1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boatfreak

boatfreak Guest

Klopt, alle resoluties onder 1920x1080 kan wel via VGA 1:1pixelmapping. Ik moet zeggen dat ik de monitor nog steeds erg mooi vind na 2 maand in gebruik te hebben. Totaal geen spijt van de aankoop gehad! Ik blijf hem aanraden.\o/

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  3. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
  4. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Had het al in de tweakers pricewatch gezien.
    Maar daar gaat het niet om, Bij komplett.nl kost de monitor rond de 450 en dat is ook nog wel te overwegen.
    Zowiezo zal ik hem niet bij de mediamarkt hier gaan halen (kost daar 499)

En ook weet ik nog niet of ik een 22'' of 24'' monitor wil.
    24'' is de beste keuze voor de xbox360, Maar 22'' is kwa resolutie minder zwaar voor mijn pc (Al speel ik daar bijna nooit games op) en 22'' is een heel stuk goedkoper.

Ik zal er nog eens goed over nadenken, Ik heb toch geen haast met de aankoop.

5. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Koop een 24", en laat je verbazen door de hoeveelheid ruimte die op je bureaublad hebt ;) Ook kan je dan Word op 100% zetten en dan krijg je 2 pagina's naast elkaar :)

6. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag vandaag weer een 22" en 24" monitor naast elkaar staan. Dan is 24" toch eigenlijk wel iets te groot. Maar toch denk ik eerder aan een 24" dan een 22", omdat je soms eens iets geks moet doen. het kan altijd positief uitpakken.:)

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Daar heb ik ook enige tijd over getwijfeld (+/- 30 seconden) en ik ben toch ERG blij dat ik een 24" heb.

Werkt als PC prima, maar ik moet wel zeggen dat ik vrijwel niet game op mijn PC (Alleen Football Manager en Halo2 met XBox controller :p).

Persoonlijk zou ik ook best een 26" als PC monitor willen hebben, die zijn echter moeilijk in FullHD te vinden.

8. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Of Afdrukweergave gebruiken, zoals ik doe:thumbs:

Lenny hoor jij trouwens ook een beetje gekraak in de steun van de W2408 als je 'm hoger of lager zet? Klinkt altijd beetje spannend, zal wel niets zijn.

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dan moet je een 27" kopen ;) die zijn er nog wel aardig veel (kost alleen €1000)

Geen idee, mijne ligt momenteel in Duitsland in 't reparatiecentrum :x

10. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
  11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Hmm weet niet, na een paar weken hield ie ermee op.
    Weet niet of 't te maken heeft met de hevige onweersbui :+
    Hij heeft 't na die onweersbui nog wel een week gedaan, en daarna zei die *poef* toen ik 'm aan wou zetten en was het over.

Ach, garantie :)

Toch maar is zo'n onweerbestendig stekkerdoos kopen...

12. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    en hoelang zit ie nu al bij het reparatiecentrum?

Circa uur geleden: Deed mijn computer aan en na een paar minuten kreeg ik opeens een wit beeld. Restart gedaan en sindsdien geen last meer gehad.

Iemand enig idee waardoor dit komt, ik had in de middag wel mijn pc verplaats, misschien een stekkertje wat ik er niet goed in zat(nu uiterraard wel..)?

13. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik had problemen met de 60 Hz, dan werd het beeld wazig (aangesloten via AV, scart ook geprobeerd). nu heb ik een VGA HD kabel gekocht en doet mijn LG het perfect ;)

14. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier of de Samsung T260 of 2693HM 1:1 pixelmapping hebben? Wou eerst voor de HP W2408H gaan maar vind de aansluitingen een beetje beperkt (HDMI & VGA) dus kwam qua prijs en aansluitingen uit bij deze 2 schermen maar weet dus niet of deze pixelmapping hebben.

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Even googlen kan geen kwaad hoor:

16. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had al gegoogled op 1:1 pixel mapping maar daar werd ik niet veel wijzer van. Iig bedankt. Denk dat dat hem wordt dan.

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Heb nu weer mijn monitor terug. Hij is zo'n 2/3 weken weggeweest denk ik. Alhoewel is 'mijn' een groot woord. Het is namelijk een splinternieuwe \o/
    Nou, ik ga weer in fullhd gamen _0/

18. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Full HD film kijken bedoel je zeker:lol:

Eergister 10000 BC in 1080p bekeken, zag er super uit, maar vondt de film maar niks.

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Nee, gamen :)
    Film kijken doe ik niet zoveel..

20. graknak

graknak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gegroet mensen.

Ik heb een vraagje.

Ik heb een Acer scherm van 22 inch met een native resolutie van 1680x1050.

Mijn xbox heb ik via VGA aangesloten, en ik kan kiezen uit de volgende resoluties:

640x480

848x480

1024x768

1280x720

1280x768

1280x1024

1360x768

Welke zou het beste beeldkwaliteit geven? En dan niet alleen stretch, maar ook echt qua hoe mooi het eruit ziet.

En dan nog een vraagje. Als ik een VGA to DVI adaptertje koop, zou het dan nog mooier kunnen worden, of maakt dit niet zo veel verschil? Ik heb namelijk een VGA en DVI aansluiting op mijn scherm.

Alvast bedankt. \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina