1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb eigenlijk op die eerste foto's al wel gezien dat het eigenlijk bijna niet opvalt, toch wel een hele opluchting voor mij aangezien ik hier al zo lang op zit te wachten..

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hoop wel dat de NXE er een stuk scherper uitziet op 1920x1080 dan nu het geval is met het dashboard. Dat ziet er toch niet helemaal 1920x1080-ish uit :9

3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  4. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je beantwoord je eigen vraag...

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    uhhh ja dus :+ maar ik dacht dat full hd 1920x1080 was namelijk ..

Maar ik had al op de site gekeken en daar stond idd een full hd tekentje bij

Maar qua prijs is het echt een kopertje , of beter voor een iets duurdere Samsung Syncmaster T260 gaan

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Uh ja het FullHD dingetje is dat het minimaal 1920x1080 ondersteund, en 1920x1200 is meer dan 1920x1080 ;)

Die T260 heeft wel pixelmapping en van die Ilyama weet ik dat niet. Door de pixelmapping krijg je boven en onder een zwarte balk, zodat het beeld niet gerekt wordt.

En design vind ik die samsung ook mooier, maar dat is je eigen keus.

7. Zebie

Zebie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  8. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Alleen contrastratio houd nog wel te wensen over.. Maar verder ziet ie er goed uit, qua prijs lijkt ie me ook niet slecht ;)

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Wat is er mis met de contrastratio, die is tenminste realistisch, beweringen van 10.000:1 zijn allemaal ''dynamisch'', onzin dat het is...
    Het design is wel lelijk, maar ach dat is persoonlijk. Lijkt wel Mac achtig..

10. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat klopt, maar 1:1000 is gewoon zoals ik zeg, dat houd wat te wensen over. Overigens is 1:1000 wel vrij standaard.

Dat dynamische gebeuren is inderdaad niks. Zo heb ik wel eens een wittige achtergrond gehad, en dan wordt je beeld dus opeens helder. Als je dan bv een laadscherm hebt met een plaatje middenin en voor de rest grotendeels zwart, wordt je beeld opeens heel donker. Het werkt voor geen meter.

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    1000:1 is standaard, precies wat je zegt, dus kan je daar net zogoed niet naar kijken :+

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah, maar er zijn er wel met een hoger ratio. Alleen omdat het standaard is wil het nog niet zeggen dat het goed is, vind ik tenminste.

13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ja er zijn er wel met een hoger ratio, maar die zijn niet statisch gemeten maar dynamisch, en dan komen ze uit op 3000:1, 5000:1, 10.000:1 en meer van dat soort onlogische waarden..

14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand geinteresseerd is heb ik nu me 22 inch monitor de Samsung 2232BW te koop staan :) , PM me als je interesse hebt

15. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Kan kloppen ja, zal tweakers de info wel niet goed geselecteerd hebben. Zag er al 1 tussen staan van 1:50000, terwijl ik toch echt statisch had aangevinkt en niet dynamisch :+

16. JapyJapo

JapyJapo Guest

waar O waar zijn goedkope HDMI kabels?

17. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn kamer zijn er een paar.

Of bedoel je waar die te koop zijn?

De markt misschien, En anders zijn er zat sites die goedkope kabels verkopen.
    Of die kabels ook goed zijn is een 2de.

18. JapyJapo

JapyJapo Guest

zeg dan niks doekus..

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
  20. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok heel vervelend, mijn HP w2228h is echt een geweldig scherm, alleen de ingangen zijn niet goed verdeeld, nl.:
    1x VGA
    1x DVI-D
    1x HDMI

Nu is de VGA voor m'n xbox en wil ik mijn nieuwe pc op de DVI-D aansluiten, alleen hij past niet mn pc heeft een DVI-I uitgang |:-
    Ik heb al rond gezocht maar ik kan geen adapter van DVI-I female naar DVI-D male vinden.
    Of kan ik ook DVI-I naar HDMI gebruiken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina