1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kan je een widescreen resolutie instellen bij die game (bijv. 1440x900 of 1600x900)?

2. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Beneden in de meterkast staat onze router, van deze router loopt een kabel door de muur naar de xbox 360 op mijn kamer, is het mogelijk om deze kabel te verlengen en dan naar mijn pc, aangezien de kabel te kort en tot heden nog steeds draadloos.

graag de link naar de winkel, alvast bedankt!

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Kan wel, maar het blijft met die balken aan de zijkant.
    Oh, er staan trouwens ook geen echte widescreen resoluties bij als 1600 x 900.

Edit:

Goddammit, ik had m'n laptop verbonden aan mn cd-speler voor beter geluid.
    Blijf ik haken met mn voet achter de kabel toen ik weg wilde lopen, en nu is die 3,5 jack dinges half afgebroken en een deel zit nog in mn laptop.
    Ik heb wel geluid door de boxjes van m'n laptop, maar ik kan er dus geen headset of andere line in cable in doen....

Dayum.

Laatst bewerkt: 13 feb 2011
  4. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    http://www.allekabels.nl/Netwerk-Diversen/182/968/KOPPELSTUK.html

Koppelstukje ertussen, en dan weer een gewone netwerkkabel (hoe lang je hem ook maar nodig hebt).

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Klein vraagje; hoe komt het dat op onze vista laptop het internet niet werkt( hij blijft op lokaal netwerk hangen) als ik een WPA-beveiliging kies, maar ik totaal geen problemen heb als ik de beveiliging verander naar WEP? :+

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Niet echt een moeite nee, maar soms vreselijk irritant.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hm ja, dat is met bibliotheken aanmaken. Alleen dat zal dus alleen werken bij files waarvoor Windows 7 automatisch die bibliotheek opent. Dus dat is niet wat ik écht zoek en werkt alleen in specifieke situaties. Jammer, maar helaas.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 14 feb 2011
  10. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
  11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als ik via msconfig opstartprogramma's instel, zie ik dat bijvoorbeeld ook iTunes, Adobe Reader en Google Chrome er bij staan. Maar deze programma's zie ik niet automatisch opstarten. Zijn dat dan bepaalde functies van de programma's die opstarten?
    Wat ik vervolgens afvraag. Als ik de opstartprogramma's iTunes, Adobe Reader en Google Chrome afvink, start mijn laptop dan sneller op? En als ik dan de programma's handmatig start, zijn ze dan trager in het opstarten?

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij is het bij iTunes en Adobe Reader gewoon de updater die opstart om even lekker voor updates te checken. Bij Chrome kan het misschien wel zo zijn dat ie alvast dingen inlaad zodat als je hem wil opstarten dat hij dat dan supersnel doet.

Het uitzetten van die dingen zal je laptop wel sneller laten opstarten, maar ik ben benieuwd of je verschil gaat merken. Gewoon even proberen dus ;).

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, bedankt voor het antwoord. Kan ik het even uitproberen!

14. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb een probleem met mijn grafische kaart. het is een geforce 8200.
    ik wou hem updaten, dus ik downloadde een driver van nvidia.com, die installeerde ik, maar het installeren mislukte halverwege. en nu kan ik WoW niet meer opstarten omdat hij geen display device kan vinden...

ik heb windows vista (voor als dat nog van belang is)

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoe kan ik bijv instellen dat ALT GR als spatie gaat werken?:+

//thx Gerjan

Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  17. Wobbe

Wobbe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb momenteel een nieuwe kast inelkaar gedrukt. Alle onderdelen werken op elkaar, maar heb nu 1 probleem. Wanneer ik de stekker in het stopcontact druk, werkt het moederbord wel (blauwe led lampjes) maar start de pc niet op. Tevens doet de HDD et niet, en draaien de vents niet.

Iemand een idee?

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Het beste kan je basic beginnen. Dat houdt dus in dat je voor nu even alles losmaakt van je moederbord behalve:
    - Doe de cpu + koeler
    - Één reep geheugen
    - De videokaart (als je een aparte hebt)

Start ie dan goed op dan zijn in ieder geval de basisonderdelen goed. Nu kan je verder en extra geheugen, HDD's, optische drives en extra fans aansluiten. Eventueel één voor één weer testen, dus één onderdeel toevoegen en dan weer kijken of die opstart.

19. Wobbe

Wobbe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een nieuwe moederbord gehaald, alles werkt nu wel! :)

Alleen start de computer wel op, maar geeft hij geen signaal naar mijn beeldscherm. Iemand een idee?

Bedankt!

Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Kan iemand me uitleggen waarom computers (of een laptop in dit geval) langzamer worden met de jaren? Het broertje van mijn vriendin heeft een laptop die echt mega traag is, dus ik wou er wel even naar kijken. Wat ik gedaan heb, is allerlei programma's verwijderd, een andere virusscanner geïnstalleerd, allerlei opstartprogramma's uitgeschakeld, ik heb bij Taakbeheer gekeken welke processen veel CPU gebruiken en die aangepast/verwijderd. En toch is de laptop nog steeds traag. Wanneer er twee of meer programma's aan staan is het bijna niet meer te doen.
    Dus ik ben wel eens benieuwd, puur om wat bij te leren, hoe komt dit nou? :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina