1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niks anders gewijzigd dan de naam en password, heb beperkte kennis van netwerkdingen :D

MTU: 1500
    vond ik ergens tussen de instellingen

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Al eens een firmware upgrade gedaan? MTU heeft hier weinig mee te maken denk ik.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb ooit hetzelfde probleem gehad en toen lag aan de MTU :)

Fireware update zou het probleem idd ook kunnen verhelpen.

4. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    - opgelost -

Laatst bewerkt: 26 dec 2011
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Probleem opgelost met nieuwe firmware?

Anders kun je nog proberen een ander kanaal te nemen onder Wireless Settings >> Basis. Het kan namelijk zijn dat er meerdere routers in de buurt op dezelfde golflengte zitten.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik plomp t maar ff hier neer. Snelle vraag. Ik had een nieuwe PC etc gekocht, aangesloten enz ging allemaal goed. Maar telkens als ik mijn PC opstarten verbond die hee ltraag met internet. Hij kon het netwerk telkens niet identificeren. Nu heb ik mijn PC dus gewoon een vast IP adress gegeven en nu heb ik wel in een keer internet.

Maar door een vast IPv4 aan te wijzen word de verbinding oid niet trager toch? alles blijft toch gewoon hetzelfde?

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Jup alles blijft hetzelfde. Zorg wel dat je buiten de DHCP range van je router zit anders kan je wel eens een ip conflict krijgen.

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    'Beheer van Bureaubladvensters' verbruikt sinds vanavond drie keer zo veel geheugen als er voren. Wat kan ik hier aan doen? (Windows 7)

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hmm klopt, heb hem nou in range van mijn router. Alleen zit er verder bij ons thuis niks op internet alleen mijn pa soms op wireless ( en dat is via het modem niet de router ) dus verwacht geen problemen. En als ik wel een IP conflict krijgt geeft die dat wel aan en kan ik hem als nog veranderen.

Thnx voor de feedback.

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Misschien gebruikt die meer dan nodig. Task manager > Processon en kijk even wat er voor openstaan, doe dit bij start up zodat er geen achtergrond dingen draaien.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Laatst mijn PC geformatteerd en nu zie ik nergens meer eigenschappen staan als ik op mijn rechtermuisknop druk. Alleen paginabron bekijken, maar dat is kut. Vroeger ook wel een keer gehad en uiteindelijk verholpen, maar weet niet meer hoe. Iemand? Via Google zie ik het ook niet zo snel.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan ik nog ergens de activatiecode van mijn Office zien? Had die van mijn oude baas en die is inmiddels failliet. Wil die code gebruiken om Office op een andere laptop te installeren :)

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ligt dat niet aan de browser die je gebruikt? Google Chrome doet paginabron, Internet Explorer doet Eigenschappen.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgens mij heb ik eigenschappen altijd gehad met Firefox, gebruik het nu ook gewoon weer maar zie het nergens meer staan.

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kan met Magical Jelly Bean Keyfinder

17. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een klein vraagje, mijn interne IP veranderd (bijvoorbeeld van 192.168.2.4 naar 192.168.2.13 ) de hele tijd (elke week wel 2 keer) hoe kan ik dat laten stoppen?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  19. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    performance van mijn laptop holt achteruit, tis ook altijd hetzelfde met Windows.

Vroeger gebruikte ik wel eens Hitman Pro, wat zijn tegenwoordig soortgelijke proggies?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina