Ligt eraan, heb je nog meer videoingangen op je monitor of is 1 vga de limit?
Je kan ook je audio via je pc laten lopen middels:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Je heb dus die VGA kabel nodig van MS of van een goedkoper merk (ik heb die van 't goedkopere merk, die doet 't ook prima, joytech is dat) en de tulp > 3,5mm jack, waarvan een duidelijk plaatje in de startpost staat. Zo'n ding kost 1 of 2 euro, no big deal dus.
Ik heb even een plaatje voor je gepaint waar de uitleg bij staat
:
Je kan ook zoals in de startpost staat een tulp - 3,5mm jack female kopen zodat je aparte boxen direct aan kan sluiten op je 360, maar als je die boxen ook gebruikt voor je PC is dat niet zo'n handige optie. Als je het zoals mij gebruikt moet je even in Windows je instellingen veranderen zodat het geluid dat bij je microfooningang erin gaat meteen weer via je boxen eruit komt, dat doe je op de volgende manier:
1. Open de geluidseigenschappen zodat je het volgende scherm ziet. Dit kan via Start>Programma's>Bureauaccesoires>Entertainment>Volumeregeling.
2. Zorg ervoor dat het vinkje bij microfooningang uitgevinkt is, zoals op bovenstaand plaatje.
3. Door een beetje met het schuifje te prutsen kan je ervoor zorgen dat het geluid ongeveer even hard is als wanneer je gewoon de boxen voor je PC gebruikt. Dit kan je doen door bijvoorbeeld op je PC een mp3-tje af te spelen en tegelijk op je 360 een beetje door 't dashboard bladeren. Zorg ervoor dat het geluid ongeveer even hard is.
4. Je heb nu prima geluid via je PC. Je PC moet uiteraard wel aanstaan voor er geluid uit komt, en ingelogd zijn op een account.
Klik om te vergroten...