1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb windows 8, hoe gaat het dan met win8??

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Gewoon dubbel klikken op het bestand of rechter muisknop -> mount volgens mij.

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dat staat erbij niet dan krijg ik openen met.... en nergens staat mount

4. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon Daemon Tools Lite nemen hoor. Die "extra troep" kun je gewoon uitvinken tijdens de installatie.

Graphics drivers misschien. Ik heb ook verkeerde (kan niet anders helaas) en mijn explorer crasht ook af en toe.

Als je er echt mee zit zou ik een reinstall doen (clean, dus geen programma's e.d. meenemen.

Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oké. Het is wel vreemd, want het is pas sinds kort. En ik denk niet dat het aan de graphics ligt, eerlijk gezegd.

Als ik bijvoorbeeld een map open, duurt het lang hij deze uitleest. Gaan seconden overheen. Mijn Office 365 connect niet meer goed internet, krijg daar constant meldingen van. Ik kan in de Mail niets ontvangen en versturen. De Store crasht. Sommige games uit de store crashen.

Ik heb eerder het idee dat 't aan m'n HDD ligt ofzo...

Als ik een spel speel, draait dat heel soepel. Het duurt langer om te starten, maar als ik eenmaal bezig ben, gaat het heel goed.

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Had ik ook, HDD was ok.
    Heel lang naar een oplossing gezocht en uiteindelijk Windows gewoon opnieuw geinstalleerd.
    Als ik jou was zou ik even wat software downloaden om te kijken of je HDD nog okay is (weet zo ff geen software te noemen), als die goed is een herstelpunt terugzetten.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Ik kan mij volume in Youtube niet meer aanpassen.
    Shit reageert niet...gebruik Chrome.
    Any tips?

8. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je werkgeheugen testen: http://www.memtest.org/
    En je HDD: http://www.hdtune.com/

Als die niks vinden zou ik een reinstall doen :)
    Als die wel iets vinden -> garantie *)

Overschakelen naar de HTML5 versie van youtube:
    http://www.youtube.com/html5

Of juist terugschakelen :)

Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  9. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Daemon Tools Lite, gebruik ik zelf ook omdat ik het ook simpel wil houden.

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand hoe je met eset smart security de lijst kan oproepen waar je kan toevoegen dat bepaalde software op je pc geen verbinding op internet mag maken??

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Daemon tools is troep, veels te veel adware. Als je het simpel wilt houden gebruik je Virtual Clonedrive, hoef je niks uit te vinken.

12. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet niet waar je over praat man. Troep??? 2 vinkjes weghalen tijdens installatie en je hebt niks nooit adware.

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Vraagje:
    Ik heb een 20mb/s internet & bellen abbo bij Tele2. Hierbij krijg je zo'n gare b/g 54 mbps router uit het stenen tijdperk. Helaas zijn de kabels hier in de grond zo oud dat ik geen sneller internet kan krijgen... Daar kan ik niks aan doen en laat het rusten. MAAR.

Voor het thuisnetwerk, bestanden delen tussen PC, media player en NAS, wil ik graag wat sneller kunnen doen. Is het niet mogelijk om er een N router/switch of iets dergelijks tussen te zetten zodat het delen binnenshuis veel sneller gaat? Is dit mogelijk en zo ja, wat zou ik dan voor iets moeten kopen?
    bvd

14. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, Gewoon Wifi in je modem uitzetten. dan met een lan kabel aan een wifi router hangen.
    Je kan dan NAT gebruiken of Switch (kost je een lan poort).

Laatst bewerkt: 16 jun 2013
  15. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Thnx, duidelijk!
    Wat voor router zou je me kunnen aanraden? Op de link die je me stuurt zie ik routers in prijsklassen van 30-130 euro.??
    Klik is dit bijvoorbeeld iets?

Laatst bewerkt: 16 jun 2013
  16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Uiteindelijk gelukt. Collega van me heeft wat magic gedaan met software, en wat cleaning, en weet ik veel. :+

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik de afgelopen dagen iets bijzonder irritants op mijn laptop. Als ik bijvoorbeeld taakbeheer open, de prullenbak, een programma etc, blijft die line op mijn scherm staan. Nu staat er dus constant 'Prullenbak leegmaken' pontificaal in beeld :mad: Ook als ik game, serie kijk etc blijft het annoyingly in beeld staan. Pas als ik mijn laptop opnieuw opstart heb ik weer een clean scherm... Iemand enig idee wat dit is en hoe dit te verhelpen is?

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Bijvoorbeeld. Je hebt heel veel keuze. Dus let goed op de dingen die je wil en de reviews van mede gebruikers. En zoals altijd: je krijgt waar je voor betaald.
    Die heeft bijvoorbeeld ook internet via je stopcontact.
    Dus heb je niet alleen de 4 lan poorten en wifi. Ook kan je een (dlink) powerline adapter kopen om internet te krijgen op plekken wat LAN en Wifi niet komt, maar wel een stopcontact is.

Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  19. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Dit is niet zo zeer een probleem maar wel irritant.
    Sinds vandaag krijg ik echt veel reclame als ik op youtube zit. En dan bedoel ik niet de gene voor het filmpje maar van die stomme adds. Bovenin, recht en onderin het scherm.
    Meer mensen last van of ligt dit bij mij?

Laat maar, heb het al gevonden.
    Der had weer iemand op m'n pc gezeten en wist niet precies wat ie deed :confused:

Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Adblock Plus downloaden, nooit meer reclame.

Deel Deze Pagina