1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

1. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hoezo weet ik niet waar ik over praat? Ik vind het belachelijk dat het uberhaupt al meeleveren, en dan kan ik het ook nog eens zelf gaan uitvinken. Zet het dan standaard uit.
    Het feit dat ze het meeleveren en op een sneaky manier proberen mee te installeren vind ik gewoon absoluut niet tof.

2. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    bedankt voor de tip :thumbs:.

Laatst bewerkt: 18 jun 2013
  3. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Omdat er niet een aparte topic is over internet zet ik het maar hier neer *).

Sinds een tijdje valt bij ons regelmatig het internet weg.
    Meestal het bekabelde maar soms ook de Wi-Fi.
    We hebben een alles in 1 plus pakket van ziggo dat is met een 60 mbit verbinding. Bij Ziggo zeggen ze dat alles goed is met het modem dus ligt het aan de router volgens hun (volgens mij is dat altijd als er een product niet van hun is). We hebben geprobeerd een nieuwe Wifi modem aan te vragen maar dat is niet mogelijk voor vaste klanten :mad:.

Wij hebben al een wat oudere router dus die is wel aan vervanging toe maar wat is nou een goede wifi router wat samen gaat met het Ubee modem van Ziggo voor een beetje normale prijs?

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Probleempje met Windows Media Player..kleintje maar toch vrij storend.
    Wanneer ik een nr speel, laat WMP de album art zien. Prima, maar wanneer ik een totaal ander nr speel me een andere album art laat ie de album art nog steeds van dat ene nr zien. Heeft ie bij elk nr. Vrij hinderlijk. Herkenbaar bij iemand?

5. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Nou ik zal het hier eens proberen.

Mijn framerate in source games is erg onregelmatig, en dan bedoel ik niet dat ik op bepaalde momenten fps drops heb, maar echt compleet willekeurig. De ene dag trekt mijn laptop gemakkelijk 100 frames, een dag later onder exact dezelfde omstandigheden maar 30-40. Ik ben er redelijk zeker van dat het om een hardware probleem gaat. Bepaalde 'high fps configs' en lage settings hebben wel enigszins effect, maar niks krijgt het voor elkaar het verlies van die 50 frames te compenseren. Andere processen die draaien hebben ook totaal geen invloed op de performance. Het lijkt wel alsof op sommige dagen mijn GPU maar half zijn werk doet.

Relevante specs:
    AMD Dual Core Processor 2.1 Ghz
    4 Gig DDR3 RAM
    ATI Mobility Radeon HD 4200

Niet geweldig nee, maar hij zou CS:confused: makkelijk aan moeten kunnen, en dat kan hij ook. De helft van de tijd dan...

Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?

6. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je je laptop niet aangesloten op de voeding als de fps laag is. Je kunt namelijk power plans instellen die cpu power etc. limiteren als de laptop op de accu draait.

7. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Altijd aangesloten en op High Performance.

8. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook, maar op de accu wou schakelde mijn laptop-beeldscherm naar 40 Hz, terwijl die normaal op 60 Hz zat en dat verschil zie je best goed.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens het samenstellen van de game pc was ik vooral gefocust op snelheid/ performance/ goede koeling. Ik hield weinig rekening met de geluidsproductie. Nu merk ik echter hoe vervelend een constante stofzuiger is.

Als ik een game speel dan maakt de geluidsproductie weinig uit, ik doe een headset op en het is gaan met die banaan. Maar als ik wat op de interwebz zit dan is het minder leuk. Wat ik mij afvraag is hoe jullie aan de slag zouden gaan als de pc stiller moet. Hoe dat systematisch aan te pakken?

Wat sowieso veel geluid maakt is de: XFX 7970 ghz, maar daarnaast heb ik ook meerdere fans (wellicht hier iets?) of toch mijn voeding.. Alhoewel ik dat niet denk het is een "be quiet! system power 7 700".. Misschien omdat ik meerdere kleine fans heb??

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Ik word er horendol van..

Ter informatie: er is niets aangesloten op die poort. Mijn toetsenbord gaat ook buggen en de pc hangt wanneer hij "reconnect".

Laatst bewerkt: 23 jun 2013
  11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Mijn ASUS Vivobook ondervindt een probleem (hoop van niet).
    Als hij afsluit maakt hij een tikkend geluidje. Hij maakt dit geluidje dus ook tussendoor, tijdens dat ie aanstaat, soms vaak achter elkaar, dan een paar uur niet. Heeft wss met de harddisk te maken. Is ie bijna dood aan t gaan of..?

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb een mooie: als ik een usb stick in mij laptop stop, dan kan hij de draadloze netwerken niet meer vinden en valt internet dus uit. Hoe kan dit in hemelsnaam? Hoe los ik het op?

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Pff, een paar keer blauwe schermen gehad vandaag en hij viel een paar keer uit, hij startte zelfs een tijdje niet op (na 2 seconden viel hij uit), iemand die weet hoe dat komt?

14. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ff googlen op de foutmelding die ie geeft tijdens de BSOD.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ja, draadjes even goed aan het moederbord bevestigen, zal ik zo even doen denk ik.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is dit goed? :+

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ligt er aan wat je aan het doen was.
    Wat voor laptop heb je?

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    HP Pavilion G6.
    Er staat wel een game op de achtergrond open, maar is een temperatuur van bijna 100 graden niet een beetje...extreem?

19. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Zo lang het maar onder de 100 graden blijft dan mag het nog maar het hoort niet, je kan even de ventilators schoonmaken en even kijken of de ventilator niet word geblokeerd als hij op een bureau staat etc.

Laatst bewerkt: 3 jul 2013
  20. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een hp laptop (g62) en die is wordt ook zo heet, niet normaal.
    Ik kwam een plaatje tegen op 9gag van iemand met dezelfde laptop die een marshmellow roosterde bij het ventilatierooster van de laptop. 8)

Deel Deze Pagina