1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb het volgende probleem. Ik heb vanaf afgelopen donderdag het volgende probleem op youtube zoals hieronder op de foto te zien. Hier wil ik vanaf en gewoon de normale fullscreen hebben, zonder de internetbalk erboven en onder. Weet iemand hoe ik dit weer ongedaan kan maken. Ik heb windows systeemherstel al gedaan, maar dit werkt niet. Dit is echt irritant, want wil gewoon volledig beeld, zonder een internetbalk onder of boven. [​IMG]
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Chrome heeft dat niet :rolleyes:
    Neee maar geen idee, volgens mij is dat een instelling in firefox en heeft dit niks met YT te maken.

    Iemand bekend met firefox?
    Heb je zelf al eens in de settings van firefox gekeken?
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Goedendag allen!

    Ik heb onder een laptop een retail-key van Windows 7 Home Premium zitten. Ik zou graag Windows 7 aan de hand van deze key opnieuw willen installeren. Nu zie ik op google wel een aantal links staan, maar ik weet niet of deze allemaal zo betrouwbaar zijn. Het gaat om een 64-bits versie en het Windows installeer-bestand is al eens verwijderd. Weten jullie een betrouwbare link voor het downloaden van Windows 7 Home premium 64 bits?
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Gewoon een torrent pakken.
     
  5. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    http://www.microsoft.com/en-us/software-recovery
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand hier (@Lenny-t misschien?) toevallig een idee hoe ik onderstaande 'foutmelding' kan verhelpen? Zoek al de hele middag op het net maar kan geen duidelijkheid vinden. Heb de default settings van de bios geladen en de CMOS gereset maar na iedere reboot verschijnen deze weer in de logs...

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Waar heb je last van dan?
    Lijkt niks mis mee te zijn, het is ook geen warning.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja, ik merk geen problemen maar vroeg me meer af wat het betekende. Heb ze ook niet eerder gezien eigenlijk.
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Niks mis mee idd, gewoon letterlijk 'Informatie'. Pas als je bij de andere logboekgebeurtenissen (Kritiek, Fout, Waarschuwing) iets ziet staan moet je je zorgen gaan maken :+.

    Bij mij 88 van deze meldingen, precies dezelfde informatie als bij jouw. Overigens kan ik je ook niet vertellen wat het nou eigenlijk betekend.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik heb een 64GB micro SDkaart die ik gebruik voor mijn telefoon. Nu heb ik de laatste dagen dat ik niks meer kan kopiëren/verwijderen van mijn SDkaart. Ik heb mijn telefoon al uitgeschakeld en ook mijn laptop. Ik heb het geprobeerd om via mijn telefoon te kopieren/verwijderen en ook om de SDkaart in de laptop te stoppen. Geen van beide werkt. Wel is het zo, wanneer ik het in mijn laptop stop dat het lijkt te werken, maar wanneer ik de kaart eruit haal en in mijn telefoon stop staat er niks op.
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ies kaput
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bij mij werken op moment Facebook en YouTube echt retetraag, de rest van het internet gaat redelijk. Iemand die weet wat ik hier aan kan doen? Ik heb geen problemen met mijn PC verder, alleen met het internet.

    Leuk hoor die draadloze verbinding set van KPN, die ik alleen voor mijn PC gebruik, ivm de afstand tussen X peria box V8.

    Ik wil graag dat dat internet gefixed word, heb al een maandenlang gevecht met de die herpes service van KPN achter de rug, dus tips, adviezen, misschien een bepaalde scanner voor bovenstaand probleem?

    Ik heb nog niet zo heel lang geleden mijn PC weer opnieuw voorzien van een schone lei windows 7, en gisteren nog C Cleaner gebruikt.

    Ik wil alleen weten wat hier de oorzaak van kan zijn en hoe ik het kan oplossen.

    En terwijl ik dit typ begint de rest ook moeilijk te doen, heb wel een MMO game op de achtergrond, maar dat geeft doorgaans geen problemen en met of zonder die game maakt het nauwelijks uit.
     
  13. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    www.speedtest.net en www.pingtest.net eens kijken hoe de draadloze handel het doet.
    Bedraad geen problemen? Dan nog eens kijken op welke kanalen er in je omgeving
    draadloos zit, inSSIDer en eventueel je kanaal aanpassen in je kpn box :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bedankt, dat programma heb ik gedownload en ga ik zo proberen.

    Hier de resultaten van speedtest:
    [​IMG]

    En hier die van pingtest:
    [​IMG]

    Voor dat programma krijg ik helaas geen trial melding, maar dat ik moet betalen. Als ik dat weg klik, sluit het hele programma zich af.

    Edit: Krijg je ook geen update van Java ofzo. Zit je nog met een update van onder update 40. De nieuwste update is 45. 8)

    CCleaner beurtje hiel ook een beetje.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2015
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Even een vraagje: Ik heb een C schijf voor windows, en D schijf voor opslag. Nu heb ik windows 7 en werken een paar dingen retetraag, vooral rond Facebook en YouTube. Internet zelfs kut al veel langer, maar dat is de schuld van KPN.

    Als ik nu een clean install van windows doe, gaat dan alles op de D schijf ook verloren, als ik windows verder zelf gewoon op de C schijf installeer? Ik heb windows 7, 64 bit, een originele versie met originele code.

    Is hier iemand die dat voor mij kan beantwoorden?
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    @Yellow 13 (doe het even zo omdat m'n telefoon moeilijk doet met quoten).
    Je kunt voor het installeren kiezen op welke schijf Windows komt te staan.
    Wel eerst je C formatteren, dat kan daar ook.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat snap ik allemaal, heb dat ook al eens eerder gedaan. Mijn punt is, is dat ik mijn opslag op de D schijf niet kwijt wil. Dus als ik een schone installatie doe van de C schijf, met windows, dan hoef ik hem alleen maar te formatteren, en blijft de D schijf dan ok???
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Yep.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Fijn, dan ga ik dat eens dezer dagen even doen.

    Heb sinds vannacht ook MS security essentials vervangen door een betaalde variant, maar die heeft wel wat probleempjes opgelost.

    Ik zie het nog even aan, maar als het vanavond laat weer zo retetraag allemaal gaat, dan ga ik direct over op een schone installatie.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb sinds een paar weken een nieuwe PC, werkt super snel en ben er erg blij mee. Op 1 ding na. Af en toe reageert het toetsenbord en/of de muis erg traag. Ik dacht eerst dat het aan het feit lag dat ik gebruik maakte van de unifying techniek van Logitech, dus heb ik de apparaten weer losgekoppeld en zitten er nu 2 ontvangers in de pc. Nadat het een weekje is goed gegaan begonnen de problemen gisteren weer. Soms reageert het toetsenbord bij ieder woord niet tijdens het maken van een document, wat natuurlijk verschrikkelijk irritant is. Het ligt helaas niet aan office, want ook tijdens het browsen en zelfs tijdens het typen van m'n wachtwoord reageert ie niet.

    Iemand een idee waar dit aan kan liggen? De muis heeft het verder altijd perfect gedaan, tot in deze pc.
     

Deel Deze Pagina