. Nu is mijn vraag, komt dit overeen met 720P? Zou wel handig zijn.

    Alvast bedankt.
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    720P staat voor een resolutie van 720x1280 dus het is zelfs meer. :b: Je kan er dus op z'n minst 720P op afspelen.
     
  4. lennard360

    lennard360 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    das simpel gezegt:p
     
  5. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je 1280x1024 instelt op een 22'' breedbeeld komt dat ook overeen met 720p?
    Wat is de beste reference level??
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 1280 x 1024 instelt krijg je zelfs scherper beeld dan 720P.

    Expanded zorgt dat het zwart zwarter wordt en de kleuren beter uitkomen. Bij de meeste mensen ziet dit er het beste uit in combinatie met een goed ingesteld scherm. Het kan alleen zijn dat het zwart ook de grijstinten gaat opslokken en je dus minder ziet, daar even op letten dus.
     
  7. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m op dat middelste level staan, expanded staat ie voor mijn gevoel veel te donker.
     
  9. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik op expanded, vind het beeld nu stukken mooier.
     
  10. PlauNL

    PlauNL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog steeds problemen om een Dell 2407FWP te gebruiken met een 360 via component?
     
  11. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ey

    welke opties kan ik het beste gebruiken voor de 940bw ?. met expanded aan krijg het beeld niet goed ingesteld.

    en waar is sharpness precies voor ?.


    gr tb
     
  12. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Klein kickje.

    Heeft iemand hier ervaring met de Samsung Syncmaster 226BW? Zo ja, kan die gene even een vergelijkings fototje maken met de 360 en/of een 17'' monitor ernaast? Alvast bedankt!!
     
  13. 007 oddjob

    007 oddjob Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    he

    ik heb kort geleden de samsung syncmaster 225BW gekregen. Deze wou ik gaan gebruiken om op te gamen maar ik heb een probleem. OP analoog (d-sub) kan ik de monitor zonder problemen gebruiken alleen via digital(dvi) krijg ik geen beeld. De dvi kabel heb ik wel goed nagecheckt en die is goed aangesloten.

    Iemand een idee wat er mis is of wat ik verkeerd heb gedaan. De aansluiting op mijn videokaart is DVI-I en de monitor is DVI-D maar dat zou geen probleem moeten zijn.

    Hopelijk kan iemand mij raad geven want ik heb geen zin om kabels te moeten switchen als ik mijn xbox of pc wil gebruiken.:mad:
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2007
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    M'n laptop is 15,4" Iig vergelijkende foto.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. BiefstukFriet

    BiefstukFriet Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ?

    Ik heb reeds de VGA HD kabel aangeschaft en het beeld is super strak, veel beter dan op de TV! *)

    Nu heb ik echter wel een probleempje. Ik heb twee speaker, maar die zijn aan de PC gekoppeld via een geluidsregelaar. Merk speakers+regelaar; Trust SP-3700T 2.1 Speaker Set.

    De rode en witte stekker van de VGA HD AV-kabel kan ik dus nergens insteken. Want de rode en witte ingangen van de geluidsregelaar zijn al bezet door mijn speaker

    Is hier een work around voor? Ik wil het liefst zo weinig mogelijk switchen met kabels, klinkt heel lui, maar anders gaat dat hele simpele, even lekker snel gamen op mn console gevoel nogal naar de maan. :'-(

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Bij de vga kabel zit een plugje voor de rode en de witte in te doen, heb je daar nergens een aansluiting voor?
     
  17. BiefstukFriet

    BiefstukFriet Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de kabel voor een habbekrats op marktplaats.nl op de kop getikt en er zat niks bij behalve de kabel zelf.

    Wat voor een plug is het?

    Ik heb een opening waar nu de lijn naar de PC in zit, genaamd 'Line In', (kleur groen) waar ik misschien een plug in zou kunnen steken.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    het is waar je de rode en de witte in doet zodat je een koptelefoon aansluiting krijgt (pc-in)
     
  19. BiefstukFriet

    BiefstukFriet Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal kijken of ik daar mee uit de voeten kan, ik zit ook te overwegen om een versterker+ boxen te kopen maar dat is ook weer zo'n gedoe. :p
     
  20. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, van de week ga ik dus ook een nieuwe monitor kopen, heb namelijk op een 19'' monitor zonder breedbeeld gespeeld en dat is toch zonde omdat je dan toch niet alles uit je xbox360 haalt. Ik ben er bijna zeker van dat het de samsung 206BW gaat worden, maar ik zag nu bij alternate een 22'' monitor staan namelijk de Liyama 2200WSV-B1 http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=V5LI03&showTechData=true

    Voor een heel gunstige prijs hij is maar 10 euro duurder als de 206BW, maar wel 2'' groter de specs zijn wel iets minder als de Samsung 206bw maar misschien zijn er mensen met deze monitor of weten wat meer over deze liyama hij is namelijk wel interessant geprijsd.

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina