1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Conan

Discussie in 'Games' gestart door casper018, 13 sep 2007.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja ik zag ook dat hij uit is. Ik moet me ook beheersen om hem niet te kopen. Graaaag zou ik reviews zien, als hij goed is koop ik hem toch. Anders wacht ik op een budget prijs.
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zat ookal te twijfelen hem te halen, maar ik heb net halo 3 gekocht.. en ben ook nog volop bioshock, blue dragon, just cause, two worlds, fantastic four en overlord aan het spelen dat ik besloot toch eerst wat games uit te spelen :9
     
  3. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  4. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan best wel eens een zeer toffe game worden. Conan kennen we allemaal wel denk ik. Maar over de game werd niet veel gesproken. Ik las net een preview waarin gezegd wordt dat dit echt een enorm goede game is. Als dat waar is vind ik het wel tof dat een spel waar je niet veel over gehoord hebt ineens heel goed uit kan pakken. Kijk zo wordt je als gamer nog eens verrast :) Ik heb ook net halo 3, maar om eerlijk te zijn kijk ik meer uit naar een goed uitgewerkt en tof spel in de wereld van Conan!

    Voor de mensen die hem gespot hebben in de winkels zou ik graag willen weten welke winkels. De kans is namelijk zeer groot dat ik hem morgen ga kopen!
     
  5. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag hem in de Bart Smit in Hoorn maar inmiddels maakt dat al niet meer uit aangezien de release vandaag is en hij overal al in de winkels moet liggen.
     
  6. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem tegelijk met Halo besteld dus hij zal morgen of vanavond wel in mijn brievenbus liggen...

    Denk dat ik er pas zondag aan toe zal komen en dan schrijf ik wel wat ik er van denk :)

    Denk stiekem dat hij wel geinig zal zijn en het is weer eens wat anders dan al die shooters in mijn bezit.
     
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet wel zon vet arnie accentje hebben

    I HAAV A BIIG ZVORD

    GJEEET MIII AAUWD OV DIIIZ HOOOOOOOOOOL
     
  8. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    lol
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Nee juist niet, Arnold als Conan was juist eigenlijk bestwel een misscast. Als je de boeken en strips kent dan zie je dat Conan heel anders is.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hehe, waarom gebruik jij zijn koppie dan als avatar? Zou denken dat je dan de enige "echte" juiste conan uitzoekt. *)
     
  11. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een game gekocht zonder eerst een recensie te lezen. Sowieso zeggen recensies ook niet altijd wat, maar als een game bijv. allemaal 9ens krijgt dan weet je dat het wel goed zit. Voor conan ga ik de uitzondering maken om het spel toch zonder recensie gelezen te hebben te kopen. Het spel lijkt mij erg tof en de previews zijn lovend! Ik probeer vanavond nog mijn eerste indruk te posten.
     
  12. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net ruim een halfuur in de winkel gespeeld en.....................heb het gelijk gekocht!!! Persoonlijk vind ik het elke euro waard! Wat een game! Als je van God of War houdt dan vind je Conan ook tof denk ik. Persoonlijk vind ik dat God of War niet kan tippen aan Conan ondanks natuurlijk dat God of War een wereldgame is. De aktie in Conan is veel diepgaander en als je vond dat God of War brute actie had, dan heb je Conan nog niet gezien! Voor de mensen die net als ik al erg lang fan zijn van Conan (en dan niet de films met arnold, maar de strips) kunnen hun hart ophalen. De sfeer in het spel ademt CONAN, echt erg tof!!! Ik ga de game nu lekker thuis uitgebreid verder spelen, zal later als ik tijd heb nog wat updaten. Nu moet er geslayed worden ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    een heel goeie game.ik heb hem en het ziet er heel goed uit.zo zie je veel bloed en vliegen armen van vijanden eraf.het vechten gaat goed.Echt zoals in god of war.ook de camera is goed.prima game.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Sorry maar hoe kun je een hack and slash vergelijken met een shooter zoals Gears of War? |:- Dit zijn toch 2 totaal verschillende genres? maar goed..
     
  15. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Met GOW bedoel ik uiteraard geen Gears of War, maar God of War!!!!
     
  16. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb er 2 uur opzitten. Ik vind het echt een mega tof spel. Combatsysteem is erg diepgaand, button mashen is minder aan de orde en je merkt dat je als je langer aan het spelen bent ook bewust combo's gaat maken i.p.v. simpelweg knoppen rammen. Ook leuke details zijn aanwezig. Als er bijv. een pijl in je lijf wordt geschoten dan blijft deze erin zitten totdat je hem er uittrekt. Doe je dit niet dan bloed je langzaam dood. Eindbaas gevechten zijn niet te beschrijven zo tof, die moet je zelf gezien hebben! Ik ga snel weer verder..... Oh ja, er zitten maidens in die je kunt redden, deze zijn uiteraard zoals in de Conan wereld erg schaars gekleed ;) Achievments zijn ook erg leuk verzonnen. Je kan haast niet begrijpen dat er zo weinig over deze game beschreven is. Over heavenly sword bijv. las je enorm veel en dat spel valt bij de meesten tegen. Over Conan hoorde je vrij weinig en is in mijn ogen een topgame! Als ik een cijfer zou geven kreeg de game een 9,5.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  17. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je review, ik weet nog niet of ik dit soort spellen leuk vind. Mischien dat ik het een keer ga proberen.
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat is een goede ja. Ik vond het wel een gave foto. Niet zozeer omdat Arnold een echte Conan is, maar ik vind de films wel erg gaaf. Stiekem ben ik ook wel een beetje een Arnold fan...

    Wallace, bedankt voor je bevindingen, nu gaan mn handen toch echt wel jeuken!
     
  19. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan! He jij als true Sega fan hoort eigenlijk wel in mijn friendslist ;) Ikzelf ben namelijk ook een enorme sega fan. Heb elke gameconsole gehad van Sega!
     
  20. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie de game nergens in de winkel liggen of een review ergens.
    Snap er geen hol van aangezien thq zelf zegt dat hij in Europa uit is...

    ?
     

Deel Deze Pagina