[XOne] Condemned 2: Bloodshot

Discussie in 'Games' gestart door Raven Shield, 6 jun 2007.

  1. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Condemned 2:Bloodshot.

    [​IMG]

    Algemene informatie:

    Uitgever:confused:ega.
    Ontwikkelaar:Monolith Prodcutions.
    Genre:First Person Shooter.
    Release datum:2e kwartaal 2008.
    Belangrijke features:Custom soundtrack, In-game Dolby Digital, Live aware, Online multiplayer en Widescreen.
    Officiele site: http://condemned2.sega-europe.com/languageSelection.html

    Game informatie:

    In Condemned 2: Bloodshot neemt de speler wederom de rol van Ethan Toman op zich, voormalig onderzoeker van de Serial Crimes Unit. Met deze achtergrond word je wederom in een duistere monsterlijke wereld gestort waarin je moet vechten voor wat je waard bent. Dit maal wordt je teruggeroepen bij de eenheid om je voormalige partner te gaan zoeken, die vermist wordt. De storende gebeurtenissen uit je verleden hebben je achtergelaten als een wrak, een leeg omhulsel dat door de wereld gaat zonder doel en zin om te leven. Terwijl je vecht met deze innerlijke demonen moet je wederom sadistische moorden onderzoeken die je leiden naar sporen van de moordenaar of moordenaars die je partner te pakken hebben. Natuurlijk loopt alles samen in een sinister complot waarvoor je al je forensische gadgets en deductieve eigenschappen nodig hebt om het op te lossen. Alles in de omgeving zul je nodig hebben om te overleven in deze in eeuwig duister gehulde stad.

    Condemned 2 zal een nieuw vechtsysteem bevatten die de intense man-tot-man gevechten uit het eerste deel interessanter moet maken. Zo zul je nieuwe offensieve ven defensieve combinaties kunnen maken en de vijanden vast kunnen pakken of tegen kunnen houden. Natuurlijk zijn ook vuurwapens van de partij, maar zoals altijd is munitie niet altijd voor handen. Elk lijk en bewijs dat je tegenkomt zal met de nieuwe forensische technologieën te onderzoeken zijn om je onderzoek te vorderen, maar niet elke moord is op slechts één enkele manier op te lossen, waardoor de speler altijd blijft gokken. Als verrassende additie zal de titel dit maal een aantal interessante online spelmodi bevatten, waaronder een deathmatchmodus waarin spelers man-tot-man hun agressie op elkaar kunnen botvieren.

    De titel is voorlopig nog niet beschikbaar, maar zal in de loop van 2008 in de winkels liggen. Wij kunnen niet wachten op de eerste beelden, maar tot nu toe hebben we alleen concepttekeningen voor jullie.

    Nieuws:

    Bron: Play

    Maandag 09 juli 2007 - Condemned 2: Bloodshot is de opvolger van de populaire horror-game Condemned die al sinds de release van de Xbox 360 verkrijgbaar was. De game wist forensische elementen goed af te wisselen met het beter horror-werk. Het feit dat je als speler bijna alleen maar de beschikking had over slagwapens voegde nog eens een extra dimensie toe.

    Nog niet zo heel lang geleden werd een vervolg voor Condemned aan gekondigd. Vandaag is er zelfs al een mogelijke releasedatum bekend gemaakt. Volgens de Amerikaanse website van Play zal Condemned 2: Bloodshot namelijk op 28 maart 2008 in de winkels moeten liggen.

    Screenshots:

    Concepttekeningen:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Screenshots:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Video's:

    [gt]22256[/gt]

    Nieuwe trailer:

    Download:
    http://www.gamersyde.com/leech_5202_en.html

    [yt]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6u3CGLCmrgc&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6u3CGLCmrgc&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/yt]

    Mijn mening:

    Ik keek al heel erg uit naar een volgend deel.Condemned was me eerst xbox360 game en zeker het geld waard!Erg goede sfeer, mooie graphics en uitstekend verhaal.Echt die griezelige sfeer en de wapens die je gebruikte.Niet de heletijd handwapens en dat.Gewoon buizen.En al da bloed en de creapy figuren die rondliepen:cool:.De moord onderzoeken met die aparaten was heel intresant en mooi gemaakt.Ik kan nog uren doorgaan zo.Dit is voor mij de beste horror game voor de xbox360 zover.De conceptarts van de nieuwe condemned zeggen al genoeg.Ook mooi dat er een online mode kom.Dit was best een gemis.En het vechten wordt nog intresanter_O_.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice nice, deel 1 vond ik echt gruwelijk alleen heb ik de game niet helemaal uitgespeelt. Was 2 levels voor het einde dacht ik. Vond het te eentonig worden..
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Condemned was al een super spel kan niet wachten tot dit spel met MP en (hopelijk) een langere verhaallijn want het was nogal kort in deeltje 1.
     
  4. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal als ik jouw was het einde spelen.Dan weet je hoe het spel afloopt.Want het is wel een mooi eind en je mist wat joh!

    Nog een vraag:

    Voor mensen die de game nog niet hebben uitgspeeld niet lezen.
    aan het einde zegt die politieagente in het restaurant:I m wired.Weet iemand wat ze hiermee bedoelde?
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Condemned was echt gruwelijk, gister nog gespeeld. maar ben eigenlijk te mieterig voor het spel, zit gelijk helemaal onder hetw eet en na een half uurtje leg ik hem dan meestal weer weg omdat ik het niet trek. Toch is het een gaaf spel. Maar tis niet echt ontspannend :p
     
  6. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de engste stukken in het winkelcentrum(barth departement store denk), die school had ook wat griezeligs
    en de bibliotheek.Oohja en da lege huis.Alles ahd wel sfeer.Weet helaas niet meer echt alles.Is tijdje geleden dat ik het heb gespeeld.Omdat ik alle gs heb.Maar ik ga het weer eens voor de gein spelen.

    Engste dingen die ik nog weet:

    Ik vond het eng dat in dat huis (iets met apples) in de kelder beesten liepen.Ik wist dat niet eerst keer dus schrok me kapot:9.In de school was het eng toen ik dat kastje open deed en die mr nog wat opeens nog levend was.Ik vond die dingen met die ijzeren stokken ook eng want die waren best sterk.In barth departement store waren die poppen eng die om je heen stonden en steeds dichterbij kwamen. En die paspopen die er stonden en bleken levende mensen te zijn.Als je da in het begin niet weet werd je opeens geslagen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  7. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me de helft van de tijd ook de tering zitten schrikken. Condemned is dan ook geen aanrader voor mensen met hartproblemen.

    Het betekent dat ze een microfoontje bij zich heeft, oftewel dat er andere mensen meeluisteren, van het bureau natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mag mezelf nu toch wel al een volwassen kerel noemenO-):b:
    Maar ook ik vond deel 1 bij vlagen erg scary,ook gedurdende de stukken dat er niks gebeurd,zit je steeds maar in die spanning van 'wanneer springt er weer zo een geflipte junk voor me neus"

    Maar erg genoten van het eerste deel,en kan niet wachten op deel 2!
    Hopen dat de levels iets veelzijdiger worden.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat maakte het juist heel eng ja, soms gebeurde er een tijdje niks. maar toch was je bang dat er weer wat gebeurde! Geweldig :)
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Op een avond had ik de laatste paar levels gespeeld met een vriend die bleef slapen, 1 uur s'nachts, licht uit, geluid behoorlijk hard :eek: ik werd echt heeeeel bang.
     
  11. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond 1 niet echt eng... maar dat komt gewoon omdat ik niet bang in gesteld ben, maar de sfeer was wel heel goed uitgewerkt, de 2de koop ik dan ook wel denk ik, maarja duurt nog wel een tijdje :p
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dit wordt weer een o zo gruwelijk spel! Echt lekker eng spel, heerlijk!!
     
  13. Fifafan

    Fifafan Guest

    Deel 1 was zo tof he, ga deel 2 zeker spelen
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tis ook net hoe je het speelde. Als je het echt gewoon speelde met een lollige bui was het zelf grappig als er een beest uit een kast kwam :9. Deel 1 was zeker de moeite, op naar deeltje 2 :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Vooral toen die paspoppen rondom je stonden zeg!!!!!
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat was jammer dat ik dat gedeelte al in een voorstukje/trailer had gezien. Voor mij was dat stukje gewoon door rennen :mad:.

    Tip: Volgende keer geen trailers meer bekijken, alleen nog maar screens :9
     
  17. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat stuk vond ik eng dat stuk met die paspoppen. Geluid is wel erg belangrijk in z'n game want zonder geluid en muziek is de sfeer echt niks vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb lange tijd mijn twijfels gehad over Condemned, totdat ik de demo ervan speelde. Moet hem nog steeds eens voor een prikkie aanschaffen. En dan is het op naar deel 2. Verwacht er wel een hoop van en heb er alle vertrouwen in dat dat ook wel goed gaat komen.
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    jammer dat deel 2 volgende jaar pas komt!, ik heb net deel 1 gekocht.. vanavond mee begonenn.. wat een top spel!
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    zit echt te w8 op deze game..
    deel 1 was zo tof..
    vidn ik nog steeds 1 van de beste games op de 360:)
    _O__O__O_
     

Deel Deze Pagina