Ja ze zijn pas verhuist van plek en dit is de eerste keer in de zes maanden dat ze onze site hosten dat hij het niet doet...
Ik hoop dat je een beetje overdrijft, anders is het denk ik niet zo goed gesteld met je inschattings vermogen... PCextreme bestaat nu al enige tijd, naar mijn mening hebben ze genoeg ervaring om de servers goed te onderhouden... Sinds kort hebben ze servers in nederland staan, met een load balancer. Ik heb nu 2 account bij hun en ben erg tevreden, als er problemen zijn met een server, wordt er altijd een email gestuurd met de oorzaak en wat ze er aan gaan doen om het probleem in het vervolg te verhelpen, tot dus ver heb ik nog geen enkel ander bedrijf gezien die zo goed communiceert naar haar klanten....
Dat van die 16-jarige die die site runt weet ik niet zeker, dat heb ik ergens gehoord. Ik heb alleen gekeken op www.webhosters.nl (goede site om webhosts te vergelijken en ervaringen van gebruikers te lezen) en het commentaar op pcextreme is daar niet mis: En dat is van afgelopen maand, dus recente ervaringen. Ondanks dat ze interessante pakketten hebben, vertrouw ik het niet helemaal. Hoe zit het met de uptime van hun servers?