na dit topic ens goed te hebben doorgelezen ben ik helemaal gebrainwashed. (1:1 pixel mapping, DVI, HDMI, VGA, 16:10, ...
)ik weet nu echt niet meer wat nou een goede (en betaalbare) monitor is. daarom maar een paar vragen op een rijtje.
1. heeft een monitor met HDMI, DVI en D-Sub (bijv. Benq G2400W) geen HD AV kabel nodig omdat de HDMI kabel die bij de elite zit genoeg is?
2. zijn er verder nog belangrijke puntn waar je op moet letten, zoals de begrippen die hierbovern staan?
3. nu er zoveel mogelijkheden zijn, denk ik dat ik eerst nog maar even op mijn oude 17 inch 4:3 monitor moet spelen. Deze heeft maar 1 VGA aansluiting (als mijn Italiaans een beetje goed is:
http://www.centrohl.it/w3obj/h/default/$ProductDetails?SESSION=VeOnScY3g4plVA5bGNL1YA__&A_CodArt=36128&I_CDSRoot=1099881&Folder=DET
kan je hier de xbox op aansluiten met de Hd Av kabel en zoja: ->4
4. moet ik dan telkens de kabel uit de monitor halen en zo kabels switchen tussen pc en xbox?
5. heeft de monitor als die alleen is verbonden met de xbox wel een signaal en kan je de resolutie en dergelijke dan nog wijzigen?
als me meer vragen te binnen schieten merken jullie dat nog wel
Klik om te vergroten...