Dynabite, het is 28 euro zonder klantenkaart en met klanten kaart 25 euro. Als je geen klantenkaart hebt kan je die gewoon gratis aanvragen. Ze doen daar alleen wel moeilijk om leeftijd.
Ik bedoel het niet zo, maar niet iedereen is 18 jaar of ouder dus daarom...... Ik weet niet of het ook in andere steden is maar in tilburg in iedere geval wel
ik ga in ieder geval ff kijken als ik van de week bij de dynabyte in de buurt ben, voor 25 euro wil ik conan wel s proberen
Shit man, ik moet nog twee skills masteren bij single hand weapons. Spinning Death en die daaronder, weet wel hoe je ze moet doen maar het lukt gewoon voor geen meter. Iemand tips?
Heb het spel nu en het is echt bruut. Verschillende wapens, quicktime (vind het in dit spel wel vet omdat het niet om de haverklap gebeurd), actie, net god of war. Echt vet. Weet iemand misschien of je wapens ook verslijten, want ik twijfel of dat hier was of in beowolf.
het is ook een super vette game.. heel erg underratted.. en nee je wapens kunnen niet stuk,, en je vind toch super veel wapens.
Bedankt Ik vraag het omdat in beowolf de wapens wel snel sleten en daar was veel kritiek op was. Dit is gewoon echt een aanwinst, vooral omdat ik het voor 11 euro op de kop heb getikt.
Die eindbazen zijn gewoon vet. Nog vetter dan bij god of war, want daar heb je er veel die niet echt als een afsluiting. Die zitten dan aan het begin van bijvoorbeeld een grot en na de eindbaas heb je nog 3 uur te gaan. Dar is hier anders. Spoiler Ik heb nu net die mamoet demoon verslagen. Echt bruut om die slagtanden van dat beest af te hakken Weet jij misschien ongeveer hoe ver ik in verhaal zit? In de reviews enzo staat dat de game erg kort is dus ik hoop juist dat ik niet ver ben. Hier in tilburg zit een saturn en die hebben soms van die aanbiedingen Ook saint's row is voor 9 euro te koop daar.
dan is ongeveer op de helft.. je gaat wel hard. speel je hem op makkelijk dan of op hard? maarja,je moet toch de game een paar uitspelen voor alle achievements zijn er nog steeds heel weinig die er 1000 punten mee hebbe http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=326&z=&c=19&x=35&y=9
Ik zie het. Gefeliciteerd met je eerste plaats Ik heb nog geen live, maar anders ga ik als eerste die op 1000 staat Ik speel op medium. Ik wilde op hard spelen, maar het ging een beetje fout. Toen ik erachter kwam dat ik op medium speelde, ben ik maar gewoon doorgegaan omdat ik te ver in het spel zat.
je kan specials unlocken he als je hem uitspeelt. zie hier.. kan je dan gebruiken als je op hard of op king gaat uitspelen. Cheat Modes The following four cheat modes (ordinarily greyed out in the "cheats" menu) are accessible by completing the game on certain difficulty settings, as described below. Please note that you cannot play through the game on King Difficulty until you have beaten the game on Hard ... Unlockable How to Unlock Armour Power Complete the game on Hard Difficulty Invulnerability Complete the game on King Difficulty Master All Moves Complete the game on Normal Difficulty Song of Death Complete the game on Normal Difficulty
Hoe zit dat dan met de achievements van: alle moves van 2 zwaarden onder de knie krijgen? Krijg je die dan, ik zou het wel raar vinden en slecht in elkaar zitten.
Valt opzich wel mee. God of War was fantastisch maar conan is gewoon een beter gamecharacter dan kratos.
Vind ik echt niet. Vind Conan maar een slappe zak. Kratos is veel maar dan ook veel bruter en sadistischer Daarbij zijn de wapens en de magie gewoon veel vetter en is in Conan de helft gejat Ik vond de bosses ook helemaal niet vet en ook de quick time events (waar ik een groot fan van ben) vond ik geen reet aan
De bosses niet vet? Heb je het wel gespeeld. Ik heb nu 3 bosses verslagen en die zijn gewoon fantastisch. De eindbaas van god of war 1 was naar mijn mening slecht. Die had ik echt in 10 minuten dood op middelmaat dificulty. Plus god of war 2 leek veel ste veel op zijn voorganger.
De character Conan is al meer dan 60 jaar oud volgens mij dus ik denk dat t qua jatten eerder andersom is wat ik wel stom vind is dat Conan in de strips en films enz altijd een gruwelijke hekel heeft aan magie en iedereen die magie gebruikt zonder aarzelen de kop afhakt en dat ze dit voor de game voor t gemak maar even vergeten beetje raar om je op zo'n character te baseren maar je er dan niet weer aan te houden. doet me denken aan hoe filmmakers vaak omgaan met videogame characters ,.. de Resident evil serie bijv, wel de licentie gebruiken maar dan vervolgens wel alles veranderen en alleen wat namen hetzelfde houden. Waarom dan kiezen voor die licentie? zelfde gevoel heb ik een beetje bij Conan, waarom juist die licentie nemen als de character niet past bij de game zoals je die voor ogen hebt?
Zeker heb ik Conan gespeeld (niet uitgespeeld want het werd te saaai). Ik vind boss 1 ook een slap afreksel van de boss met de deur uit god of war 2. God of war 2 leek inderdaad wel op zijn voorganger maar ging daar dan wel flink overheen