1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    BenQ 2400 heeft wel niet zo'n mooie kleuren dacht ik...
    Maar het is allemaal zo'n gezoek om een scherm te vinden met 1:1 pixel mapping, waarom kunnen ze dat er niet standaard bij vermelden? |:-
     
  2. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox nu aan mn samsung 226Bw( 22 inch.) gehangen, en het ziet er opzich wel mooi uit alleen sommige rechte lijnen die "bibberen" als het ware als je er naar kijkt. Ze zijn niet strak. Nou weet ik niet of dat door de 1680x1050 resolutie komt. Dat is het maximale wat ie aan kan en die resolutie word nog niet door de xbox ondersteunt. Kan het door de lage resolutie ondersteuning komen dat het beeld dit soort dingen vertoont? Ik heb wel gelezen dat in de nieuwe update een 1680x1050 ondersteuning komt:):
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Door de uitrekking die plaatsvindt op je Samsung 226BW kan het zijn dat sommige lijnen bibberig lijken ja. Nog even geduld dus tot de nieuwe update er is :)
     
  4. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht ook nog even met het kopen van een 24" monitor tot die update er werkelijk is.
    Mijn TV houdt het nog wel tot dan, zoniet heb ik nog een FULL HD 37cm tvtje :lol:
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb ik ook, met een 226CW. Gewoon even wachten tot de update inderdaad :thumbs:

    en @Probailer

    wacht, lees nog eens goed wat je gepost hebt. Die foto bekijk je op jou monitor. Dat betekend dat jou monitor dus die mooie kleuren weergeeft, niet de monitor die op de foto staat. Oftewel, jou monitor geeft die kleuren net zo goed mooi weer, als je dat plaatje hebt ;) Neemt overigens niet weg dat dat ding er gelikt uit ziet.
     
  6. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    MAAR die foto is genomen met een camera.
    En als dat scherm geen mooie kleuren heeft, heeft de foto wat je op jou scherm bekijkt ook geen mooie kleuren.
    Klinkt logisch denk ik ;)
     
  7. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaah chill man,heeft iemand enig idee wanneer de update precies verschijnt. Er staat wel fall-update maarja de herst is nogal ruim genomen8)
     
  8. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Dubbel
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  9. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    @ Lenny-T:

    Een tijdje geleden vroeg ik hier of iemand iets wist zodat ik mijn Xbox 360 met VGA op een DVI aansluiting kon aansluiten. Je raadde mij toen dit onderdeel aan. Vandaag heb ik hem binnengekregen van die site maar hij past dus voor geen meter op mijn scherm:{
     
  12. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zitten daar een paar pinnetjes teveel op de dvi kant. (zo aan de foto te zien.)


    Dan nog even over die dell.

    Klinkt op papier leuk, straks even kijken of er al reviews van zijn en de monitor in de praktijk net zo leuk is.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Het rechterpinnetje is de oorzaak dat ie er niet goed op wil. Ik heb trouwens een Samsung 931bw.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  14. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om de Samsung syncmaster 245b te gaan kopen. Zijn er momenteel nog mensen met ervaring met deze monitor? Of is alles in de b(w) series van Samsung met elkaar te vergelijken? (Heb nu een 940bw) Want daar ben ik sowieso al heel tevreden mee.

    specs:
    Scherm Diagonaal 24"
    Hoogte 445mm
    Breedte 559mm
    Diepte 25mm
    Beeldverhouding 16:10
    Gewicht 8.4kg
    Schermresolutie 1920x1200 (WUXGA)
    Refresh rate 6.1MHz
    Kijkhoek 160°
    Reactietijd 5ms
    Contrastverhouding (typisch) 1000:1
    Helderheid 400cd/m²
    Verbinding (Video Uit) D-Sub (VGA), DVI-D

    Verder ben ik ook van plan om mijn laptop erop aan te sluiten. (asus a6t) Op de asus site vind ik echter alleen een output van mijn videokaart tot 1680 x 1050 (WSXGA+ ?). Betekent dat mijn laptop de 1920 x 1200 resolutie dan niet trekt? A6t specs
     
  15. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb (denk ik) ontdekt hoe je 1:1 pixelmapping kan vinden \o/
    Als er WUXGA staat bij de specs, wordt je beeld niet uitgerokken. Zie Wikipedia voor de uitleg.
    In het kort: je krijgt dus een mooi 1920x1080 HD beeld met balkjes boven en onderaan het scherm.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    :confused: doe je 'm er niet op z'n kop in? :+
    Er is maar één DVI standaard dus hij zou moeten passen..

    @Probailer: WUXGA = 1920x1200 én ook 1920x1080, zie de wiki link ;)
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hij kan ook wel passen maar zoals ik aangaf op het plaatje hierboven is het rechter stukje (koper) te groot voor het gaatje.
     
  18. j0rriit

    j0rriit Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag;

    Ik heb vorige week een VGA HD-AV kabel gekocht die heb ik op mijn xbox 360 en op mijn laptop aangesloten ik heb een Aspire 6920G maar mijn laptop kan niet overschakelen na het scherm waar de bxox 360 opzit, ik heb een functie Fn+F5 maar hij schakelt over maar er komt dan een zwart beeld voor, ik heb het daarna aangesloten op de monitor van de pc die beneden staan en toen kwam het er wel gelijk voor. Moet ik iets instellen op de pc om het VGA 'beeld' er voor te krijgen?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De VGA aansluiting op jouw laptop is alleen bedoelt voor het aansluiten van een externe monitor.
     
  20. j0rriit

    j0rriit Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh oke bedankt, had geinformeerd en alles uitgelegt bij xboxhome en die zeiden dat het kon, beetje jammer maar dan zal ik kijken of ik hem kan ruilen en geld terug kan krijgen, iniedergeval Bedankt : )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina