1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Bedankt! :)
    Gelukkig, ik dacht dat ik misschien mijn hardware had beschadigd oid.\o/
    Voor zover ik weet heb ik geen draadloze netwerk kaart, ik gebruik een netwerk adapter.
    Ik ga binnen kort toch weer ff een kabeltje aanleggen, dus ik zal er maar even mee moeten leven
    Wat ik wel merk is dat als ik aan het downloaden en gamen tegelijk ben dat ie dan op z'n muil gaat, hij word dan ook helemaal heet.

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Sjah, computers worden nou eenmaal warm>heet als je gaat gamen :+. Vooral met dit weer gaat het hard!

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik heb t over m'n netwerk adapter, m'n videokaart en cpu koeler blijven altijd netjes rond de 40.

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ah, nee, dat is minder logisch :+

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik probeer vandaag mijn bios te updaten via een usbstick, maar deze keer lukt het niet.
    Unetbootin heeft er netjes FreeDOS opgezet en daarna zijn de Bios-files erbij gezet.
    Ik starte mijn computer opnieuw op om de boot order te veranderen. (USB-device eerste gemaakt)
    Vervolgens start Windows opnieuw op vanaf mijn hardeschijf.
    Ik verander mijn bootorder opnieuw en deze keer disable ik alle andere apparaten ook.
    Opnieuw start mijn reguliere windows versie
    Zou iemand mij verder kunnen helpen?

Het betreffende moederbord:MSI-KT6V
    Windows XP SP3

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Waar in windows 7 kun je de STOP logs terug vinden? Moet een pc fixen die random freezed. Kreeg laatst een keer een BS. Weer iemand waardoor een pc kan freezen? Door videokaart? Want als ik na een freeze de pc opnieuw aanzet, krijg ik een reso van 800x600, en ziet hij het als standaard beeldscherm. Ook worden de NVIDIA drivers niet geladen, nvidia control panel staat dan ook niet bij rechtse muisknop.

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Als je de PC opnieuw opstart en hem dan op 800x600 hebt staan, kan het dan niet zijn dat je beveiligde modus hebt gepakt? dit kan alles anders neer zetten.... Verder het freeze kan best wel veel zijn. Is de pc heet na 20 min? werkt de cooler nog goed? en je kunt op het internet ook een hardware test vinden volgensmij, zo kun je nakijken of er iets kapot is.

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ram test gehad, geen fouten. Pak geen beveiligde modus nee, want het boot logo zit ook vol puntjes, na een boot en reset is het wel weer goed. Dus denk dat het dan toch in de videokaart zit. Zo ff een CPU + Ram stress test doen. Is gewoon een standaard HP pc'tje.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Echt bizar. Had mijn laptop vanmiddag een tijdje aan laten staan, waardoor hij dus altijd op zwart gaat na een tijdje. Nu wilde hij ineens niet meer terugkeren en bleef het zwart. Dus ik start hem opnieuw, weer alleen zwart en hij maakt er nu een tikkend geluid bij. Iemand enig idee? Lees op internet dat het dan om de harddrive gaat, maar dat lijkt me sterk zo uit het niets.

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil weten of mijn laptop USB 3.0 poorten heeft. Hoe kom ik daar achter?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In de device manager kijken bij USB controllers?

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Bij de specs kijken op de website van de fabrikant?
    En als het er niet heel groot bij staat heeft hij het waarschijnlijk niet, het is nog niet heel veel gebruikt.

(Bij mij PC en laptops wordt het duidelijk aangegeven met andere kleur en extra tekst, ze zijn er nogal trots op denk ik.)

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Beide al gekeken, zag het er niet echt bijstaan.

Iemand nog?

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij als je een 3.0 Hub hebt zou je dat expliciet moeten zien in dat lijstje.

Hoe oud is je PC?

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    USB3 poorten zijn over het algemeen blauw aan de binnenkant.

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Kan niet echt een thread vinden waar ik deze vraag kan stellen..

In mijn studentenhuis hebben we een idee om een map op het netwerk te zetten waarbij we alle films die we hebben te verzamelen. Is er een manier om deze map te maken die voor iedereen op het netwerk te zien is?

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Een gedeelde map maken?

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja ok, maar hoe gaat dat in Windows 7 en hoe zorg ik ervoor dat alleen de mensen op onze lan netwerk daar toegang toe hebben?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Een share is sowieso alleen vanaf een LAN te benaderen. Gewoon rechtermuisknop op de map > properties > op het Sharing tabblad alles zo instellend als je het wilt hebben

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Heb een vraagje over m'n externe harde schijf..heb een Lacie Rikiki, van 500gb, topding al zeg ik het zelf. Anyway, gooide daar al m'n gedownloade handel op, films, etc. Ook bestanden van m'n computer zelf. Maar opeens geeft de computer aan dat ie niet is geformatteerd en vraagt ie of ik de harde schijf wil gaan formatteren. Maar wtf..hoe kan dat? Heb 'm ook al in een andere pc gedaan (laptop) en daar gaf ie opeens ook hetzelfde aan. Ben ik nu ook al m'n bestanden kwijt? Hij herkent de schijf nog wel maar geeft aan dat ie opeens niet meer geformatteerd is..heb de schijf 1x met de laptop aangesloten, that's it, sindsdien doet ie het niet meer op deze computer.
    Iemand? Is best wel belangrijk gezien er echt heel veel handel op staat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina