1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kid h0tsh0t

    kid h0tsh0t Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar zag het probleem al
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  2. kid h0tsh0t

    kid h0tsh0t Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet 100% zkr waar ik de all female kabel kan halen. Want die gender changer gaat bij mij niet werken omdat ik meestal een headset heb. En rijskosten om naar de mediamarkt te gaan is ook teveel daarom moet ik 100% zekerheid hebben.(heb al bcc, block, dynabyte, dixons en nog wat kleine kabelwinkels geprobeerd)
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  4. kid h0tsh0t

    kid h0tsh0t Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat ten koste van de kwaliteit omdat het zo vaak verloopt en dan wil ik dus niet. In eerste instantie zou ik graag alleen die all female willen.

    Edit: Iemand zei op een ander forum dat deze speakers direct werken:http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...AAEYQ7ZzwS7R&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
    Nou heb ik het niet zo met trust heeft misschien dat iemand anders weet of ik zo een setje kan krijgen van een ander merk maar toch met die aansluitingen

    Edit 2: En zijn er geen speakers waarop je een 3,5 mm jack kan op aansluiten en daar dan het geluid uitkomt?
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ten koste van kwaliteit :'-(
    Mijn geluid gaat via de tulp > 3,5mm jack naar een 3m jack verlengsnoer en dan via een 2x 3,5mm jack naar een enkele 3,5mm jack, en die in mijn pc, en ik hoor geen verschil of ik het zo doe of meteen via de tulp > 3,5mm jack in me pc.

    Nou ja zelf weten..
     
  6. Gyrrack

    Gyrrack Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    92
    Hey,

    Momenteel ben ik op zoek naar een nieuw 20/20" tft scherm dat tevens gebruikt gaat worden voor de xbox360. Na deze thread een beetje te hebben doorgelezen begrijp ik dat 1:1 pixel mapping een nuttige eigenschap zou zijn van een aan te schaffen scherm. Echter, overal worden 24" schermen als voorbeeld genoemd. Wil dat zeggen dat er uberhaupt geen 22" modellen op de markt zijn die dat ondersteunen?

    Ook kan ik me op dit moment nog geen voorstelling maken van de mate van uitrekking die het ontbreken van 1:1 pixel mapping tot gevolg heeft. Heeft iemand die in het bezit is van een 20/20" scherm misschien een foto waarop te zien is hoe waarneembaar, en dus storend de uitrekking is? Ik vrees immers dat een 24" scherm wat te groot wordt voor mijn ruimte.

    Alvast bedankt
     
  7. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik game op een Acer 1711 die 17'' groot is. De resolutie die ik gebruik is 1280 x 1024. Alleen bij sommige games (zoals Forza 2 en GRID) heb ik 2 zwarte horizontale balken onder en boven. Mijn vraag is: kan ik die balken wegkrijgen? Of moet ik daarvoor een nieuw beeldscherm kopen??

    Ariebaa;)
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas ondersteunen sommige spelen niet het 1280 x 1024 resolutie. Dus je zult het maar daarmee moeten doen, helaas ;)
     
  9. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mijn Xbox al dik 1½ jaar via een simpele VGA kabel aangesloten op mijn Syncmaster 226BW.. Als ik nu een Monster Gamelink kabel koop waar ik allerlei verhalen over de kwaliteit hoor, is het verschil in kwaliteit duidelijk merkbaar en dus het kopen waard?

    Merci!
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vast niet.
     
  11. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    1280x768

    Is een 15 : 9 beeldverhouding, Dus ook het beste vanwege minder stretch, maar zoiezo het beste omdat meesten games tot 720P ondersteunen, en daarboven wordt alles gewoon geupscaled, Heb hem zelf ook op 1280x768 staan.

    Ps. Wanneer komt die nieuwe (grote) update voor de xbox 360..
    Die zou toch ook 16 : 9 resolutie's met zich meebrengen?
     
  12. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Weetje wat pas goed merkbaar is Van vga naar hdmi! :)
    Helaas heb ik geen HDMI! uitgang!$@*()#*!()!@, echt zwaar kut want dat verschil is echt HUGE!
    Waar heb jij verhalen gelezen over die "monster" kabel dan??
    Ben benieuwd =)
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb een vraagje....Ik krijg een Asus 22 MW221C maar daar zit dus D-sub, DVI-D aansluiting op, is het mogelijk om via een soort van kabel of iets dergelijks (totaal geen verstand van!) mijn xbox erop aan te sluiten?
     
  14. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je leest de startpost even? :+
     
  15. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Word er niet veel wijzer van maar sorry ik dacht dat het gewoon een standaard opening was en er verder niets bijzonders instond over mijn vraag :lol: Blijkbaar gaat deze hele thread over aansluiten van monitor aan xbox360 :lol:
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb je de thread titel wel gelezen? |:-






    :lol:
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Sinds ik een nieuw moederbord in mijn Pc heb zitten en ik het tijdelijk moet doen met een onboard videokaart kan ik niet meer gamen op mijn Samsung scherm. Misschien vraag je je af waarom, nou het namelijk zo:

    Achterin het Samsung scherm zitten twee aansluitingen, een blauwe en een witte aansluiting. Voorheen gebruikte ik de witte voor mijn PC en de blauwe werd vervangen door mijn VGA kabel van de Xbox 360. Met de komst van het nieuwe moederbord ben ik verplicht de VGA kabel eruit te halen, de blauwe kabel + aansluiting te gebruiken voor mijn PC. Nu kan ik dus niet meer gamen op mijn scherm mits ik een nieuwe videokaart koop waarbij ik de witte aansluiting weer kan gebruiken.

    Hoe kan ik dit oplossen? Is er niet een soort switch te koop waarmee ik meerdere apparaten kan aansluiten en zo dus ook weer kan gamen op mijn scherm met de 360?
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [​IMG]

    Niet die? Ik heb het witte gat acher op mijn 931BW nu leeg. De andere aansluiting, de blauwe zit op mijn PC aangesloten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina