1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Is je doel map niet read-only toevallig?
    En als je er niet uit komt download dan gewoon de DLL van internet :+

2. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is ook niet het probleem. Op internet kan ik hem niet vinden :mad:

3. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Welke DLL heb je nodig?

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Het mooie weer komt er aan/is er al. Ik wil dus eens buiten zitten met mijn laptop. Helaas heb ik een slechte verbindig.

[sitecom mimo router] [z-5500 subwoofer][26"tv]- 7 meter - raam - 4 meter - [ik in het zonnetje]

Mijn slechte verbinding komt omdat de sub en tv in de weg zitten.
    Mijn vraag is of ik met een 802.11n router ook geen internet buiten heb.

5. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Korte vraag: ik kan in word 2007 niet meer de functie vinden waar je tekst waziger kan afdrukken (bijvoorbeeld op 30 %). In word 2003 zat deze functie in het tekst 'vakje' rechts van de lettergroote, nu kan ik 'm nergens meer vinden :confused:

6. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een kutprobleem.
    Vandaag begon het scherm ineens te knipperen, vervolgens ging het scherm even uit, toen weer aan en kreeg ik kut beeld(vage roze en groene strepen er doorheen). Toen ik een uur later de PC weer aanzette deed hij het weer normaal. Toen 2 uur geleden ongeveer, begon hij weer hetzelfde te doen. Toen ik de pc opnieuw opstartte kwam er een scherm in welke modus ik wou opstarten(krijg ik altijd als de pc is vastgelopen)als ik voor normaal starten kies krijg ik een blue screen en start hij weer opnieuw op. Als ik veilige modus of veilige modus + netwerk verbinding doe start hij wel gewoon(alleen wel met de vage dingen voor het scherm). Is hier iets aan te doen, of moet ik hem Maandag maar naar de PC boer brengen om te repareren?
    Bvd.
    (En wat een leuke uitleg hé :+)

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Oververhitting, waarschijnlijk. Probeer even de stofzuiger erdoorheen te halen.

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Zou je kast idd even open maken en alle stof eruit halen. Vooral bij de fan van je videokaart. Je kan ook even je temperaturen in de gaten houden, download hiervoor een programma als HWiNFO32, en klik op sensors.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Nvm, al verholpen

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik ben eigenlijk op zoek naar een uitgebreid macro programma. Het idee is dat ik dus dat hij mijn toetstenbord en muis acties opneemt en deze vervolgens afspeelt. Hoe uitgebreider het programma is hoe beter. Wat ik sowieso wil is dat zo'n macro te koppelen is aan een toetsenbord combinatie (bijv: CTRL + A is een bepaalde actie). Helemaal mooi zou zijn is als hij bepaalde input kan herkennen maar die kans acht ik klein. Iemand tips/advies?

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik had ooit zo'n programma die kon inderdaad macro's opnemen, ga voor je opzoek!

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Tnx. Zelf heb ik vroeger (voor Tibia 8)) Tasker gebruikt, maar daar kan je acties niet aan knoppen koppelen.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
  15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Even iets totaal anders. Ik heb weer een fijn pc probleempje. Onlangs flikkerde ineens m'n draadloos internet eruit. Heb ik het helemaal weer werkend gekregen (zonder beveiliging, maar toch), maar mijn eigen pc wil niet mee werken.

Probleem is dat hij helemaal geen draadloze netwerken meer ziet. Eerste instantie dacht ik dat het wel moest liggen aan mijn draadloze netwerkadapter, maar met een andere die wel werkt deed hij het ook niet. Ik heb verder geen flauw idee wat ik nog kan proberen. Werkgroep staat gewoon op hetzelfde als de rest van het netwerk (ook al zou dat volgens mij niet uit moeten maken). Iemand enig idee wat ik kan proberen?

16. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens 'rechts'' te klikken op het Netwerkcentrum icoontje rechts-onder. Klik vervolgens op ''probleem oplossen''.
    Meestal werkt dat bij. (Windows7)

17. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik iets (een doc, foto etc) uit een map verwijder, blijft het bestand nog staan tot ik naar een andere map ga en weer terug kom. Zal vast iets in de instelling zijn, maar kan het zelf niet vinden.

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Windows XP refresht niet altijd automatisch als je iets verwijderd, heb ik ook wel eens mee mee gemaakt. Gewoon even op F5 drukken als je klaar bent met verwijderen. Ik weet niet of dat iets te maken heeft met instellingen, maar sinds Vista en Windows 7 is het weg.

19. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb W7 :|

20. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem dat ik op sommige pagina's geen / niet veel plaatjes kan laden.
    Bij google images heb ik dit probleem wel is (soms), maar ook bvb @ 4chan (altijd).
    De headers/banners zie ik wel, maar alle geposten plaatjes zie ik niet (kruisjes). Maar wanneer ik erop druk en ze uitvergroot, en ze als een enkel plaatje zie dan zie ik ze wel.
    Heb er al op gegoogled, kan niks vinden... Iemand enig idee?
    Owja, ik heb het met Firefox en Internet Explorer.
    EDIT:
    Heb dus Vista eraf gegooit en nu W7 ingestalleerd (nee, dit was niet de reden hoor) en heb nog steeds hetzelfde probleem.

Laatst bewerkt: 12 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina