ok , ik zit hier met een benq monitor (fp931) , heeft maar 1 vga ingang, en mijn boxjes zijn maar 10 euro waart, mijn 2 kleine boxjes zitten aangesloten aan mijn grote speaker (de bass of hoe moet ik het noemen). De ene box met de rode kabel en de andere met de witte. Hoe zorg ik ervoor mocht ik mijn xbox aansluiten op deze monitor, en ook dat ik geluid heb? ik zag hier boven zoiets wat daar de oplossing zou voor zijn, maar ik zou graag info willen sinds ik een computerleek ben. Ook heeft mijn scherm dus 1 vga ingang, dus ik zag hier boven een verdeler (kvm switch), hoe werkt dit nou precies, jullie zouden mij een grote dienst bewijzen?
btw. ik doe dit vooral omdat ik online wil spelen , daarvoor moet ik dus internet verbinding delen met deze computer (allesinds dat ben ik van plan), het belangerijkste voor mij is dat ik mijn internet verbruik kan meten (sinds je in belgie internet limiet hebt) , kan met die verdeler mijn computer ook opstaan enzo, kan ik switchen tussen mijn xbox en computer? kortom kunnen ze alletwee tegelijk opstaan?
en dan nog iets, als dit mogelijk is , en ik wil met mijn xbox op het internet via ICS, gaat dat dan geen problemen geven tijdens het switchen van bureau blad naar xbox dashboard?
Laatst bewerkt: 25 feb 2008