1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nieuwe laptop?

Die geheime 20GB partitie wordt altijd gebruikt voor recovery. Wat je nu dus heb verneukt :+
    En je kan naderhand nooit je partitie waar je OS op staat uitbreiden. Waarom weet ik ook niet..

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb het misschien verneukt, maar ik heb het wel bewust verneukt ;) Recovery is voor watjes. Ik heb een serial voor Windows, dus ik DL gewoon Windows 7, mocht het ooit nodig zijn.

Ik heb de OS partitie al uitgebreid met 100+GB van de D partitie. Dus het kan wel, maar waarom dan nu niet die resterende 20 GB :mad:

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb weer een probleem met het draadloze internet van m'n schoonouders. Kreeg het de vorige x niet meer aan de praat en dit lag wss aan de router. Deze dus omgeruild voor een E-1000 van Linksys. Alles weer netjes ingesteld etc, wachtwoorden uitgeprint en deze opgeborgen.

Nu kwam de buurvrouw pas met een verhaal dat ze gratis gebruik kon maken van het internet van m'n schoonouders. Heb m'n laptop meegenomen om even te kijken wat er aan de hand was. Toen stond er naast het gewone draadloze netwerk ook een gast netwerk met dezelfde naam. Dit is een onbeveiligd netwerk waar je een wachtwoord moet invoeren zodra je chrome of FF oid opent. Ik heb dit niet ingesteld toen ik de router opnieuw heb geïnstalleerd.

Toen wilde ik even in de instellingen van de router kijken, maar daar kwam ik niet meer in met het wachtwoord en gebruikersnaam.
    Toen ik cisco connect wilde openen kon deze ook niet geopend worden omdat het wachtwoord veranderd was.

Na dit enorme verhaal komt mijn vraag, kan het zijn dat er iemand is geweest die op hun netwerk heeft ingebroken en deze aanpassingen heeft gedaan?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja

Er zit vast wel ergens een factory rest knopje op verstopt

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Jup die weet ik wel te vinden. Mooi klote dan! Is er ook een manier om je netwerknaam niet uit zenden?

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan dat gasten netwerk ook uitzetten ergens hoor.
    Maar je kan inderdaad het netwerk ook niet broadcasten. Dan moet je elke keer het SSID invullen als je een nieuwe verbinding wil maken.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik kan dus ook niet meer in de router instellingen komen, terwijl ik 100% zeker weet dat ik het goede password gebruik. En nee het is geen admin meer:+

Ga hem zo snel mogelijk resetten dan en dan het SSID niet meer broadcasten, dat is dan het beste denk. Thanks voor de hulp:)

8. x iPro HD x

x iPro HD x New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er java-script want ik moet iets downloaden via sharecash alleen ik heb gehoord dat je die surveys kunt skippen zegmaar, alleen daar heb ik dus zoon java-script voor nodig. Wie heeft?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hier is wat java-script, veel plezier ermee

10. x iPro HD x

x iPro HD x New Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar kan ik niks mee of wel? het moet wel voor sharecash zijn he'

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ow sorry, deze dan?

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  13. x iPro HD x

x iPro HD x New Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Weet je wel wat Javascript is?

15. x iPro HD x

x iPro HD x New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel maar zoon sharecash script moet vet lang zijn en deze heb ik allebij geprobeerd en lukken allebij niet

16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik heb vandaag al 3 keer gehad dat ik een klik hoorde en dat m'n beeldscherm bevroor, waar kan dit aan liggen en hoe fiks ik het?

17. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    :lol:

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof, sinds gisteravond valt m'n internet weg voor 10 seconden, en elke keer weer. Echt irritant. Heeft dus effect op dingen als Skype etc. Ik ga straks een virusscan draaien en heb ook al de router 30 sec gereset en kabels opnieuw erin gedaan (ook bij m'n switch). Enige tips nog of ideeën waar het aan kan liggen?

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wireless of bekabeld?

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bekabeld. Op de Xbox 360 heb ik er ook last van. Draai nu een full computer scan en als dat niet helpt ga ik sowieso nog proberen wat kabels recht te trekken en anders aan te sluiten. Mocht dat niet helpen dan neem ik contact op met de provider maar me pa had nergens last van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina