Zijn er hier mensen die de Serial Killer achievement hebben en zich even willen laten killen door mij zodat ik binnenkort SKX heb? Ook zijn Pasquale en ik je erg dankbaar als je ons even wil helpen met de Restraint… Not en Bum King achieves. ^^
deeltje 2 op de kop getikt voor 13,- incl bij Bart Smit toch maar eerst deel 1 uitspelen als ik alle replies zo lees?
net verder gegaan waar ik was in de game maar hel;emaal de controls kwijt kan iemand me vertellen hoe ik blok aub?
Thx en damn gave game snap niet dat ik het zon tijd apart heb laten liggen vond deel 1 van condemned ook rete vet alleen wat ik nu ff kwijt ben, waarom drink je alcohol waar is dat metertje voor? moet btw wel zeggen dat de moeilijkheidsgraad tov condemned 1 flink opgeschroeft is!
Once again: Google is your friend. Van alcohol wordt je accuracy beter. De main character in de game is een alcoholic.
net uitgespeeld, echt rete gave game.. vette actie en toffe sfeer toch vond ik deel 1 iets vetter, die had een beter verhaal... dit deel is vet, maar t verhaal gaf en laat me wel achter met vraagtekens.. ook vind ik de achievements een beetje zuigen vooral voor een game waar je vooral voor desingleplayer gaat heb je echt sucky ingedeelte achievements... maar overal wel vette game =)