1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik vind die beelduitrekking zo minimaal dat ik me er gewoon niet aan kan storen. Heb het ook op mijn Wii in combinatie met mijn monitor (zelfde verhaal, 16: 9 signaal op een 16:10 beeldscherm) maar zolang Link er niet uitziet als een onnatuurlijk lange en dunne slungel kan ik me er niet druk om maken :+ Maar goed das persoonlijk natuurlijk :)

    En dan had ik toch nog ff wat duidelijkheid nodig omtrent een bepaalde zaak die ik hier al eerder postte. JeePee NL jij zegt dat de reso van 1920x1080 niet standaard out-of-the-box wordt ondersteund door de VGA kabel. Ofwel, daar moet je de X360 voor hebben ge-update ? Kan iemand anders dit ook bevestigen ?
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  2. DrOetkerNL

    DrOetkerNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bevestig.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke....dan ben ik dus verplicht de X360 minimaal 1 keer op Live aan te sluiten alleen voor die stomme 1080p update :+ 8) Maar bedankt in ieder geval ! :b:
     
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik denk dat ik nog maar even een stomme vraag post :+

    Als je je xbox 360 op een monitor aansluit.... krijg je dan 720p of 1080i HD-beeld?
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan wat de native reso van je monitor is, ofwel wat kannie aan :)
     
  6. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die monitor kan maximaal 1680x1050 weergeven....probleem is alleen dat die reso niet wordt ondersteund door de X360. Je zult dan de reso daaronder moeten pakken die het dichtst daarbij in de buurt komt.
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ok en is dat dan 1080i of ... ? ik snap er namelijk de ballen van :9

    is het verder wel een goede monitor om op te gamen met mijn 360?
     
  9. boatfreak

    boatfreak Guest

    hij komt nét 30 breedtepixels te kort voor 1080i :'-(
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    TFT schermen kunnen niet eens interlaced signalen aan volgens mij. Ik kan mijn 360 probleemloos op 1080p draaien, maar m'n DVD speler op 1080i geeft een signal error.
     
  11. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eigenlijk even de gebruiksaanwijzing downloaden van het scherm (via de site van de fabrikant, altijd beschikbaar). Daar staan alle resoluties in die het scherm ondersteunt.
    Ik heb zelf een scherm van samsung en in een advertentie stond ook alleen de hoogste resolutie vermeldt, maar de monitor ondsteund veel meer. Praktisch onmogelijk dat er geen goede bij zit die ook door de 360 wordt ondersteund. Dat er er meestal één tussen 720 en 1080i/P
    Je hoeft trouwens niet te treuren dat hij geen 1080i of P kan want bij deze afmetingen is een mens nog niet in staat het verschil te zien.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    En anders maakt het nog niks uit, want OF de 360 upscaled de 720p Xbox 360 games naar 1080p/i, OF het scherm doet dat.
     
  13. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ok :D ik snap er nu iets meer van, dus ik zal het even onthouden als ik geld heb en zown schermpke ga kopen :)

    thnx y'all
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het scherm is verder uitstekend hoor, goeie reactiesnelheid (5 ms) ook :)
     
  15. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik niet zo super blij ben met mijn 22" breedbeeld scherm i.c.m. de xbox. Beeld is toch niet zo scherp, omdat het niet het juiste formaat is en hij downscaled. Misschien dat anderen het hier niet mee eens zijn, maar ik dacht toch maar even potentiele kopers mijn mening meegeven.
    Na de vakantie dus maar kijken naar een lcd tv.
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt er idd het beste op letten of de reso die je op de X360 insteld een beetje in de buurt zit van de native reso van je scherm, of dat nou een TFT monitor is of een LCD TV. Mijn beeld wordt ook een stuk minder scherp als ik (ver) onder de native reso van mijn scherm ga zitten.
     
  17. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe schermen van Samsung zijn vet. Weet effe niet precies welk modelnummer maar ze werden ook gebruikt tijdens de WCG 2006. De duurste is 399 euro en is 22 inch. Als ik de link vindt plaats ik hem .
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, die van mij is 24 inch maar nog wel een heel stukkie duurder dan dat hoor :+
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Samsung SyncMaster 931BW ;)
     
  20. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet deze?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina