1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zou wel moeten kunnen ja, als je die wel kan vinden. Maar ik geloof dat een dvi-I toch ook gewoon in een DVI-D ingang zou moeten kunnen, of heb ik dat mis? Het enigste verschil is toch dat Dvi-D ook nog vier van die extra pinnetjes heeft? Dan zou de I ook gewoon moeten werken namelijk.

2. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0

Best wel balen dat er geen DVI kabel in de doos zat niet?
    Want daarmee had je hem zo moeten kunnen aansluiten.

Ik heb dezelfde monitor en heb die aangesloten met de DVI kabel die bij mijn oude monitor zat.

3. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heb je eigenlijk al gekeken of je ook nog zwarte balken hebt met games op 1680x1050? Ik had niet goed gekeken en zie dat de balken best groot zijn.. Dat zou echt balen zijn als het ook in games nog zo was.. Dan heb ik gewoon voor niks een 22" gekocht..

4. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zal morgen(vandaag dus) even kijken + fototje maken voor je.

Nog voorkeur voor een bepaalde game? (Heb er 53 dus keuze zat.)

5. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe maar Gears 2 of Halo 3 als je die hebt.

6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Gears 2 ofzo, maar heb eigenlijk geen voorkeur :)

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Heb um verplaatst naar de andere thread over HDTV's

Laatst bewerkt: 15 nov 2008
  8. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Foto's zijn hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/30404757@N08/

Verwacht er niet super veel van, Heb ze genomen met een nokia n73.

Monitor is 22'' 1680x1050 native.
    Xbox is via VGA aangesloten en staat ingesteld op 1680x1050.

Zwarte balkjes hou je ongeacht welk spel je speelt, Ze zijn echter niet zo heel groot en ik stoor me er totaal niet aan.

---

Sinds kort heb ik ook een Xbox360 Elite die via HDMI aan de monitor zit (hp w2228h)
    Maar ik kan daarmee geen resoluties kiezen, Enkel 480P, 720P en 1080 I/P.

Verder wel perfect beeld.
    Maar ik heb hem toch liever op de native resolutie van het scherm.
    Even afwachten dus of dat met NXE gaat veranderen. (Hoop het wel.)

9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de Iiyama ProLite E2607WS-B1 en het is echt een monster !

Super mooi beeld en een strak scherm , en natuurlijk full-hd 1080p !
    Moet zeggen dat het er wel wat mooier uitziet , maar niet dat je bek ervan openvalt met wat een verschil

10. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    De balkjes zijn niet erg groot nee. Dat kan er nog wel mee door dan.

11. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de foto's

Jammer van de balkjes (toch best groot) maar denk dat ik er wel mee kan leven

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Schande, wat een naaistreek van MS.. Dat moet toch anders kunnen, laten ze ons daar nou zo lang op wachten :confused: Enigste wat ze hebben gedaan is wat balkjes toegevoegd, en das dan alles? Dat hadden ze dan ook al wel een halfjaar eerder uit kunnen brengen.

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Liever balkjes en een 16: 9 ratio dan uitgerekte 16:10 beelden... Ik heb sowieso al balkjes dus maakt mij niet uit, en 1920x1200 stond niet eens tussen die resoluties dus heb ik alnog niks aan die 16:10 support

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah, vriend van me met een 226BW kan gewoon 1920x1080.. Ik heb een 226CW en bij mij kan het niet :mad: Baal ik zo van. 1 Serie nieuwer, en dan kan het opeens niet meer. Bij de T220 kan het wel heb ik gehoord..

15. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maf man, ik las hier dat je met de 226BW wel 1920x1080 kan draaien. Ik dus even proberen en ja hoor. moest alleen even op auto-knopje duwen om het te laten centreren, maar deed het gwoon. Wel scherper beeld, maar is dit dan beter beeld als mijn native van 1680x1050??

16. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja ik denk het wel. Maar ik heb gemerkt dat ik wanneer ik hem op 1920x1080 zet, dat de coarse niet verder omlaag kan dan 2160.. En bij mijn maat kan dat dus wel, dit betekend volgens mij dat hij het beeld niet verder omlaag kan scalen dan dat. Bij jou is de coarse waarschijnlijk iets rond de 1600 ofzo. Dat vond ik toen ik het handmatig bij mezelf en bij hem probeerde in te stellen. Bij hem was die coarse dus veel lager, en bij mij kan dat niet :mad:

17. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eergister m'n pc binnengekregen, en na wat kleine probleempjes(geen beeld) heb ik nu m'n xbox op de VGA en m'n PC met een DVI-I --> HDMI aangesloten opde HDMI aansluiting van m'n monitor :)
    M'n kast is trouwens ook reusachtig, ik zal binnenkort m'n kamer een beetje opruimen en daarna wat foto's maken vna pc+scherm(Mijn pc heeft echt te veel koelers, ik heb nog niks geoverclockt, maar de gemiddelde temperatuur is 15 graaden Celsius :eek::eek:, met dank aan mijn Arctic Freezer 7 Pro).

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Antec900/1200? :+

19. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    900 :p
    Net ff beetje geOC-ed, echt te simpel.
    Hij draait nu op 3.7Ghz en het geheugen op 984 Mhz (410 is FSB multiplier 9).
    DDR overclocken is trouwens wel hardstike iritant, ik kan zelf geen verdeelsleutel instellen, er staan een paar vage opties die te vage waardes geven(400-800-1000-1033-1333-1400-1666 etc, niks ertussen in)

20. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me nu afvraag he, ik heb 'n 1680x1050 monitor(22 inch). Ik heb mn xbox hierop gezet, en op mn xbox staat de resolutie op 1920x1050 gezet. Dit werkte gewoon, maar ik heb nog steeds vrij last van kartelranden. Zal ik dit verhelpen na de instelling van 1680x1050 bij de update, of is het zo als het nu is, op 1920x1050 het beste?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina