1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Als ik mn laptop (windows XP) opstart dan krijg ik een menu te zien van de veilige modus. Het maakt niet uit welke ik aanklik, hij start opnieuw op en dan moet ik weer kiezen. Iemand een idee?
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bespaar je de ellende, terug dat ding.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, klopt. Ik heb 'm toevallig net aangemeld als DOA. Weg met die troep!
     
  4. Weecow

    Weecow Gamer

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar het ik het precies neer moet zetten, dus ik zet het hier maar neer..

    Ik heb problemen met gta IV op mijn pc mij pc specs zijn:

    - i3 2120 @ 2x 3.4 Cpu

    - GT 230 512MB Gpu

    - 4GB ddr3

    ik dacht wel dat me pc dat kan runnen? Ik heb alles op het allerlaagst geprobeert maar ik krijg zo'n hele klein rot lagg.. Ik heb benchmark erop gedaan en het kwam uit op een everage van 63.30 FPS dus daar kan het niet aan liggen.. Kan iemand me er mee uithelpen, wil het spel graag spelen..
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hoe draait je PC andere games?
    GTA is gewoon heel slecht geport, ik heb een zelfde probleem en ik heb een betere PC.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Krijg je die lag ook als je alles settings op het laagst zet in GTA IV?
    Die GT230 is geen hoogvlieger..
     
  7. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Om de zoveel tijd (verschilt van 1 a 2 maand tot 1 a 2 weken) dat mjn pc vastloopt en ik een blauw scherm krijg met de volgende text:

    Ik heb mijn pc nu een jaar (zelf in elkaar gebouwd) en heb er sins een aantal maanden last van en heb veel onderzoek gepleegd via google, maar helaas niet met succes. Nu ben ik een programma tegen gekomen dat pc healthboost heet en heb hier een test versie van geprobeerd, maar deze is beperkt. Dit programma fixt alle errors van je pc en meer. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand de oplossing voor mijn probleem. Alvast bedankt.
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Programma's zoals PC healthboost zijn bullshit, heb er zelf ook gekloot mee gehad.
    Een tijdje een soortgelijk programma gebruikt, draaide t 1x per maand en op een gegevenmoment veranderde ie iets waardoor mn internet niet meer werkte.
    Ben wel ff bezig geweest met het probleem op te zoeken.
    Je zou CCLeaner eens kunnen proberen, maar dat is het programma wat bij mij voor problemen heeft gezorgd.
    Hij vraagt wel of ie een backup moet maken, als er dan iets mis is kun je die snel weer terugzetten.


    Wat je sowieso even kunt proberen dit.
    Anders zou ik Windows opnieuw installeren, maar ik kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt.
     
  9. Weecow

    Weecow Gamer

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Pc draait goed op andere spellen, heb de oplossing gevonden. Uitvoeren MSCONFIG dan Windows Event Logger uit zetten. Daarna werkt hij perfect :D
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    oppel je cd speler eens los?
     
  11. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Itunes start sinds kort niet meer op bij mij, als ik het wil opstarten verschijnt deze melding:

    'Het programma Itunes kan niet worden geopend. U hebt onvoldoende toegangsbevoegdheden voor deze bewerking.'

    Hoe los ik dit op?
     
  12. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn computer doet hellemaal niks als ik hem aanzet als ik hem dus aanzet geeft hj een pieptoontje dat hij aangaat maarveder niks heb een zwart scherm heb alles al opnieuw aangesloten

    het gaat om een alienware aurora R3 de klantenser zijn er al niet meer vandaar dat ik het hier probeer misschien dat iemand weet hoe of wat
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er gebeurt HELEMAAL niks?

    klinkt als je voeding dan.

    Zit er geen garantie meer op? Dat model is toch nog geen 2 jaar oud?
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Hij geeft alleen een enkele piep? Niet meerdere?
    De fans e.d. gaan wel draaien en blijven ook draaien?
    Als ik het goed begrijp heb je alleen geen beeld, maar doet verder alles het nog?
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Even een update: Ik heb gelukkig mijn geld teruggekregen van iBOOD. :) En ik keek net op het forum daar en bij sommige is de HDD nu al compleet dood of bestanden zijn niet meer toegankelijk. 8) Ben ik blij dat ik 'm op tijd heb getest en retour gestuurd. :9 TIP: Koop geen HDD's bij iBOOD! ;)
     
  16. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    ben er denk ik al achter 1 van mijn grafische kaarten is niet hellemaal goed meer komt moregen een monteur voor
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat is inderdaad precies wat ik wou zeggen. Normaal gesproken geeft je PC dan nog een paar piepjes extra om je te laten weten wat er precies mis is.
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben mijn pc een beetje aan het opruimen, en wou net een mapje verwijderen, zonder onderliggende mappen of data, maar toen ik dat deed.
    Gooide hij ineens alles wat buiten die map viel ook weg, 80GB aan Films, terwijl deze helemaal niet aangevinkt stonden, iemand een idee hoe ik dit ongedaan maak?
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Er staat toch een prullebak op je bureaublad?
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als het nog in je prullenbak staat kan je het direct terugzetten en als het echt verwijderd is, is het nog niet weg en terug te halen met een recovery tool. Echter kunnen grote bestanden dan soms toch verloren gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina