1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    zie startpost;)

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Mijn pc staat gelukkig altijd aan.

@ Lenny-t. Ik zal het vanmiddag even proberen, je krijgt het te horen als het lukt :p! Nu eerst die 3e eindbaas neerhalen in NG II :).

De Microsoft kabel is €10,- tot €15,- duurder, vandaar dat ik het kabeltje er voor €0,90 even los bij moest kopen ;P.

Dan kun je een female stekker (Met een gaatje erin dus) omzetten naar een male stekker (Met zo'n uitsteekende harde pin).

3. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Succes met proberen, 't is niet moeilijk (dat scheelt) ;)

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Was even vergeten dat de microfoon ingang (on-board) me laatst in de steek heeft gelaten. Heb ook geen zin nog een geluidskaart aan te schaffen aangezien ik toch altijd game op de XDoos.

Toch bedankt voor de tip :p!

5. GroteSnor89

GroteSnor89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mense ik ben lui en heb dus geen zin om alles door te lezen.. (A)
    maar ff vraagje:
    Ik heb een Neovo F-417 TFT-monitor (volgens google;) )
    maar als ik dat dingetje omdraai heb ik 2 kabels waarvan alleen de voeding eruit kan... hoe zit dat dan met zon VGA kabel? waar moet die dan in godsnaam in :confused:
    Miss hele domme vraag en is daar al heel uitgbreid over vertelt maar plz tog ff serieus antwoord ^^
    alvast bedankt

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Een nieuwe geluidskaart hoeft niet duur te zijn. Een sweex geluidskaart kost nog geen €10 ofzo ;)
    Verwacht er dan maar niet teveel van, maar je heb in ieder geval geluid! :+
    Kan je nog 't best voor ongeveer €20 de Creative Soundblaster Audigy kopen, daar komt al wat meer en mooier geluid vanaf.

Als je die andere kabel volgt kom je waarschijnlijk bij een male-variant van de VGA kabel terecht, die als het goed is in je computer zit (als je die monitor gebruikt voor je pc). Daar moet je dus zo'n gender changer in doen die in de startpost staat. En dan kan je daar weer je VGA kabel van de 360 in doen.

Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  7. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
    Verschil van Microsoft Component en een Mircosoft VGA kabel.
    TV instellingen zijn van allebei het zelfde.

[​IMG][​IMG]

[​IMG][​IMG]

[​IMG][​IMG]

[​IMG][​IMG]

Oordeel zelf maar.

Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Mijn scherm is er beter op geworden door de VGA kabel ;P. Er zit nogal een "waas" over je VGA scherm, lijkt het.

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Wat wil je daarmee zeggen?
    Het kan trouwens ook aan de tv liggen... Als je nou ook 10 verschillende tv's en monitors gebruikt misschien heb je dan een punt.

10. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik weet niet of die monitor goed is, maar in principe zijn alle 19" hetzelfde.
    Je hebt hiervoor de Xbox360 VGA kabel nodig.
    En je kan je pc-speakers gebruiken, zie hier hoe dat moet.

12. GroteSnor89

GroteSnor89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx kga et maar es probere ;)

13. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Is dat altijd zo? die waas op een VGA kabel?

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Voor mijn gevoel zijn mijn kleuren niet minder helder op m'n Xbox360 via VGA dan op me PC via HDMI op mijn HP w2408h. Zo'n waas lijkt me dan ook een beetje overdreven, en komt misschien voor bij die specifieke TV, misschien omdat ie een slechte VGA controller heeft...

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    In 360 dashboard EXTENDED kiezen ... dan worden de (VGA) kleuren dieper

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb het totaal niet hoor, op mijn scherm :).

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik ook nergens last van. M'n kleuren zijn superhelder :eek:

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here.

19. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na dit topic ens goed te hebben doorgelezen ben ik helemaal gebrainwashed. (1:1 pixel mapping, DVI, HDMI, VGA, 16:10, ... :confused:)ik weet nu echt niet meer wat nou een goede (en betaalbare) monitor is. daarom maar een paar vragen op een rijtje.

1. heeft een monitor met HDMI, DVI en D-Sub (bijv. Benq G2400W) geen HD AV kabel nodig omdat de HDMI kabel die bij de elite zit genoeg is?
    2. zijn er verder nog belangrijke puntn waar je op moet letten, zoals de begrippen die hierbovern staan?
    3. nu er zoveel mogelijkheden zijn, denk ik dat ik eerst nog maar even op mijn oude 17 inch 4:3 monitor moet spelen. Deze heeft maar 1 VGA aansluiting (als mijn Italiaans een beetje goed is: http://www.centrohl.it/w3obj/h/default/$ProductDetails?SESSION=VeOnScY3g4plVA5bGNL1YA__&A_CodArt=36128&I_CDSRoot=1099881&Folder=DET
    kan je hier de xbox op aansluiten met de Hd Av kabel en zoja: ->4
    4. moet ik dan telkens de kabel uit de monitor halen en zo kabels switchen tussen pc en xbox?
    5. heeft de monitor als die alleen is verbonden met de xbox wel een signaal en kan je de resolutie en dergelijke dan nog wijzigen?

als me meer vragen te binnen schieten merken jullie dat nog wel

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    1. Als je een HDMI Xbox360 hebt, kan je inderdaad gewoon via HDMI, of via een HDMI>DVI of HDMI>VGA verloop je 360 aansluiten op je monitor.
    2. Als je graag wilt dat je beeld niet word uitgerekt, is 1:1 pixelmapping een must-have voor je monitor.
    3. Je zou inderdaad eerst even op je huidige monitor gaan gamen, of te kijken of je dat bevalt. Als je een HDMI Xbox360 hebt kan je gewoon een HDMI>VGA verloopje halen en evt. een gender changer zodat je Xbox360 erop aangesloten kan worden.
    4. Je moet dan wel elke keer de kabels switchen.
    5. De Xbox verzorgt het signaal naar de monitor als die verbonden is. Via je Xbox wijzig je ook je resolutie ed.

Heb ik nog voor jou:
    Wil je trouwens een Full HD (24") monitor kopen in de toekomst?
    Heb je een HDMI Xbox360?
    Waar game je nu op?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina