1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke en waar kan je zon tussenblokje kopen dan? En het is trouwens een DVI-I ingang, ik weet niet of dat nog wat uitmaakt?
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  2. JeePee

    JeePee Guest

  3. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je misschien specifiek laten zien welke kabel het dan precies is, want heb er geen verstand van.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet om de kabel, maar om het verloopblokje. Je neemt de VGA kabel voor de X360, daarvan gaat het ene uiteinde in je X360 en het andere uiteinde normaal gesproken in de VGA aansluiting van je scherm. Jouw scherm heeft echter een DVI-I aansluiting, dus heb je een blokje nodig waar je aan de ene kant de VGA kabel in kunt pluggen, de andere kant gaat dan weer in je scherm....snap je ? :)

    En over DVI-I, ik weet de exacte verschillen niet uit mijn hoofd (ik dacht analoog of digitaal), maar er is ook DVI-D. Let er dus op dat het een DVI-I verloopblokje is, mocht daar uberhaupt verschil tussen zitten qua vormgeving.
     
  5. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, ik snap wat je bedoelt. Heb je misschien ook een idee waar zon verloopblokje te koop is?
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijwel alle betere elektronicazaken, PC boeren....of die website die JeePee je gaf :) Als ik wat meer tijd had gehad had ik je wel ff een linkje gegeven....maar ik moet er zo vandoor :eek:
     
  7. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, nog een laatste vraag, ik heb geen ingebouwde speakers in mijn monitor zitten. hoe krijg ik nu geluid? want ik heb geen audio ingangen op het scherm:mad: en via een stereo lukt het ook niet. Hele andere ingangen.
     
  8. ultimate_roeltje

    ultimate_roeltje Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik ook last van, erg lastig. Je moet ff naar een speciaalzaak voor een verbindingselementje, waar die 2 tulpstekkers (die jij overhebt van de audio (l en r) als het goed is) in passen, en aan de andere kant een uitgang waar je boxjes op kan aansluiten.
     
  9. ultimate_roeltje

    ultimate_roeltje Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de dubbelpost, maar ik wou nog ff wat vragen.
    Zoals je op de vorige pagina kan lezen heb ik een probleem met mijn monitor. Gisteren dacht ik nog dat het aan het scherm zelf lag. Ik wou m morgen eigenlijk weer terug brengen...
    Maar nu heb ik m op mn pc aangesloten en heb ik perfect beeld!!! *)
    Dus het ligt niet aan de monitor! \o/ Dat is al een hele opluchting!

    Kan iemand mij vertellen waarom het beeld op mijn 360 zo raar is?
    [​IMG]
    Zal het misschien aan de kabels liggen? Of is ie niet goed ingesteld?
    ARg! I need help!
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  10. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.allekabels.nl/DVI-Kabels/15/940/Dvi-vga-Adapter.html hier is iederval het blokje wat je nodig hebt. Is wel 8.30 met verzendkosten dus je kan ook nog in een winkel kijken hoe duur ie daar is.Want ik heb nooit eerder zo blokje gekocht ;) Iederval veel suc6.
     
  11. ultimate_roeltje

    ultimate_roeltje Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelfs nog wat research gedaan. En nu zit ik al helemaal vast 8)
    Het probleem dat ik heb wordt ook wel 'ghosting' genoemt. In mindere mate heb ik hier last van.
    Het kan komen door een hoge responstijd of door de vga kabel...
    Nou, dat lijkt me sterk. Mijn responstijd is 2ms! En de Vga Kabel koste 25 eurie (met optical cable, van Madcatz) lijkt me een redelijke kabel (was 5 euro duurder dan de officieel MSkabel die er langs hing)
    Heeft iemand nog meer problemen gehad met de kabel?
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop die van MS, de 3rd party kabels zijn troep.
     
  13. ultimate_roeltje

    ultimate_roeltje Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m vanochtend omgeruild, voor een goedkopere wel te verstaan! En nu doet ie t perfect!! *)
    Wat een bout troep dat van Madcatz. Blijkt dat dat dus wel veel vaker voorkomt, heb ik net gelezen.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht al dat het aan je kabel lag, want ik gebruik wel de officiele VGA kabel van Microsoft, heb een hogere responsetijd op mijn TFT als die van jou, maar ik kan geen ghosting constateren op mijn scherm. Nja ben blij dat je nu wel gewoon goed beeld hebt :)
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik vroeg me af of iemand weet of dit iets is om op te gamen:

    Samsung Syncmaster 323T

    [​IMG] [​IMG]

    de prijs maakt ff niet uit want ik kan hem 2e hands krijgen.

    Is dit eigenlijk wel een tft scherm en kun je hier een beetje goed op gamen. En als je hier ca. 2,5 m vanaf zit zie je dan alles scherp? Want met platte tv's is het zo dat hoe dichter je erop zit hoe slechter het beeld is.
    Eigenlijk is mijn vraag: Kun je hier goed, in HD op gamen?
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    23 ms responstijd... ik zou het niet doen :9
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    oh da hak nog nie gezien :9 nee da zal ik maar niet doen

    ik denk ik sla eindelijk mijn slag, zo'n achterlijke gladiool zet hem op internet voor 200 euro. Maja... dan blijkt het een kutding te zijn.. Ik heb ook nooit eens geluk! :'-( maar ik zoek verder naar idioten die hun scherm veel te goedkoop verkopen :9

    en dan nog ff een vraagje.

    Ik wilde eerst een beamer kopen maar ik twijfel een beetje ivm het tv kijken, daar heb ik al uitleg voor gekregen maar ik vroeg me af of het ook gaat met een pc-monitor. Even wat quotes uit het beamer topic, lang en kort:

    lang

    kort:

    ik vroeg me dus af of dat ook met een computermonitor gaat. Nee zeker want er zit geen scart op... Kun je, als dit idd niet werkt, op een andere manier, behalve windows media center tv kijken op een monitor?
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  18. JeePee

    JeePee Guest

    De Samsung Syncmaster 940MW heeft een ingebouwde tuner.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    nee, ik heb nog niet gezocht maar dat ligt waarschijnlijk buiten mijn budget, ik ben alleen op zoek naar idioten die hun scherm belachelijk goedkoop verkopen en ik heb er misschien weer 1 gevonden, alleen van dat scherm kan ik geen specificaties vinden.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Samsung 940MW ligt rond de 300,- dacht ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina