1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Welke stappen heb je al ondernomen?

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nou niet heel veel op zich want ik heb geen idee waar het aan ligt of kan liggen.

Router uit/aan doen maakt niks uit, stuurprogramma's zijn up to date, kabel in andere netwerkpoort doen niet.
    IP conflict lijkt me ook niet, al kan ik dat nog even dubbelchecken, aangezien het hiervoor wel prima ging.

Kan ook zelf de box benaderen maar geen idee wat ik daar kan/moet doen of iets te checken/veranderen.

3. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer is je hele box te resetten, dat is altijd wat ik als eerste doe

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als in naar fabriekssettings bedoel je?

5. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee resetten.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Beide gedaan maar geen effect nog.

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Static IP adress aan je PC hangen? Mijn PC deed er heel lang over om hem telkens te identificeren, nadat de PC helemaal was opgestart nog paar minuten. Ik heb een vast IP toegevoegd en heb nergens problemen meer mee. Misschien kan dit helpen. Anders een andere kabel proberen of een kabel aan een andere pc hangen en kijken wat die dan doet.

Kan zijn dat of kabel of je netwerk kaart kapot aan het gaan zijn. Of de connectie intern.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik dat doe krijg ik weer onbekend netwerk en dus helemaal geen internet verbinding.

Google zegt dit; http://www.clavernet.nl/?show=138 Gewoon dat doen/volgen?

Las ook iets ergens over meerdere netwerk poorten. Heb er 2 waarvan 1 net uitgeschakeld voor de zekerheid. Maar bij beide knalt die er uit.

9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem. Ik heb een laptop van Samsung. De R780 met i7 Core, 4GB enz..

Nu heb ik opgemerkt dat de computer wat traag loopt. Zins 2 maanden ongeveer. Ik toen CCleaner alles laten opschonen en ook register problemen opgelost. Toen de AVG scanner gedaan op virussen en spyware. Op kleine dingetjes na was er niets aan de hand. Dan had ik de Defraggler alles laten defragmenteren. Die hielp in het verleden al goed op de R780. Maar dat haalde deze keer weinig uit. Het liep ietsje sneller wel.

Maar voor de tijd dat de laptop trager liep viel me al op dat Firefox vaak last had van vastlopers. De browser liep regelmatig is vast. Nu sinds 2 weken krijg ik van AVG een melding dat firefox teveel aan geheugen gebruikt en dat dit abnormaal is. rond de 250 @ 350 mb verbruikt firefox.

Ik toen nog alles gedaan bij mijn programma's maar dat loste niets op. Zelfs als ik gewoon hier op het forum bezig ben, krijg ik deze melding van AVG.
    Terwijl ik maar 1 venster en tabblad gebruik. Soms 2 tabbladen. Maar daar kan dit niet aan liggen.

De firefox updates loste ook nooit de vastlopers op. Heeft iemand een idee voor dit aan te pakken?

10. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Firefoxs laatste updates zijn brak en liepen op mijn pc ook regelmatig vast. En dat is toch echt geen flauwe pc. De nieuwste loopt bij mij goed, maar lees er meer klachten over ;)

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm heb blijkbaar toch geen Bonjour op me pc, wordt meegeinstalleerd met enkele dingen maar heb dus deze toch neit.

Hoe zorg ik dan dat ik een static IP heb en niet achter een onbekend netwerk zit?

12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je ook al Google Chrome geprobeerd en of die het wel gewoon normaal doet?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wilde hetzelfde zeggen.

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik probeer van mijn 32 bit Windows versie te upgraden naar een 64 bit versie. Krijg ik dit bericht als ik een 64 bit versie selecteer in het installatie menu:

De huidige versie van Windows is nieuwer dan de versie die u als upgrade wilt installeren. De upgrade kan niet worden voltooid.

- Deze melding kreeg ik ook al toen ik de 32 bits versie koos... what the?

U kunt geen upgrade uitvoeren van een 32-bitsversie van Windows naar een 64-bitsversie. Zorg voor een 32-bitsversie van de Windows-installatieschijf als u een upgrade wilt uitvoeren.

- Wat.....

Windows moet opnieuw worden gestart om de benodigde wijzigingen in systeembestanden aan te brengen voordat u kunt doorgaan.

- Oké?

Kan iemand mij alsjeblieft helpen.

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je moet een nieuwe install doen, je bent dus alles kwijt.

16. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Dat is echt klote man. Heb alleen al 70 GB aan films, en een 8 GB usb stickje..

Moet ik een HDD aanschaffen voor een W7 install :mad:. Naja, is opzich wel handig voor serie's en dergelijke.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je kan ook je harde schijf partitioneren.

Bijvoorbeeld:

Je hebt een 250 GB harde schijf.
    Nu heb je waarschijnlijk 1 partitie: de C-schijf waar Windows + de rest opstaat.
    Wat ik je aanraad is om nog een extra partitie, D:/ aan te maken en daar al je bestanden op te zetten, vervolgens formateer je je C partitie en daar kan je dan Windows opzetten.

Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  18. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Dat is toch dat je meerdere schijven aanmaakt en op die schijven de bestanden gooit?

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Sort offffffffffffffffffff

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Het is in plaats van de pizza zo in één stuk op eten, de pizza in stukken snijden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina