1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Conan

Discussie in 'Games' gestart door casper018, 13 sep 2007.

  1. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0

    Inderdaad Sen, Chaos kan inderdaad overdrijven. Textures zijn zeker wel mooi en met button mashen alleen kom je er niet. Dit spel maakt gebruik van een enorm uitgebreid vecht systeem waar je steeds beter in wordt. Je merkt op een gegeven moment dat je echt bewust bepaalde moves gaat gebruiken.

    En wat betreft dat dit stem niet van Arnie is. Je hebt helemaal gelijk Sen! :)

    Als je het spel straks speelt zul je zien hoe goed het is, zeg maar Sega kwaliteit ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  2. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    je hebt helemaal gelijk:thumbs:
    de stem is ook van Ron Perlman die bekend is van veel films
    zoals hier van Alien: Resurrection:thumbs:
    [​IMG]

    EDIT:
    net een hele tyd bezig geweest met het verslaan van de sandking..
    shit, die was erg pittig:9
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de "Parry" Knop?

    Het staat niet in het boekje en het is te klein op m'n TV om te zien wat er staat :confused:
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    om ene parry te doen, moet je op het goede moment blocken als een vijand je slaat.
    dan komt er een Icoontje in beeld met 1 van de 4 kleuren knoppen van je joystick in beeld(met Y,B,A OF X)die knop moet je dan indrukken en danmaak je de vijand in een slowmo af en dat is een parry:9
     
  5. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het spel er ook niet super uit zien. Vooral die cutscenes niet. Ook de stem van die vrouw (demo) is erg nep en overdreven Engels. Maar goed lijkt me een een leuk spel voor de afwisseling. Alleen kan ik niet tegen zoveel bloed. :+ Grapje, daarom lijkt het het spel me juist zo tof.
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je!

    En wat een heerlijk spel om te spelen zeg! Lekker hakken, af en toe een blockje, en huppakee, weer de beentjes en armpjes eraf slachten :D
    _O_
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als conan in de budget bakken ligt ga ik hem zeker halen ... even een filmpje van de demo geschoten

    [gtuser]116316[/gtuser]

    goede voice acting
    tegen vallende camera
    repetief
    maar toch leuk om te spelen
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb je wel gelijk ik.

    De tussenscenes zijn misschien niet super, maar alle graphics zijn 100% functioneel, niets stoort mij verder, ik vind 't er juist wel gaaf uit zien zo.

    De voice acting vind ik ook wel erg goed gedaan, geeft het geheel toch een leuke sfeer.

    Het is en blijft een hack 'n slash game, dus ja... Dat het repetief wordt, valt denk ik niet te vermijden, maar dat boeit niet.
    Benen en armen afhaken, inclusief hoofden en het midden klieven van lichamen verveelt NOOIT.

    Btw Fardo, hoe heb je dat fimpje gemaakt eigenlijk? Je tv-signaal streamen naar je PC?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik gebruik deze oplossing

     
  10. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel niet repetief, ok je moet veel hakken, maar de manieren waarop je dat kunt doen zijn enorm uitgebreid. Juist door het uitgebreide vechtsysteem heb ik nooit het gevoel gehad dat het spel repetief werd. Iets wat ik met God of War wel had ondanks dat dit ook een enorm goed spel is.
    Heb sinds gister Conan uitgespeeld op normal. Ga het nu op hard uitspelen. Man wat was die laatste eindbaas trouwens moeilijk!
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    de game ziet er niet echt super uit nee,maar vind ik opzich niet zo erg..:)
    en het bloed kan je uitzetten in de optiemenu he;):9
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh verrek joh, ik wist helemaal niet dat hij naar beide kanalen tegelijk uitzond, nou weet ik dat ook weer!
    Verrektes handig als je es een keertje bij je PC vrienden op afstand wilt patsen met vette games! :D

    Ik ben begonnen op Hard, maar vind 't tot nu toe wel goed te doen! Ga wel vaak dood, maar ja, heb je opzich verder weinig last van in de game, de savepoints zitten goed in elkaar en je hoeft nooit echt lange stukken opnieuw te doen.
    Behalve bij die eerste eindbaas dat je eerst 300 piraten doet moet meppen... Daar had ik wel even moeite mee, dat heb ik wel een stuk of 7x opnieuw moeten doen.
    Maar sowieso geen "ik wil mijn controller door de ruit heen gooien" of "shit ik ben dood, nu kan ik 30 minuten opnieuw gaan spelen" taferelen.

    Wat dat betreft echt :thumbs: voor deze game!

    Is wat mij betreft echt een leuke verrassing dit jaar.
     
  13. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0

    Helemaal mee eens :)
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    1 ding wat me wel zwaar irriteert aan deze game zijn de oneliners.
    Je hoort soms echt te vaak dezelfde oneliners voorbij komen.

    "One last dog in the streets!"
    8)
     
  15. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel gisteren gekregen. Is wel vermakelijk. Alleen ik zit nu bij een punt dat wel een bug lijkt.

    Op een gegeven moment kom je bij een deur. Deze gaat automatisch open. Daar staat een tegenstander achter. Maar de tegenstander blijft aan de andere kant van de deur staan. En de deur valt dicht. Nu is er een ketting waar mee je de deur kunt openen. Maar zodra je daar mee staat te klooien. Slaat die tegenstander telkens door de deur heen. Zwaar irritant.

    Hebben meer mensen dit gezien?
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    nee,.
    is mij nog niet gebeurd..:{
     
  17. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    In het level midnight raid. Aan de andere kant staat zo'n sterker type tegenstander. Volgens mij moet die deur gewoon open blijven? En die vijand naar jou komen. Of andersom.

    Heel apart.
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    gisteren ruim een uur bezig geweest om The Sorceress Queen te verslaan..
    ik beelf maar dood gaan..
    die eindbazen zijn echt pittig op hard:9:b:
     
  19. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook al ontdekt, vraag mij af hoe gruwelijk het wordt in KING mode.
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bij die Chimera, ik weet haar nog niet te verslaan moet ik zeggen... Ik heb haar net ff verslagen door steeds wapens naar d'r toe te gooien, maar dan krijg je deeltje 2 van het gevecht :confused:
    Wat is het zwakke punt? Zodat ik niet met nog een kort rood streepje health dat laatste gedeelte in ga?
     

Deel Deze Pagina