Ik vind het vet gaaf... (als die Phantom en DISCover komen)!!! Hoe meer consoles hoe beter!!! Hehehe! Laat maar komen... een beetje concurrentie kan geen kwaad!
Concurentie? Die consoles halen het nog niet naar de schappen (als ze überhaubt wel in de planning staan).
Ik ben het met Clawviper eens, deze (theoretische?) consoles zijn gedoemd te floppen. Het zou goedkoper voor de financiers zijn om ze de schappen niet te laten halen.
Als ze echt komen, worden ze alleen online verkocht. Die dingen en hun ontwikkelaars zijn te onbekend om overal in de schappen te liggen.
seriously, leest niemand de reply's ofzow? HET IS EEN ENORME HOAX... AL LANG EN BREED TOEGEGEVEN DOOR DE MAKERS ZELF.... edit: hier heb ik het dus over de phantom voor de duidelijkheid... duidelijk? *) en btw: die Discover geloof ik ook helemaal nix van :{
Ohhh Eckie sorrysorrysorrysorry!!!! Jij weet natuurlijk veel meer dan ieder ander! Jij bent een Moderator dus hoe kan 't ook anders! Alleen als jij iets zegt is 't waar! Heb ik ooit gezegd dat ze in de winkels komen? NEE! Ik zei: w8 maar af! Dus ik doe helemaal niet wijs simpel jong! JIJJJ bent hier degene die wijs doet en een stoer moderator-tje loopt te spelen... laat me me rust man kind!
Ohhh Eckie sorrysorrysorrysorry!!!! Jij weet natuurlijk veel meer dan ieder ander! Jij bent een Moderator dus hoe kan 't ook anders! Alleen als jij iets zegt is 't waar! Heb ik ooit gezegd dat ze in de winkels komen? NEE! Ik zei: w8 maar af! Dus ik doe helemaal niet wijs simpel jong! JIJJJ bent hier degene die wijs doet en een stoer moderator-tje loopt te spelen... laat me me rust kind!
Hou je een beetje gedeisd wil je? Ik weet niet wat jij voor waanbeelden over mods hebt maar een mod is net zo veel waard als ieder ander (niet meer, niet minder). Ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik denk dat ik meer ben omdat ik toevallig moderator ben hier. Wat ik wél weet is dat ik iets te zeggen heb over hoe mensen zich op dit forum behoren te gedragen, en dat jij daar niet aan voldoet. De volgende keer dat je zo'n grote bek tegen iemand op zet (moderator of niet) heb je een waarschuwing aan je broek hangen.