1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Concurrentie voor de Phantom?!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 27 jul 2003.

1. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vet gaaf... (als die Phantom en DISCover komen)!!!

Hoe meer consoles hoe beter!!!:D:D:D Hehehe! Laat maar komen... een beetje concurrentie kan geen kwaad!

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Concurentie? Die consoles halen het nog niet naar de schappen (als ze überhaubt wel in de planning staan).

3. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat weet jij daar nou van?! W8 nou maar af...

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben het met Clawviper eens, deze (theoretische?) consoles zijn gedoemd te floppen. Het zou goedkoper voor de financiers zijn om ze de schappen niet te laten halen.

5. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    W8 nou maar gewoon af jongens...

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als ze echt komen, worden ze alleen online verkocht. Die dingen en hun ontwikkelaars zijn te onbekend om overal in de schappen te liggen.

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wat doe je nou wijs? Alsof jij er zoveel vanaf weet.

8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    seriously, leest niemand de reply's ofzow?

HET IS EEN ENORME HOAX... AL LANG EN BREED TOEGEGEVEN DOOR DE MAKERS ZELF....

edit: hier heb ik het dus over de phantom voor de duidelijkheid...

duidelijk? *)

en btw: die Discover geloof ik ook helemaal nix van :{

Laatst bewerkt: 29 jul 2003
  9. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ohhh Eckie sorrysorrysorrysorry!!!! Jij weet natuurlijk veel meer dan ieder ander! Jij bent een Moderator dus hoe kan 't ook anders! Alleen als jij iets zegt is 't waar!

Heb ik ooit gezegd dat ze in de winkels komen? NEE! Ik zei: w8 maar af! Dus ik doe helemaal niet wijs simpel jong! JIJJJ bent hier degene die wijs doet en een stoer moderator-tje loopt te spelen... laat me me rust man kind!

10. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ohhh Eckie sorrysorrysorrysorry!!!! Jij weet natuurlijk veel meer dan ieder ander! Jij bent een Moderator dus hoe kan 't ook anders! Alleen als jij iets zegt is 't waar!

Heb ik ooit gezegd dat ze in de winkels komen? NEE! Ik zei: w8 maar af! Dus ik doe helemaal niet wijs simpel jong! JIJJJ bent hier degene die wijs doet en een stoer moderator-tje loopt te spelen... laat me me rust kind!

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Je vergeet voor het dramatisch effect een rode bal in je text toe te voegen (:mad: )
    :D

12. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    :D Hehe! Sorry! Stel je maar zo'n rode bal voor dan...:)

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hou je een beetje gedeisd wil je? Ik weet niet wat jij voor waanbeelden over mods hebt maar een mod is net zo veel waard als ieder ander (niet meer, niet minder). Ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik denk dat ik meer ben omdat ik toevallig moderator ben hier.

Wat ik wél weet is dat ik iets te zeggen heb over hoe mensen zich op dit forum behoren te gedragen, en dat jij daar niet aan voldoet. De volgende keer dat je zo'n grote bek tegen iemand op zet (moderator of niet) heb je een waarschuwing aan je broek hangen.

Deel Deze Pagina