1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nog steeds Hitman Pro. :+
    Mijn laptop is ook traag, tijd voor een SSD...

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet of ik in het juiste topic zit, maar ik heb een klein probleem met mijn Wi-Fi.

Mijn kamer is op zolder en mijn router staat in de meterkast. Nu is het signaal in mijn kamer ontzettend zwak en ik heb bijvoorbeeld in mijn bed geen bereik. Hoe kan ik het beste mijn signaal versterken? De router naar de 1e verdieping plaatsen kan niet. Ik heb al wel een internetkabel in m'n kamer liggen, kan ik daar wat mee?

Alvast bedankt!

3. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Nou rara, gebruik de kabel :p

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja gelukkig heb ik alleen maar internet voor m'n laptop, Xbox, home cinema set, iPad, telefoon en iPod nodig.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Switch er tussen en klaar :)

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Of op die kabel een wireless access point aansluiten.

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik vroeg mij het volgende af. Ik zou graag mijn laptop zo schoon mogelijk willen houden en ik weet dat er allerlei anti-virus, anti-spyware programma's bestaan en die je kan gebruiken. Daarnaast heb ik al verschillende faqs gelezen, zo ook die hier op XBW.

Nu komen mijn vragen:

- Welke soorten programma's heb je nodig? Heb ik een spyware en antivirus programma nodig of is 1 al genoeg? Ik heb momenteel alleen Norton Antivirus op mijn laptop zitten en ik weet dat ik dit programma kan gebruiken tegen virussen, maar ook voor spyware? Of moet ik dan weer een ander programma'tje hebben.
    - Welke programma's adviseren jullie?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Norton er meteen af! Probeer eens AVG of Avast als anti virus.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heren computerkenners :)

Ik denk dat ik een probleem heb met de koeling van m'n laptop processor. Het gaat hier om een Asus N53SV-SZ016V met een i7 processor. Heb laptop sinds maart (2011) maar omdat ik sinds enkele weken pas game op de laptop, is het probleem me net pas opgevallen.

Tijdens het spelen van Tribes Ascend beta (_O__O__O_) loopt de temp op tot 98C en wordt de processor automatisch naar beneden geklokt tot max 1.5ghz.

Idle zijn de temperaturen standaard 60C

Lijkt mij niet normaal, toch? Even contact opnemen met bol.com om de boel te laten repareren?

Idle

Tijdens gamen

10. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb dezelfde laptop en bij mij geeft AIDA64 36-38 graden idle aan. Dus lijkt me inderdaad niet normaal, maar als ik jou was zou ik gewoon met Asus bellen en niet met Bol. Is een extra schakel die helemaal niet nodig is, betekend alleen maar dat het langer gaat duren voor je hem terug hebt.
    Ik heb Asus al eerder gebeld wegens een kapotte HDMI poort, en ik had m'n laptop binnen een week al weer terug.

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Dan vraag ik me toch af waarom?

En daarnaast, moet ik naast zo'n virusscanner nog een ander programma hebben?

12. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    anti malware is ook erg handig Hier kan je hem vinden :)

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308

Ok, misschien is dat wel een idee :)
    Ik neem aan dat ze bij reparaties alle data en zo gewoon op de laptop laten staan? Niet dat ik straks een geformatteerd systeem terug krijgt. Heb namelijk een shitload aan films en muziek die ik moeilijk kan missen en heb momenteel geen HDD om back-up te maken.

Waar heb jij je laptop gekocht en hoe regelen ze dat met garantie? Bij Asus weten ze welke apparaten nog garantie hebben welke niet?

Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Mijn toetsenbord van de computer doet raar, soms werken toetsen niet maar als ik hem uit de USB poort en er weer in doe, doet ie weer normaal, waar kan dat aan liggen? Soms werkt het toetsenbord helemaal niet meer :+

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Brakke USB poort? Probeer eens een andere :)

Bel ASUS maar gewoon, die laptop is nog niet eens een jaar op de markt dus garantie heb je nog wel :p

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Volgens mij wel eens geprobeerd maar zal het nog wel eens doen :)

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Iemand? Iemand die weet welke soorten programma's je nodig hebt en welke jullie daarbij adviseren? Zie vorige vraag.

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Laptop is voor RMA aangemeld :) Heren bedankt. Ik laat horen wanneer ie terug is.

19. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    @janter

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn bedraad internet knalt er laatste paar dagen met regelmaat uit. Hiervoor geen problemen. Me ouders met draadloos hebben nergens last van zeggen ze.

Glasvezel/Experiabox van KPN.
    Als ik de stekker (van netwerkkabel) er even uit en weer in doe identifeert de pc zich weer even met het netwerk (of andersom) en heb ik weer even internet.

Waar kan ik naar kijken om te checken waar het aan ligt of wat kan ik sowieso ff doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina