1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij wel ja (heb het zelf nooit gedaan). Na het verkleinen heb je dan 400GB niet toegewezen ruimte, hier kan je dan een nieuwe partitie van maken.

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Gedaan er blijft nu 390GB niet toegeweze partatie over.
    Daarop doe ik rechtermuis en dan op: Nieuw eenvoudige partatie, dat is ook het eenigste wat kan.
    Als ik dan alle stappen doorloop: De grote van de schijf,De letter van de schijf.
    Ook hoe hij de schijf moet formateren, NTSF, clustergrote: Standaard en de volume naam.
    Als ik dan verder ga en bevestig zegt hij dat er te weinig geheugen vrij is...

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
  4. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Laptop of kant-en-klaar merk PC ? (HP, Dell, Ect.)
    Met drie recovery related partities + de windows partitie kom je op vier partities uit.

Je kunt momenteel dus geen nieuwe partitie meer aanmaken.

Bron

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Zo heb ik het nu, wat moet ik doen om van dat niet toegewezen gedeelte een aparte schijf te maken?

6. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me af hoe ik media player als standaard instel want als ik nu een liedje of aantal liedjes aanklik dan opent itunes maar speel ze liever via media player af gebruik nu itunes voor ipod

7. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    1. Rechtermuisknop op een mp3
    2. Openen met
    3. Kies ander programma o.i.d.
    4. Windows Media Player selecteren
    5. Vinkje zetten bij 'altijd dit programma gebruiken'
    6. ???
    7. Profit!

8. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt hij werkt weer goed

9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Iemand?

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoe krijg ik de tekst weer normaal, het is bijna mijn hele pc wat naar dit lettertype is veranderd.. heel irritant.

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Alleen websites of heeft je hele systeem dit?

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mijn externe HDD is stuk gegaan dmv de 'click of death'. Wou ik vanmiddag een back up maken maar nu connect die helemaal niet meer met mijn pc. Aangezien er heel veel belangrijke documenten op stonden (bestuur en studie) ben ik benieuwd of ik alsnog de documenten kan achterhalen. Iemand enig idee?

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Als hij echt kapot is (daar ga ik wel vanuit, rare geluidjes uit je HDD = niet goed), dan kun je er zelf weinig aan doen... Mocht het zo belangrijk zijn, dan zou je kunnen kijken naar recovery bedrijven, maar dan ga je richting de duizend euro wat de kosten betreft. Heb je hem al eens los aan je computer proberen te koppelen? Dus zonder externe behuizing enzo?

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Fuck, ik ga even kijken hoe ik deze open kan krijgen. Ziet er redelijk dicht gemetseld uit 8)

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hele, tenminste mijn account.
    Heb wel een nieuw account aangemaakt en daar is alles wel normaal, maar ik ben dan al mijn instellingen kwijt.

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Check je vormgeving/thema instellingen van je profiel.

17. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met Google Chrome. Ik wil overstappen (gebruik Firefox normaal), maar Chrome wilt mijn History, Saved Passwords etc. niet importeren. De Bookmarks heb ik zelfmatig moeten invoeren... Telkens als ik naar Options -> Personal Stuff -> Import ga, en ik importeer alles via Firefox, dan staat er wel dat hij klaar is, maar ik zie geen History, Bookmarks etc.

Kan iemand mij helpen? Ik heb gegoogled maar ik kan niet echt iets nuttigs vinden. Alvast bedankt.

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Zit nogal met een probleem..
    M'n comp loopt 'm te spacen. Elke keer als ik hem opstart hoor ik raak getik, in het midden van de voorkant van de PC (bij m'n floppyingang, ja ik heb er nog een), dan doet ie het soms en hoor je regelmatig getik en freezed het scherm of blijft het scherm hangen, vervolgens geeft ie een blue windows of death screen..of ik probeer hem op te starten maar dan begint ie met een zwart scherm met onderaan: Primary hard disk fail (met continu getik..) Nu doet hij het vreemd genoeg weer normaal (tip dit bericht ook op deze comp), maar hij zal ongetwijfeld weer beginnen te tikken en eindigen met een blue screen.

Ok leuk..is de PC gewoon aan z'n eind? Wil sowieso een laptop kopen, maar ff kijken wat dit is, geen idee. Iemand?

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Precies wat je computer aangeeft: Primary hard disk fail.
    Dus ik zou snel al je belangrijke shit backuppen en dan even een nieuwe hardeschijf kopen.

20. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt veel problemen met mijn laptop. Vaak wilt hij niet booten (error 0xc000000f) en als ik hem dan heb gerepareerd met een installatiecd doet hij het even en dan krijg ik weer hetzelfde probleem. De symptomen varieren maar hij boot gewoon kut.
    Soms herkent hij mijn harde schijf niet eens meer.
    Ik ga nu een test doen of de harde schijf nog goed is maar anders zet ik er opnieuw windows op.

Mijn vraag: Er stond windows 7 64 bit op. Ik heb alleen een 32 bit installatiecd hier liggen. Kan ik die gebruiken of heb ik er echt baat bij om 64 bit windows te installeren?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina