Ok uit wanhoop kom ik hier ook nog maar even om hulp vragen, want ik weet het gewoon niet meer.
Eind november heb ik een Toshiba Satellite C50-A-17Q gekocht. Werkte prima, was er blij mee. Sinds een week of twee doet 'ie echter heel raar.
- Chrome start pas op na een minuut of 10. Ik klik op Chrome, er gebeurt niks. Hij staat er wel bij bij Taskmanager, maar pas na 10 minuten start 'ie echt op.
- Chrome opent geen enkele pagina meer als Adblock aanstaat. Zodra ik Adblock uitzet werkt 'ie weer. Voor een tijdje, want zelfs met AB uit heb ik regelmatig crashes en pagina's die niet laden.
- Ik heb een gigantische delay in systeemgeluiden. Wanneer ik bijvoorbeeld een errorscherm of een bericht in Skype krijg, hoor ik +/- 5 seconden later pas het bijbehorende geluid.
- Youtube loopt binnen een paar seconden vast.
- M'n bladwijzers willen af en toe nog wel eens gewoon verdwijnen. Gewoon gone, out of nowhere
Deze problemen zijn out of nowhere gekomen. Het meest vreemde is nog dat ik het laatst verholpen had dmv een PC Refresh (ong een week geleden), maar sindsdien zijn de problemen weer langzaam teruggekomen en nu doet 'ie nog net zo vreemd als eerst. Chrome opnieuw downloaden werkt ook niet.
Sta gewoon bijna op het punt 'm terug te sturen naar Toshiba, want zo blijf ik Windows resetten...
Laatst bewerkt: 14 jan 2014