1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb last van een uitvallende pc tik! en hij is weg en soms wilt hij niet eens meer aan het ligt niet aan me tempratuur hij is 35 graden en aan het werk 45

2. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vergeten te vermelden. Nu iets nieuws trouwens.

Ik heb een CD, maar ik kan mijn bios niet in. Ik moet het getal invoeren in een Python Script, maar sinds ik n00b ben op het gebied van scripts, kan iemand me vertellen waar ik mijn foutmelding in het script moet invoeren?

Ik refereer naar dit artikel, en dit script.

Als iemand me kan vertellen waar in het script ik mijn getal moet invoeren (en hoe ik 'm vervolgens moet uitvoeren), graag:)

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    BIOS kan je in door op F8 te drukken als je het Acer logo ziet,
    Of op F12 te drukken en dan voor DVD station te kiezen als bootvolgorde.

4. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet hoe ik in de bios moet komen :+ Alleen er zit een wachtwoord op. Met die script kan ik dat wachtwoord 'kraken'. Alleen snap ik er geen ruk van8) (die script dan)

5. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Wachtwoord.. Heb je dat niet zelf ingesteld dan? Standaard zit er namelijk geen wachtwoord op. Je kan ook gewoon de CMOS batterij die in je laptop zit eruit halen een paar minuten, dan is ook het wachtwoord eraf, maar ik denk niet dat je zo makkelijk bij die batterij kan komen op een laptop aangezien dat best goed in elkaar zit geschroefd.

6. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet zelf ingesteld. CMOS kan ik ook niet bij en ga ik ook niet doen want het enige wat er dan kan gebeuren is dat er iets kapot gaat. Er zit ook geen jumper op het moederbord.

Kan je gewoon even naar die script voor mij kijken? 8)

7. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Boys, ik heb een probleem. Mijn laptop, een hp van de 9000 serie, geeft sinds zondagavond geen beeld meer. 10 sec na het opstarten van een film gebeurde dit. Wat vreemd is, is dat het beeldscherm wel nog aanstaat. Ook via de hdmi-uitgang krijg ik geen beeld. Omdat ik niet helmaal zeker ben of het hard- of software is, vraag ik jullie hulp. Beestje is alweer 4 jaar oud, maar defect komt op een ongelegen tijdstip...

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Boys, ik heb een probleem. Mijn laptop, een hp van de 9000 serie, geeft sinds zondagavond geen beeld meer. 10 sec na het opstarten van een film gebeurde dit. Wat vreemd is, is dat het beeldscherm wel nog aanstaat. Ook via de hdmi-uitgang krijg ik geen beeld. Omdat ik niet helmaal zeker ben of het hard- of software is, vraag ik jullie hulp. Beestje is alweer 4 jaar oud, maar defect komt op een ongelegen tijdstip...

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik heb een probleempje (meer mijn moeder maargoed, ik wil van het gezeur af :+). We hebben MS Office Outlook 2007 op de computer staan, ivm problemen is er een nieuwe Windows opgekomen (weer XP). Niks geformatteerd oid. Alleen staan de emails/contacten niet meer in Outlook. Weet iemand toevallig waar die emails worden opgeslagen? Of ben ik al die mailtjes kwijt? Lijkt mij sterk omdat er niks verwijdert is.

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Als je nieuwe Windows hebt geïnstalleerd is het logisch dat het weg is. Volgens mij doet Windows XP alleen dingen als mijn documenten bewaren, misschien ook wel helemaal niks :+, je had het zelf moeten backuppen voor je opnieuw ging installeren..

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Er is helemaal niks weg :+, alles wat ik had is er nog, bovendien is er inderdaad nog een backup gemaakt. Alleen is nu alles verspreidt in de harde schijf. Misschien is het ergens in een donker hoekje van de harde schijf beland.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Vandaag firefox update gedaan, nu kan ik er helemaal niks meer mee. Anderen met hetzelfde probleem?

13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Succes met zoeken dan :+

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je moet op zoek gaan naar de .ost of .pst file.

Standaard genaamd outlook ofzo

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik heb ze gevonden! Ze stonden in een documenten en settings map -> accountmap en daar e-mail :+. Het waren trouwens .msg bestanden. \o/

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb een raar probleem. Ik heb sinds vandaag een nieuwe modem van Ziggo gekregen (Ibee), en sindsdien knalt mijn router (Linksys WRT54G) er geregeld uit.

Hiervoor had ik met mijn oude modem (moterola) totaal geen problemen met het internet. En bleef de router gewoon zijn werk doen.

Ik heb met Ziggo ook al gebeld. Volgens hen is mijn signaal perfect, alleen is de router het probleem. Als ik mijn internetverbinding rechtstreeks op de modem zet. Heb ik totaal geen problemen of last van het wegvallen van het signaal.

Waar zou dit dan aan kunnen liggen? Kan het zijn dat mijn nieuwe modem te snel is voor deze router? Dat hij dus vastloopt op de grotere data stroom vanuit de modem? Of kan dit iets anders zijn?

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Nieuwste firmware?
    Zijn er meer mensen met het probleem? (google)

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe is mogelijk dat de WAN van de Linksys de nieuwe snelheden niet kan verwerken.
    Er zijn namelijk versie van de WRT54G die maximaal maar 10Mbit kunnen verwerken via de WAN.

Je zou nog 2 dingen proberen.
    1. Update de firmware ( site Linksys ).
    2. Installeer de firmware van DD-WRT (DD-WRT

Mijn WRT54G (3.1) was na >6 jaar gewoon op !

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb een probleem met opstarten van Windows 7. Ik krijg als ik opstart een scherm te zien met 3x windows 7, dit is gekomen omdat ik wat computers van vrienden voorzien heb van Windows 7. Nu zitten die hardeschrijven er al een tijd niet meer op en wil ik dat Windows niet elke keer weer dat scherm geeft van het selecteren van welke Windows ik op wil starten. Hoe verwijder je die schrijven? Want ze zitten niet meer in mijn pc.

Thanks! :)

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mensen :)

Ik wil uit Japan een Regio-1 DVD bestellen. En hem natuurlijk kunnen bekijken! Ik heb op Google al veel gezocht maar kom niet uit op één goede oplossing. Ik kom tientallen verschillende programma's nodig die je kan gebruiken om je DVD-speler te 'kraken' en wat al dan niet. Sommige sites of reacties op fora beweren dat het met gebruik van de juiste codecs al mogelijk is deze DVD te bekijken. Of dat ik een nieuwe DVD-speler moet kopen en deze tot vijf keer van regio kan veranderen.
    Weet iemand een duidelijke en makkelijke manier om een regio-1 dvd af te spelen?

Ik heb als DVD-speler alleen mijn laptop (of Xbox 360).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina