1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Conan

Discussie in 'Games' gestart door casper018, 13 sep 2007.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Gek genoeg was er nog geen topic over deze game, dus hierbij!!

    CONAN

    THQ en Nihilistic’s aankomende next gen Conan titel wordt een traditionele hack ’n slash game met een epische verhaallijn en brutale actie. Zoals in het Conan universum gebruikelijk is neemt de speler de rol aan van Conan terwijl hij in de gevaarlijke wereld waarin hij zich staande houd meegesleept wordt in een avontuur waar een oud kwaad op hem jaagt en de wereld zoals Conan hem kent bedreigt. Met de kracht van een ware Commeriaanse strijder zul je de Hyboria moeten verdedigen. Conan zal zowel een assortiment aan wapens kunnen gebruiker, zoals zijn vuisten, zwaarden, bijlen, speren en fakkels, als de omgeving tegen de talrijke vijanden kunnen gebruiken.

    Met combinatieaanvallen zal Conan meerdere vijanden tegelijk van lichaamsdelen kunnen ontdoen en zijn eigen stijl ontwikkelen. Ook zul je vijanden met bottenbrekende worpen in ravijnen kunnen gooien of tegen andere vijanden smijten. Realistische zwaartekrachtsimulatie, levendige kleuren en een indrukwekkend belichtingsysteem moeten van Conan en de soms torenhoge baaskarakters een indrukwekkende en meeslepende ervaring maken. Natuurlijk met een bijpassende soundtrack en in de verschillende herkenbare omgevingen die het Conan universum rijk is.

    Release date: 28 september (is vervroegd!!!!!)
    Website: nvt
    Trailers: http://www.gametrailers.com/game/245.html
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    wat vinden jullie van deze game? lijkt me wel een erg lekkkere hack n slash die ik wel zou willen halen.. alleen helaas zo dicht bij de halo 3 release :x
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    deze ga ik zeker halen.Ziet er goed uit
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik twijfel erg, kan zijn dat deze leuk wordt. Houdt ook erg van Conan stuff. Maarja, misschien valt hij wel bar tegen, even afwachten maar.
     
  5. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Het ziet er nogal lomp uit, de actie mag van mij wat sneller. Ok Conan is een lompe vent en geen beweeglijke atleet, maar toch....
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 13 sep 2007
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat klopt niet, in de films lijkt het misschien zo, maar in de boeken en strips is dat zeker niet zo. Conan is namelijk een barbaar EN een dief, hij is juist handig en atletisch (en weinig tactvol).
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    mij lijkt die wel tof..
     
  9. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Gameplay footage is toch erg traag vind ik. Niet echt kratos achtige bewegingen.
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ben het er niet mee eens maar goed :)
     
  11. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    vet!

    Nihilistic went directly to the source in crafting the look of Conan. That source is seminal fantasy artist Frank Frazetta, :eek: who not only provided most of the cover artwork for the original Conan books, but largely defined the state of modern fantasy artwork as well.

    In practice, all these mechanics amount to a whole lot of blood and gore everywhere. Bodies never disappear, so you'll finish a group encounter with literally piles of corpses--or pieces thereof--at your feet, not to mention blood splattering every available surface. Lots of areas have environmental dangers as well, so it's also common to see enemies knocked backward and impaled on a bunch of spikes (where they'll remain hanging indefinitely). Heck, the designers even went as far as modeling actual entrails in 3D that can be ripped from opponents or which will simply burst forth after some deep slashes. We're not sadistic at heart or anything; this is just the kind of thing you want out of a Conan experience.

    (stukje uit de gamespot review)

    Volgens mij wordt dit stiekempjes een moddervet spel \o/
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik vind de filmpjes niet echt veelbelovend. De sfeer is wel cohan-achtig... hij jaagt weer, zonder medelij, iedereen over de kling... maar ik vind veel van zijn bewegingen in die fimpjes houterig.

    Plus hij slaat een dromedaris met zijn vuist in elkaar! Dierenbeul. :eek:
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    @Threadstarter, het is wel de bedoeling dat je een startpost aanmaakt aan de hand van dit format. :)
     
  14. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Was Arnie niet die klootzak... ennehh.. was het geen kameel 8)

    Ik heb nog een zooi strips & comics liggen, en die sfeer zie ik iig wel hierin terug, vooral die onwijze botte ehm barbaarse acties zie ik wel zitten zegmaar :)

    Enige wat ik echt minder vind zijn die suffe, klote energiebubbels als hij iemand an stukke hakt :'-(

    We zullen zien. Als de reacties allemaal kut zijn dan wacht ik wel een half jaartje ofzo!

    Nog wat production artwork. Je koopt er niet veel voor en het zegt naks over het spel, maar het ziet er wel bruut uit.

    http://videogamerx.gamedonga.co.kr/bbs/view.php?id=usernews&no=16730
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    bij de PU zat een blaadje met wat game previews

    game komt pas eind oktober uit volgens mij...
    ben wel beniewd wanneer de eerste reviews komen!
     
  16. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    miss word het nog wat met de conan serie.. dese game ziet er strak uit en die mmorpg leukt me ook tof
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    zag de game vandaag in de winkel! - is er iemand die em gehaald heeft en zn ervaringen wil delen :) ?
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wow vet is die al te koop??? Dat wist ik niet!!!
     
  19. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wou eigenlijk wachten op de reviews maar ik denk erover om hem morgen te halen ook al zijn er nog geen reviews. Zag hem vandaag al in de winkels en kon hem toen al moeilijk laten liggen:+
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Volgens mij wordt dit spel straks helemaal onderuit gehaald in de reviews. :{
     

Deel Deze Pagina