1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Condemned 2: Bloodshot

Discussie in 'Games' gestart door Raven Shield, 6 jun 2007.

  1. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    ga vandaag ook eens kijken of ik hem kan vinden !
     
  2. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Gisteravond effe een stuk gespeeld... Sjeez wat een heftig spel is dit zeg... Grafisch is het allemaal prima in orde en je kunt interessante combo's maken met je vuisten... Als je bovenstaande foto's goed bekijkt van de game die ik gisteren maakte, zal je opvallen dat ik de Engelse versie van Condemned 2 in huis heb... Maar dat betekent dat die UK-versie dus ook hier geleverd kan worden, afhankelijk van je gamewinkel natuurlijk... Ik sta er alleen een beetje verbaasd van dat de eventuele Nederlandstalige versie (w.b. boekje en boxart) pas op 4 april 2008 zal uitkomen hier... Moeten ze zo lang doen over een Nederlands tekstje in een boekie en op de boxart?

    Het is koffiedik kijken, maar het zou zomaar kunnen dat de Nederlandse versie (boekje en boxart) toch aankomende week verschijnt? Sega haalt wel meer van dit soort fratsen uit, games heen en weer schuiven qua releasedatum... Maar goed, ik hoop dat iedereen dit spel z.s.m. kan scoren... :b:
     
  3. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    het zal denk toch wel 4 april worden.

    ik kreeg net de Power unlimited binne en daar stand toch echt 4 april
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    las het ook net in de PU./
    kreeg wel de hoogste cijfer van de maand na god of war..
    ze gaven hem een 8,7.
    dus het zit echt wel goed met deze game:thumbs:
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    je vergeet viking die scoort nog hoger
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ohja je hebt gelijk,,:9
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Viking scoort idioot hoog dus, tjonge. Als ik de game echt tof vind, dan zou ie wel eens eerder aangeschaft kunnen worden dan Condemned 2.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  8. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleh, ik moet nog de PU binnenkrijgen.

    Anyway, nadat ik me gisteren verveelde, had ik de demo van Condemned 1 gedownload. Wow, wat was dat spannend zeg! Hierbij heb ik zelf nooit de condemned games gevolgt, maar het lijkt me wel interresant, vooral de sfeer is vet. Hoe is de game eigenlijk? Het is toch een beetje horror (spanning horror) / thriller game? Misschien overweeg ik, als ik een baantje heb, om Condemned 2 later dit jaar te kopen.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Condemned is een spel waar je continu op je hoede bent. Je bent altijd in gevaar, je bent nooit op je gemak. Er zitten niet zozeer veel schrikmomenten in maar het is gewoon de onveilige sfeer die door de hele game zit die deze game zo eng maakt.
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    De condemned 2 demo is voor de ps 3 al gewoon verkrijgbaar via PSN (heb hem gisteren zelfs gespeeld bij een maat). Iemand een idee waarom hij nog niet op live staat?

    Korte impressie demo: het vechten voelt heerlijk! De sfeer is geweldig, evenals de lichteffecten en overall gfx. De textures zijn echter niet de mooiste ooit, maargoed dat boeit naar mijn mening ook niet zo veel.

    Speelde iig zeer lekker.
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    geweldige game!! maar ben ik de enige die de achievements verdomde moeilijk haalbaar vind?:9
     
  12. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo eigenlijk een beetje tegenvallen. Technisch gezien (framerate), maar vooral qua atmosfeer. Ik weet niet of het echt een spoiler is (xbox demo zal binnenkort wel verschijnen neem ik aan), maar echt alles zit onder de olie. En dan wordt je ook nog eens aangevallen door oliemonstertjes die nauwelijks opvallen in de omgeving en met 1 klap uit elkaar spatten (?). En de quick time event gevechten ben ik ook niet echt kapot van. Gelukkig zat er ook weer een ouderwets Condemned moment in waarin je een hoop zwervers ziet wegrennen zonder dat je weet wanneer ze weer op gaan duiken.

    Ik koop het wel wanneer het afgeprijst is.
     
  13. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga de demo echt niet downloaden
    wil de spanning echt bewaren voor de full version
     
  14. Smooth Criminal

    Smooth Criminal Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
  16. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag ook maar even gehaald. Straks maar eens even spelen. Ben benieuwd.
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    waarom jammer?
    je moet er wel wat voor doen he;):thumbs:
     
  18. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, tja ik denk toch dat ik eerst lekker uitgebreid voor de singleplayer ga zitten voor dat ik met de multiplayer begin.

    En daarna ga ik helemaal uitgebreid voor de multiplayer zitten.
    (Als die multiplayer vet is)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Glitch in Condemned 2

    Nieuws | 25 maart 2008 - In Nederland moet het spel nog uitkomen, maar in Amerika is het al zo ver. Daar ligt Condemned 2 al in de winkels. Vaak komen dan ook de klachten naar boven van gamers die een probleem hebben in het spel. Bij Condemned 2 is dat niet anders.

    Een journalist van ARS Technica heeft namelijk het probleem dat zijn savegames om de een of andere mysterieuze reden zijn verdwenen. De savegames staan nog wel op zijn schijf, zo schrijft hij, maar Condemned 2 kan ze niet vinden.

    De gedupeerde heeft een bericht naar SEGA gestuurd, in de hoop op een antwoord. Het klinkt in ieder geval als een kleine programmeerfout die makkelijk kan worden verholpen met een patch. Het is dus wachten tot SEGA deze uitbrengt, en dan nog hopelijk vóór de Europese release op 4 april.

    Het correct afsluiten van het spel, quit to main menu via het menu van Condemned, zorgt ervoor dat het probleem niet optreed, maar normaal gesproken zou het niet uit hoeven te maken hoe je een spel afsluit.
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja dta ha dik ook al gelezen op amerikaanse forums...
    veel mensen raken al hun savegames kwijt...
    lijkt me erg klote..
     

Deel Deze Pagina